Työmatkat toimittaa tällä hetkellä kesäautomme 99 vm -78. Hieno auto ja jotenkin niin tunnelmallinen. Silloin tällöin kuuluu epämääräisiä ääniä ties mistä ja niitä aina säikähtää, mutta hyvin se on toiminut. Ryyppy pitää olla eri asennossa jo lähtiessä eri ilmoilla. Kun sitten viikonloppuisin liikkuu meidän kakkosautolla 9-5 2.3t niin tulee aluksi sellainen hämärä tunne että onkohan kaikki kunnossa, miksi täällä on niin hiljaista? Kuinka lujaa uskaltaa painaa jarruun ettei naama ole lasissa, herranjestas tätä kiihtyvyyttä etc. Loppujen lopuksi yhteistä on vain virta-avaimen sijoitus, mutta molemmat ovat maailman parhaita autoja
Tultiin just Korfulta lomalta. Vuoristoisella saarella vuokra-autona Daewoo Matiz 1.0-koneella. Ai jösses, että oli hermo kireellä muutaman kerran. Helsinki-Vantaalta oma turbo alle ja kotia kohti suu messingillä!
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Kun ajaa pikkulenkin mamman riisikipolla, niin on lievästi ilmaistuna luxus-tunne kun pääsee oman kulkineen puikkoihin vaikka oma onkin paljon vanhempi ku mamman mitsupötsi.
Perinteinen konsti auttoi myös: aluvanteet alle. Trés bien! Tilannetta paransi myös pitkään himoitsemani alkuperäinen Momo:n saabille tekemä nahkaratti.
Jesh, ja hymy pyllyssä päristelen nahkaratteineni.
Parempi puoliskoni ei kylläkään ymmärtänyt vouhkaamistani "tavallisen saab-ratin perään"..
Tavallinen mai ääs...
ysikutosella kun ajelin haltioissani mutaman päivän, tuntui sitten toinen autoni 900i vm*85 ERITTÄIN nykyaikaiselta autolta, mikä saab muuten onkin ollut.
Jämäkkä herrasmiespeli
96 V4 Super ´79
96 V4 ´76
900i ´86
900tic ´86
9000t ´88
All rest in peace