Tonnarista turboon ?
Tonnarista turboon ?
Tervehdys!
Tässäpä kirjoittaa Saabisti jo toisessa polvessa. Nappulana on istuttu kyydissä 90,900 ja 9000, joista viimeinen nyt muutaman vuoden itsellä ('94 CS 2.3). Vaihtoa olen suunnitellut, ja jotain hieman ripeämpää tekisi mieli. Tätä olen katsellut:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1820608
Mitä mieltä foorumilaiset tästä pelistä? Tietoa auton historiasta? Mitä seikkoja kannattaisi huomioida, kun käyn katsomassa tuota? Kävin jo tuossa aikaisemmin yhtä 900 turboa ajamassa, ja on kyllä ihan eri planeetalta kuin nykyinen.
Kiinnostaisi myös, että minkälaista hintaa kannattaisi lähteä pyytämään nykyisestä. Kyseessä siis 9000CS 2.3 1994, 295tkm, perusvarusteilla ja juuri leimattu.
Tässäpä kirjoittaa Saabisti jo toisessa polvessa. Nappulana on istuttu kyydissä 90,900 ja 9000, joista viimeinen nyt muutaman vuoden itsellä ('94 CS 2.3). Vaihtoa olen suunnitellut, ja jotain hieman ripeämpää tekisi mieli. Tätä olen katsellut:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1820608
Mitä mieltä foorumilaiset tästä pelistä? Tietoa auton historiasta? Mitä seikkoja kannattaisi huomioida, kun käyn katsomassa tuota? Kävin jo tuossa aikaisemmin yhtä 900 turboa ajamassa, ja on kyllä ihan eri planeetalta kuin nykyinen.
Kiinnostaisi myös, että minkälaista hintaa kannattaisi lähteä pyytämään nykyisestä. Kyseessä siis 9000CS 2.3 1994, 295tkm, perusvarusteilla ja juuri leimattu.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: Tonnarista turboon ?
esim. http://www.nettiauto.comKAPU2 kirjoitti:Kiinnostaisi myös, että minkälaista hintaa kannattaisi lähteä pyytämään nykyisestä. Kyseessä siis 9000CS 2.3 1994, 295tkm, perusvarusteilla ja juuri leimattu.
Katso mitä muut pyytää vastaavasta ja päätä hinta sen perusteella.
Re: Tonnarista turboon ?
Tämä projekti kesti vajaat 2 viikkoa ja tonnari jäi lopulta sukuun. Nyt on sitten ensimmäinen oikea hankittu: 9-3 2.0T '99. Jatkossa tulee varmaankin paljon kysyttävää tuohon autoon liittyen, kunhan vikoja ja huoltoja yms. alkaa tulemaan.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Re: Tonnarista turboon ?
Ei muuta kuin onnea ja pitkää pinnaa turbon kaa jos virityksen tielle lähdet.
"Nälkä kasvaa sitten syödessä... "
Tämähän on vain tietenki mun mielipide noita muita malleja halveksimatta.
Pääasia että on autoonsa tytyväinen.
"Nälkä kasvaa sitten syödessä... "
Pitää vielä kommentoida tähän, että kyllä minun mielestä tuossa ysitontussa on Saabia enemmän, kuin noissa GM:ssä tai 9-3:sissa.KAPU2 kirjoitti: Nyt on sitten ensimmäinen oikea hankittu: 9-3 2.0T '99.
Tämähän on vain tietenki mun mielipide noita muita malleja halveksimatta.
Pääasia että on autoonsa tytyväinen.
Re: Tonnarista turboon ?
Kun hintaa miettii niin kannattaa pitää mielessä se, että sopuhintaiset eivät kovin pitkään Nettiautoa "kaunista" kun taas ne samat ylihintaiset roikkuvat siellä kuukaudesta toiseen. Kerran jos toisenkin olen kuullut että "Hei, taidankin myydä autoni kun siitä saa noin hyvin: Nettiautossakin pyydetään €€€€..."arttu kirjoitti:esim. http://www.nettiauto.comKAPU2 kirjoitti:Kiinnostaisi myös, että minkälaista hintaa kannattaisi lähteä pyytämään nykyisestä. Kyseessä siis 9000CS 2.3 1994, 295tkm, perusvarusteilla ja juuri leimattu.
Katso mitä muut pyytää vastaavasta ja päätä hinta sen perusteella.
Re: Tonnarista turboon ?
Joo, mutta sinänsä taas voi laittaa muutaman euron kuukausisijoituksella Nettiautoon poikimaan euroja. Vähä ku verkot vesille... Sit joskus saapuu se juuri oikea ostaja joka tietää, tai ei tiedä, mutta haluaa kovaksi maksumieheksi. Mäkin itseasiassa kelailin tuota... Et jos joku tarpeeks maksaa, ni kyl mä ainakin oman myyn.Hessu kirjoitti:Kerran jos toisenkin olen kuullut että "Hei, taidankin myydä autoni kun siitä saa noin hyvin: Nettiautossakin pyydetään €€€€..."
Nykyinen: Saab 9-3 SC Aut. 1.9TiDS 2008, stage 1+, EGR off
Wanha: Saab 9-5 Aero Wagon Aut. 2.3T 2004, stage 2½, RE85
Wanha: Saab 9-3 SE Man. 2.0T 2001, stage 1
Suomen SAAB-Klubi jäsen #3883
Wanha: Saab 9-5 Aero Wagon Aut. 2.3T 2004, stage 2½, RE85
Wanha: Saab 9-3 SE Man. 2.0T 2001, stage 1
Suomen SAAB-Klubi jäsen #3883
Re: Tonnarista turboon ?
Harvemmin tietenkin se pyyntihinta on se lopullinen, mutta jostakin se hinnoittelu on aloitettava.Hessu kirjoitti:Kun hintaa miettii niin kannattaa pitää mielessä se, että sopuhintaiset eivät kovin pitkään Nettiautoa "kaunista" kun taas ne samat ylihintaiset roikkuvat siellä kuukaudesta toiseen. Kerran jos toisenkin olen kuullut että "Hei, taidankin myydä autoni kun siitä saa noin hyvin: Nettiautossakin pyydetään €€€€..."
Re: Tonnarista turboon ?
BSR lastu löytyy jo, tästä lisää kunhan luen vielä muutaman päivän tuota mallikohtaista foorumia . Ja oikealla :llahan tarkoitin vaan turbosaapia, tonttuhan on mahtava auto, mutta nyt ei enää ollut noin isolle "laivalle" tarvetta.arttu kirjoitti:Ei muuta kuin onnea ja pitkää pinnaa turbon kaa jos virityksen tielle lähdet.
"Nälkä kasvaa sitten syödessä... "
Pitää vielä kommentoida tähän, että kyllä minun mielestä tuossa ysitontussa on Saabia enemmän, kuin noissa GM:ssä tai 9-3:sissa.
EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm