PKS potkijaiset taas torstaina(8.7)

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Oheisena speedoun imusarjan lämpötilan pyörimisnopeuden funktiona.
Kuva

2.3T sportin log tiedosto oli jostain syystä päin pyllyä, joten niitä arvoja ei nyt saa. Täytyy yrittää joku toinen päivä uudestaan.

Katsomalla Speedoun lämpötiloja jokainen voinee varmaan todeta ettei viggen IC yksinkertaisesti riitä ko. viriasteelle.
#1730
500whp.net member
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Frostgrey kirjoitti:kiitoksia kuvista :P
Huomaaks, Frostgrey, me emme pelkästään potki renkaita.
Teemme tutkimustyötä, kehittelemme kalustoa ja tiirailemme kaunottaria. 8)

jk.kuvassa mä olin se King II:da :roll:
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
öljysormi
"Aero"
Viestit: 390
Liittynyt: Ma Elo 18, 2003 17:38

Viesti Kirjoittaja öljysormi »

mites viggen imuilman lämmöt vastaavalla kelillä?????
ex9000 -95aero,1.9 tdi passat, MB450SL-77,MB E220cdi,cls 55 amg
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

öljysormi kirjoitti:mites viggen imuilman lämmöt vastaavalla kelillä?????
En ole vielä pitkää testiä ajanut, mutta tässä hieman osviittaa.
Kuva
#1730
500whp.net member
2,3T sport
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
Paikkakunta: E-suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2,3T sport »

Mulla on tosissaan tarvetta paremmalle kuulerille.
Vaikkei Vigge saanutkaan laitteen lokitiedoista autoni dataa ulos, niin testiajon aikana vilkuilin näyttöä ja hurjimmillaan koneeseen menevän ilman lämpötila oli 81astetta 8O

P.S. Helppo ymmärtää miksi sain suorittaa testiajon yksin. CC Aero ja Vigge kun istuivat hetkeä aiemmin kyydissä Speedoun testiajossa (ks. käytetyt vaihteet + koneen kierrokset) :twisted:
STCF #9
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

P.S. Helppo ymmärtää miksi sain suorittaa testiajon yksin. CC Aero ja Vigge kun istuivat hetkeä aiemmin kyydissä Speedoun testiajossa (ks. käytetyt vaihteet + koneen kierrokset)
Käytiin siinä suljetulla radalla, sehän on siinä ihan vieressä. :roll:
öljysormi
"Aero"
Viestit: 390
Liittynyt: Ma Elo 18, 2003 17:38

Viesti Kirjoittaja öljysormi »

onpas iso jäähdytysteho viggen coolerissa. kyllä se vaan niin on että taitaa joutaa nuo vakiocoolerit roskalavalle.

itelläki hyytyy tonnari helteellä :? .. ero +5 ja +25 lämpötiloissa on kyllä iso. tuntuu että vähintään 20hv katoaa....
ex9000 -95aero,1.9 tdi passat, MB450SL-77,MB E220cdi,cls 55 amg
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Mimmi kirjoitti:
Firges9000 kirjoitti:jk.kuvassa mä olin se King II:da :roll:
Ai, saankos minä sitten olla se ykköskinki :?:
Taisi muuten tulla järjestysnumerot ihan vasemmalta oikealle :lol:
Oot isompi, oot vasemmalla ( kuvassa ) Määää haluun olla sekunda kingi.
saa tyriäkin. :roll:
King II:da :lol: :lol: :lol: :lol:
Maailma tarvitsee esimerkkejä, me uhraudumme
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

CC Aero kirjoitti:Käytiin siinä suljetulla radalla, sehän on siinä ihan vieressä. :roll:
Joo, siin on hyvä pääsuora ;)

Mut siis tosi hirveet on lämmöt ja kiitti Viggelle vain testistä!
STCF #3
Vastaa Viestiin