![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Sitte voi harkita kattomista jopa paikanpäällä, kun ajetaan ensimmäinen F1-kisa jääradalla...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Onhan se iltakisakin jo nähty, niin miksei talvikisakin. Eipä tuo Suomen talvi aina sitä lunta ja jäätä tarjoa, mutta ettei tarviis Grönlantiin mennä, niin tänne Kajaaniinhan ne on suunnittelemassa autojen talvitestaustunnelia, niin jos ne rakentais sinne katsomot ja varikon kansajn kirjoitti:Sitte voi harkita kattomista jopa paikanpäällä, kun ajetaan ensimmäinen F1-kisa jääradalla...
Ai sinä puhut Heikki Kovalainen Circuitista? Kyllä muuten mutta sehän tulee 100km pohjoisemmaksi.jariha kirjoitti: Onhan se iltakisakin jo nähty, niin miksei talvikisakin. Eipä tuo Suomen talvi aina sitä lunta ja jäätä tarjoa, mutta ettei tarviis Grönlantiin mennä, niin tänne Kajaaniinhan ne on suunnittelemassa autojen talvitestaustunnelia, niin jos ne rakentais sinne katsomot ja varikon kans
No en puhunu siitä, mutta ei se mitäänSaappi Kuski kirjoitti:Ai sinä puhut Heikki Kovalainen Circuitista? Kyllä muuten mutta sehän tulee 100km pohjoisemmaksi.
Eikö sen olisi viimeisessäkin kisassa toteuttaa niin että Kimi olisi keskittynyt miesvartiointiin hidastelemalla ja tarvittaessa kolaroimalla. Schumacher toki joskus epäonnistui vastaavassa mutta luulisi Kimiin tarvittaessa pystyvän parempiin suorituksiin.3J kirjoitti:Ja näin jälkikäteen on taas hyvä viisastella mitä olisi tapahtunut jos Kimi olisi edes kerran päästänyt Massan edelleen alkukaudesta jos sellainen mahdollisuus oli. En itse muista kyllä oliko, mutta toki jossittelen silti.
Ne Schumin aikojen sikailut on aika lailla mennyttä elämää. FIA laittoi silloin ne aika hyvin aisoihin. Jos Ecclestone ei olisi Ferrari fani niin olisivat tehneet sen varmaan aikaisemminkin. Schumacheria pidetään nykyään legendana ja jumalana mutta harva enää muistaa minkälainen "herrasmies" kaveri oli. "Vain voittajat muistetaan".wesku kirjoitti: Eikö sen olisi viimeisessäkin kisassa toteuttaa niin että Kimi olisi keskittynyt miesvartiointiin hidastelemalla ja tarvittaessa kolaroimalla. Schumacher toki joskus epäonnistui vastaavassa mutta luulisi Kimiin tarvittaessa pystyvän parempiin suorituksiin.
Enpä lähtisi kuitenkaan kiistämään Schumin taitoja... Nehän hänestä legendan tekevät. Kilpailu on kilpailua ja radalla sattuu kaikenlaista. Muutama yksittäinen virhearvio tai ylilyönti silti ei poista sitä tosiasiaa, että Schumi oli (/on) kiistattomasti äärimmäisen lahjakas ja F1:en menestynein kuljettaja kautta aikain.Saappi Kuski kirjoitti: Ne Schumin aikojen sikailut on aika lailla mennyttä elämää. FIA laittoi silloin ne aika hyvin aisoihin. Jos Ecclestone ei olisi Ferrari fani niin olisivat tehneet sen varmaan aikaisemminkin. Schumacheria pidetään nykyään legendana ja jumalana mutta harva enää muistaa minkälainen "herrasmies" kaveri oli. "Vain voittajat muistetaan".