Kortti lähti..
siis kirjalliset ja inssi..
Siis minun tarvii suorittaa kirjallinen ja inssi..pitäisi olla ihan piece of cake mulle..opiskelijalle tuo rahan mene vaan harmittaa..
Seat Cordoba TDI -03
-
- "Hölösuu"
Re: siis kirjalliset ja inssi..
Juuri tämän 1-vaiheen kortti uusiksi säädöksen takia emäntä ajeli suht. normaalisti ennen kun sai pitkäaikaisen kortin. Nyt se vetää välillä ihan surutta toistasataa kehäteillä ja duunimatkan varrella on käynnissä kuulemma ajoittain yks jos toinenkin "kisa"jakob85 kirjoitti:Siis minun tarvii suorittaa kirjallinen ja inssi..pitäisi olla ihan piece of cake mulle..opiskelijalle tuo rahan mene vaan harmittaa..

-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Vilkaiskaapa muuten liikenne- ja autovakuutusehtoja. Niistä saattaa löytyä iloisia yllätyksiä.
Ainakin Tapiola toteaa mm. seuraavaa:
Vastuuvakuutus:
...korvausta voidaan alentaa tai evätä... ...jos hänen (vakuutetun) alkoholin tai huumeiden käyttönsä on vaikuttanut laiminlyöntiin.
Tässä ei puhuta promillerajoista mitään!
Oikeusturvavakuutus:
Vakuutuksesta ei korvata vakuutetulle aiheutuvia kuluja asiassa,
... jossa virallisen syyttäjän vakuutettua vastaan ajama syyte koskee rattijuopumusta, törkeää rattijuopumusta, huumaantuneena ajamista...
(Tässä pätee lain promillerajat)
...törkeää liikenteen tai liikenneturvallisuuden vaarantamista tai ylinopeuteen perustuvaa liikenteen tai liikenneturvallisuuden vaarantamista tai liikennerikkomusta.
Ainakin Tapiola toteaa mm. seuraavaa:
Vastuuvakuutus:
...korvausta voidaan alentaa tai evätä... ...jos hänen (vakuutetun) alkoholin tai huumeiden käyttönsä on vaikuttanut laiminlyöntiin.
Tässä ei puhuta promillerajoista mitään!
Oikeusturvavakuutus:
Vakuutuksesta ei korvata vakuutetulle aiheutuvia kuluja asiassa,
... jossa virallisen syyttäjän vakuutettua vastaan ajama syyte koskee rattijuopumusta, törkeää rattijuopumusta, huumaantuneena ajamista...
(Tässä pätee lain promillerajat)
...törkeää liikenteen tai liikenneturvallisuuden vaarantamista tai ylinopeuteen perustuvaa liikenteen tai liikenneturvallisuuden vaarantamista tai liikennerikkomusta.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21