Ja tästä tuli mieleeni Tiistaina liikenteessä näkemäni 7-haarainen sähkökynttelikkö jonkun korollan tai kolffin kojelaudan päällä pystyssä tuulilasia vasten, kaikessa loistossaan tietenkin..mursu kirjoitti:Tuosta unohtui pimeänäkökyky. Kojelaudalla loistaa vielä 8" tömtöm jossa kirkkaussäätö siinä asennossa (n.400lux) että näkyy varmasti takanatulevillekin.
HOBI-Hirvipilli
Re: HOBI-Hirvipilli
Näistä pitikin avautua joku päivä, mutta unohdin. Niitä on alkanut huolestuttavasti näkymään parina viime vuonna niin päivisin kuin myös öisin. Todella järkevä trendi. Ja ilmeisen laiton sellainen. Mikähän putiikki näitä tupakansytyttimestä virtansa saavia häppäsvärkkejä myy?Minuteman kirjoitti:Ja tästä tuli mieleeni Tiistaina liikenteessä näkemäni 7-haarainen sähkökynttelikkö jonkun korollan tai kolffin kojelaudan päällä pystyssä tuulilasia vasten, kaikessa loistossaan tietenkin..
- Saab 9-3 SC 2.0t Vector -
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"

- Viesti:
Onko laitettu inventteri peliin.....???VVV kirjoitti:Näistä pitikin avautua joku päivä, mutta unohdin. Niitä on alkanut huolestuttavasti näkymään parina viime vuonna niin päivisin kuin myös öisin. Todella järkevä trendi. Ja ilmeisen laiton sellainen. Mikähän putiikki näitä tupakansytyttimestä virtansa saavia häppäsvärkkejä myy?Minuteman kirjoitti:Ja tästä tuli mieleeni Tiistaina liikenteessä näkemäni 7-haarainen sähkökynttelikkö jonkun korollan tai kolffin kojelaudan päällä pystyssä tuulilasia vasten, kaikessa loistossaan tietenkin..
Noita 12V systeemejä löytynee aurinkokenno järjestelmiä myyviltä
sähkötarvikeliikkeiltä, ( mökkien valaistus yms... )
Tai sitten lamppuja vaihtamalla........
http://www.vapaa-aika.com/asp_sivut/Lis ... nus=412550
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Mites sitten tämä "järkyttävä trendi" eroaa navigaattorin käytöstä pimeällä?
Muutakuin että navigaattorilla itsensä sokaiseminen on ilmeisesti laillista.
Muutakuin että navigaattorilla itsensä sokaiseminen on ilmeisesti laillista.
Mun navigaattorissa on päivä/yö-valinta 
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"

- Viesti:
Ja meikäläisen tomppa hoitaa itse tuon valaistuksen säädön...liteFun kirjoitti:Mun navigaattorissa on päivä/yö-valinta
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Ja mun Nokia osaa myös puhua, yleensä tuossa rintataskussa. Saahan siitäkin dimmerit yms yö-moodit päälle, mutta tuntuu se silti silmiin ottavan9000CD23T kirjoitti:Ja meikäläisen tomppa hoitaa itse tuon valaistuksen säädön...liteFun kirjoitti:Mun navigaattorissa on päivä/yö-valinta
Tosin harvemmin tuota navigaattoria edes tarvitsee muuhun kuin nopeuden ja arvioidun saapumisajan ihmettelyyn. Pimeällä pitkää matkaa ajaessa kun on kohteensa yleensä tuttu osoite ja tuttu tie...
TomTom One on minulle liian kirkas myös yönäytöllä niin Saabissa kuin Sitikoissakin. Onneksi näytön saa kokonaan pois ohjeiden välillä.9000CD23T kirjoitti:Ja meikäläisen tomppa hoitaa itse tuon valaistuksen säädön...liteFun kirjoitti:Mun navigaattorissa on päivä/yö-valinta
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Ei oo tullu koitettua kovin pimeässä koko alligaattoria. TomTom One XL se tuo minulla on, mutta se vain ei osaa automaattista kirkkaudensäätöä (vaatis kai sen lisäpalikan RDS-kellonaikatietoja varten).
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"

- Viesti:
730GO ei tarvitse mitään lisämokkulaa tähän valaistuksen säätöön,liteFun kirjoitti:Ei oo tullu koitettua kovin pimeässä koko alligaattoria. TomTom One XL se tuo minulla on, mutta se vain ei osaa automaattista kirkkaudensäätöä (vaatis kai sen lisäpalikan RDS-kellonaikatietoja varten).
vaan siinä itsessään on hämärätunnistin.
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Ainakin TomTom One ja Garmin Nüvi 270 osaavat hakea ajan suoraan satelliitista.liteFun kirjoitti:...(vaatis kai sen lisäpalikan RDS-kellonaikatietoja varten).
Svc, Saabiton saabisti
No eipä se suuri haaste ole valikosta selata kuvake josta vaihdetaan yötilaan vekotin... Kun ei räpläile ajon aikana.