Saabit "perhekuvassa"
Saabit "perhekuvassa"
Tässä ihan tyylikäs perhekuva uusista saabeista:
http://www.sportbilen.se/forum/bildforu ... y_2004.jpg
http://www.sportbilen.se/forum/bildforu ... y_2004.jpg
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Siistejä oli Saabit ja tuo 9-7X on kyllä todellinen saabistin "pimp-wagon". Aivan sikasiisti citymaasturi...
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Aero"
- Viestit: 358
- Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 18:49
- Paikkakunta: Alavus
Yäk. Mitäköhän ne jenkit vielä keksii häivyttääkseen saabin perinteet, kuin citymaasturin, subarun sekä ooppelin?
Imho saabin pitäis pysyä 9-5 linjalla, eikä mennä mihinkään muotivillityksiin mukaan. GM vaan ei taida tuota tajuta, vaan haluaa vielä yhden automerkin jota trendikkäät nuoret aikuiset haluaa?
Imho saabin pitäis pysyä 9-5 linjalla, eikä mennä mihinkään muotivillityksiin mukaan. GM vaan ei taida tuota tajuta, vaan haluaa vielä yhden automerkin jota trendikkäät nuoret aikuiset haluaa?
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Suunnitelevat uutta "cross over" maasturia subarun kanssa:Coltti kirjoitti:Yäk. Mitäköhän ne jenkit vielä keksii häivyttääkseen saabin perinteet, kuin citymaasturin, subarun sekä ooppelin?
http://www.saabforum.nu/press/index.asp?MessageId=216
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4027
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Sanotaan se nyt tässä, että tuollainen musta 9-2X Aero on sellainen unelma, johon 70-luvun tuplaysin vois vaihtaa. Vaikka niin tiukkaa kyllä tekis, etten kuitenkaan kaikkia vaihdossa antais pois.
Ei vaan, hieno kuva ja hienot autot. Kerrankin Saabilla on tarjota moneen eri luokkaan ja tarpeeseen autoja. Tosin vain jenkeissä, ensi vuonna. Kyllä minä pidän Subarua Suomeen talveen sopivana perheautona, jossa on vielä ytyä pellin alla. Saab-perheeseen se sopii mainiosti, miksei toi citymaasturikin.
Ei vaan, hieno kuva ja hienot autot. Kerrankin Saabilla on tarjota moneen eri luokkaan ja tarpeeseen autoja. Tosin vain jenkeissä, ensi vuonna. Kyllä minä pidän Subarua Suomeen talveen sopivana perheautona, jossa on vielä ytyä pellin alla. Saab-perheeseen se sopii mainiosti, miksei toi citymaasturikin.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
Ei minulla ole mitään sitä vastaan että käytetään jonkin muun auton pohjalevyä, mutta sitä vastaan on kun muotoillaan pelkkä maski uusiksi ja vähän ohjaamoa ja tulos on toisen merkkinen auto. (no tehkööt opel tai joku muu merkki mitä tahansa, ei kiinnosta. Minua kiinnostaa vain Saabit.)9000cst kirjoitti:Maiilma on täynä sekasikiöitä nykypäivänä.
Saab 96 vm. -63 PR/HA Kaksitahtinen sen olla pitää!
#2028 Elias Penttinen
#2028 Elias Penttinen
Ihan mielenkiintoista juttua.
Kuinka paljon on ja (on ollut) muiden valmistajien osia Saabilla kautta aikojen? Onhan aina monia osia ostettu tunnetuilta valmistajilta, miksei nyt?
Valitettava tosiasia kuitenkin on, että jos haluaa välttää muiden valmistajien "sekaantumista" Saab-merkkiin ja Saabilla haluaa kuitenkin ajaa - katseet on käännettävä kohta museoikäisiin autoihin.
...joku varmaan vetää tästä herneet nenään.
Kuinka paljon on ja (on ollut) muiden valmistajien osia Saabilla kautta aikojen? Onhan aina monia osia ostettu tunnetuilta valmistajilta, miksei nyt?
Valitettava tosiasia kuitenkin on, että jos haluaa välttää muiden valmistajien "sekaantumista" Saab-merkkiin ja Saabilla haluaa kuitenkin ajaa - katseet on käännettävä kohta museoikäisiin autoihin.
...joku varmaan vetää tästä herneet nenään.