Ei taida olla muuta merkitystä kunhan rakenne on vyörengas. Rättipyöriä tuskin enää on ajokuntoisia kellään päivittäisessä käytössä. Itänaapuri vaatii saman kuvion samalla akselilla vaikka olis sitten 8 akselinen vehje niin kahdeksaa erilaista kuviota saa olla.
Samaan vois ajatella että nopeusluokka olis hyvä olla sama aina akselillaan, en ole varma mutta luulen käytöksen muuttuvan jos vasemmalla on V ja oikealla T luokituksen mukainen kumes, ainakin edessä. Leveys ja profiili tietysti myös, eli ei 165/15 ja 195-65/15 samalla akselilla, paitsi ehkä vararengas tilanteessa.
*Saabismi on sairautta....sanovat ne jotka eivät koskaan kykene omistamaan sitä *
Mikä on rättipyörä? Tekstiilivyörengasko? Eikö niitä ole valtaosa renkaista ja teräskudoksisia hyvin vähän. Onko raaka-aineet ja rakenteet (ristikudos/vyörengas) sekaisin?