![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://www.talouselama.fi/uutiset/artic ... /-12052009
Onko sinun laskujesi mukaan kuuppa aito Saabbi, kun siinä on Fordin kone??eegas kirjoitti:Jos tuosta OPEL-SAABista pääsee eroon jollain tavalla, ja tulee tilalle FIAT-SAAB, ei se paljonkaan paranna tilannetta, aidot SAABit loppuu tässä aivan lähivuosina, jos ei pidetä noista hyvää huolta. Itse ajelen aidoilla SAAB 900i -87 sedaneilla, ja olen tyytyväinen vielä, mutta kuinkas sitten kymmennen vuoden päästä, kun noita ei saa enää?
Triumphin perujahan se tuo og:nkin pata on ja ei tainnut tahtarinkaan pata olla omaa suunnittelua.veijostin kirjoitti:Onko sinun laskujesi mukaan kuuppa aito Saabbi, kun siinä on Fordin kone??eegas kirjoitti:Jos tuosta OPEL-SAABista pääsee eroon jollain tavalla, ja tulee tilalle FIAT-SAAB, ei se paljonkaan paranna tilannetta, aidot SAABit loppuu tässä aivan lähivuosina, jos ei pidetä noista hyvää huolta. Itse ajelen aidoilla SAAB 900i -87 sedaneilla, ja olen tyytyväinen vielä, mutta kuinkas sitten kymmennen vuoden päästä, kun noita ei saa enää?
Oli, tipo4-yhteistyönä suunnittelukukkasen hedelmänähän syntyi Fiat Cromaan, Lancia Themaan, Alfa Romeo 164:ään ja Saab 9000:een yhteinen korikehikko, jota tosin jokainen taisi vielä muokata paremmin itselleen käypäiseksi.georgahti kirjoitti:olikos cromassa ja saabissa jotain yhteistä?? vai pätkiikö lantussani (taas)?
Juuri näin, 1.9 on fiatin tekele.Tobbana kirjoitti:Ja eikös nykyiset dieselitkin ole fiatin alkuperää?
Tässä nykyisessä 2000-luvun Cromassa on virtalukko oikeassa paikassa, tosin ehkä vähän ylempänä kuin Saabeissa, jos oikein parin vuoden takaiselta koeajolta muistan.georgahti kirjoitti:olikos cromassa ja saabissa jotain yhteistä?? vai pätkiikö lantussani (taas)?