Ajotaitoa, osa 1000

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Re: Ajotaitoa, osa 1000

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

Kaide kirjoitti: Minä sentään sanon suoraan: Tollanen auto ei pysyis noilla nopeuksilla mulla käsissä edes suoralla :lol:
Eli ilmeisesti olet tuota autoa ajanut kun kerran tiedät.. Millainen oli ajaa noin muuten?
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
ajn
"Hirsch"
Viestit: 904
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:58
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Ajotaitoa, osa 1000

Viesti Kirjoittaja ajn »

No ei ole yhtäpätkää tuo ajo, tai sitte on avustajana ollu lentävää henkilökuntaa vaihtamassa kameraa paikasta toiseen... välillä katolla, välillä sivulla jne...
Ja jossain välissä on vaihdettu kylkeen ehjä tarra repsottavan tilalle... :D
-------------------------8<----------->8--------
#1395
Kaide
"Hölösuu"
Viestit: 1681
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ajotaitoa, osa 1000

Viesti Kirjoittaja Kaide »

Turbo16 kirjoitti:
Kaide kirjoitti: Minä sentään sanon suoraan: Tollanen auto ei pysyis noilla nopeuksilla mulla käsissä edes suoralla :lol:
Eli ilmeisesti olet tuota autoa ajanut kun kerran tiedät.. Millainen oli ajaa noin muuten?

Olen "joutunut" ajamaan yli 400 heppaista Lanceria ja hitto että on pelottava vietävä jopa suoralla kun kaikki renkaat jauhaa sutia. Tämä siis tietty vain jos innostuu antamaan happea ja kuskina on tällänen kädetön Kaide :lol:
Turbo16
"Hölösuu"
Viestit: 2436
Liittynyt: Ke Elo 13, 2003 15:56
Paikkakunta: Turku

Re: Ajotaitoa, osa 1000

Viesti Kirjoittaja Turbo16 »

Kaide kirjoitti:
Turbo16 kirjoitti:
Kaide kirjoitti: Minä sentään sanon suoraan: Tollanen auto ei pysyis noilla nopeuksilla mulla käsissä edes suoralla :lol:
Eli ilmeisesti olet tuota autoa ajanut kun kerran tiedät.. Millainen oli ajaa noin muuten?

Olen "joutunut" ajamaan yli 400 heppaista Lanceria ja hitto että on pelottava vietävä jopa suoralla kun kaikki renkaat jauhaa sutia. Tämä siis tietty vain jos innostuu antamaan happea ja kuskina on tällänen kädetön Kaide :lol:
Mitäs paskaa... Verrastat jonkun silkkihansikkaan Lancerin WRX STI:n, joka on muutettu isolla rahalla?
#1909
Saab 900T16 "ei ikinä ajossa"
SonmH
"Viggen"
Viestit: 680
Liittynyt: Su Elo 21, 2005 21:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ajotaitoa, osa 1000

Viesti Kirjoittaja SonmH »

Turbo16 kirjoitti: Mitäs paskaa... Verrastat jonkun silkkihansikkaan Lancerin WRX STI:n, joka on muutettu isolla rahalla?

Mitähän tässä nyt haetaan takaa??
Väärinviritys stage 3 1x2-1
J.N
"Hirsch"
Viestit: 955
Liittynyt: Ti Heinä 10, 2007 19:11
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: Ajotaitoa, osa 1000

Viesti Kirjoittaja J.N »

SonmH kirjoitti:
Turbo16 kirjoitti: Mitäs paskaa... Verrastat jonkun silkkihansikkaan Lancerin WRX STI:n, joka on muutettu isolla rahalla?
Mitähän tässä nyt haetaan takaa??
Ja mikä on Lancerin WRX STI?
#3418
Avatar
kalle37
"Hölösuu"
Viestit: 3083
Liittynyt: To Maalis 06, 2008 21:29
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Ajotaitoa, osa 1000

Viesti Kirjoittaja kalle37 »

J.N kirjoitti:
SonmH kirjoitti:
Turbo16 kirjoitti: Mitäs paskaa... Verrastat jonkun silkkihansikkaan Lancerin WRX STI:n, joka on muutettu isolla rahalla?
Mitähän tässä nyt haetaan takaa??
Ja mikä on Lancerin WRX STI?

Jos Subaru on ostanut Mitsubishin tai toiste päin :D
Volvo V60 T5
Volvo v40 cc awd t5
Volvo v70 2,5 t
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex: 9-3 SC 2,8 turbo XWD
Ex:9-3 SC 1,9 Tid
Ex:9-3 sc 1,8t
Sähköiset viat ovat helppoja! Aina katkos virtapiirissä!
Tech 2 löytyy myös.
Kaide
"Hölösuu"
Viestit: 1681
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ajotaitoa, osa 1000

Viesti Kirjoittaja Kaide »

SonmH kirjoitti:
Turbo16 kirjoitti: Mitäs paskaa... Verrastat jonkun silkkihansikkaan Lancerin WRX STI:n, joka on muutettu isolla rahalla?

Mitähän tässä nyt haetaan takaa??

Varmaan sitä että omasta mielestäni ylitehokas nelikko on loppupeleissä aika haastava vietävä osaamattomissa käsissä ja joku on kanssani eri mieltä, se suotakoon. Mutta edelleen olen samaa mieltä , miksi : No siksi että neljällä vetävällä pyörällä nopeudet kasvavat aivan tolkuttomiksi helposti ja siitä kovasta vauhdista tollasen katapultin taittaminen on sitten astetta haastavampi homma joka vaatii isoa " reikää päässä " :lol:
Raimo Miettinen
"Hölösuu"
Viestit: 1723
Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
Paikkakunta: Raum
Viesti:

Re: Ajotaitoa, osa 1000

Viesti Kirjoittaja Raimo Miettinen »

Kaide kirjoitti:...kovasta vauhdista tollasen katapultin taittaminen on sitten astetta haastavampi homma joka vaatii isoa " reikää päässä " :lol:
Liittyykö tähän se, että esimerkiksi Petter Solberg ajaa aina suu apposen auki? :)
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
Svc
"Saabisti"
Viestit: 3102
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 11:16
Paikkakunta: Hanko

Re: Ajotaitoa, osa 1000

Viesti Kirjoittaja Svc »

Kaide kirjoitti:Varmaan sitä että omasta mielestäni ylitehokas nelikko on loppupeleissä aika haastava vietävä osaamattomissa käsissä ja joku on kanssani eri mieltä, se suotakoon. Mutta edelleen olen samaa mieltä , miksi : No siksi että neljällä vetävällä pyörällä nopeudet kasvavat aivan tolkuttomiksi helposti ja siitä kovasta vauhdista tollasen katapultin taittaminen on sitten astetta haastavampi homma joka vaatii isoa " reikää päässä " :lol:
Jopa 82 heppainen 4WD Subaru oli ensimmäisillä kerroilla liukkaalla aika haastava.
Kyllähän se liukkaalla kiihtyi. Pysäyttäminen tai kääntäminen ei ollutkaan ihan yhtä helppoa kun vauhtia oli "hiukan" liikaa.

Tein kuulemma jääradan uuden ennätyksen siinä, kuinka pitkältä hangesta autoa kaivettiin... :oops:
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11
kaius
Matalapaineturbo
Viestit: 155
Liittynyt: Pe Loka 17, 2008 16:18
Paikkakunta: Luxemburg

Re: Ajotaitoa, osa 1000

Viesti Kirjoittaja kaius »

Joo, nelivetoisella pitää ensi alkuun vähän totutella liukkaalla että tajuaa miten liukasta onkaan, kun liikkeellelähtö ja vauhdin kerääminen on niin vaivatonta. Mulla oli aikaisemmin A6 Quattro ja sillä tuli alussa pikku säikähdyksiä juuri tuosta syystä. Neliveto kun ei lisää kitkaa sivusuunnassa tai jarruttaessa...
ex-Saab 9-5 Aero Sedan -02
nyky-Saab BMW 535dAT -06
Harrimatias
"Hölösuu"
Viestit: 1148
Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ajotaitoa, osa 1000

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

Saab 900 2.0t Cab -97
OIZXXX
"Hirsch"
Viestit: 848
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 17:20

Re: Ajotaitoa, osa 1000

Viesti Kirjoittaja OIZXXX »

Youtube kirjoitti:This video is no longer available due to a copyright claim by DC Shoes
Saab 9-3 2.0t BioPower 5d se -02 --Mikkeli--
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
Saabisti-76
"Hirsch"
Viestit: 774
Liittynyt: La Huhti 03, 2004 19:04
Paikkakunta: Turku

Re: Ajotaitoa, osa 1000

Viesti Kirjoittaja Saabisti-76 »

SonmH kirjoitti:
Turbo16 kirjoitti: Mitäs paskaa... Verrastat jonkun silkkihansikkaan Lancerin WRX STI:n, joka on muutettu isolla rahalla?

Mitähän tässä nyt haetaan takaa??
Jos tää on sitä turkulaista mustaa huumoria, joka ei ole mulle vielä avautunut 10 vuoden aikana. :roll:
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
ASTech
"Hölösuu"
Viestit: 1167
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 17:37
Paikkakunta: Uki

Re: Ajotaitoa, osa 1000

Viesti Kirjoittaja ASTech »

Kaikkihan varmaan tietänee, että tuo filmi on koostettu useista eri otoksista. :roll:
Yhtään väheksymättä tekijätiimin ammattitaitoa. Hauska pätkä 8)
900C -86
Vastaa Viestiin