Liikennekäyttäytyminen ja sifistynyt keskustelu

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Thorhammer
"Hölösuu"
Viestit: 1406
Liittynyt: To Kesä 25, 2009 00:37
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Liikennekäyttäytyminen ja sifistynyt keskustelu

Viesti Kirjoittaja Thorhammer »

Vilkun Käyttämättä jättävät ihmiset ovat juuri sitä samaa porukkaa joita ei kiinnostaa ku oma pe**e. Ajavat omien mieltymysten mukaan,Laittavat autonsa parkkiin siinä samalla vähän ovellaan lyövät toisten autoihin ku ei kiinnosta..Ei aikaakaan kun näin yhden pariskunnan ajavan parkki paikalla toisen auton perään silleen että parkissa oleva auto pomppasi..Ei siin mitään ku soitto poliisille. Poliisin saapuessa pariskunta kirkkain silmin selitti poliiseille etteivät he mihinkään ole kolaroineet ja haukkui minua valehtelijaksi.. Miksi ihmeessä valehtelisin ku kumpikaan autoista ei ollut minun,enkä tuntenut kumpaakaan osapuolta.Ja jatkossakin aijon ilmoittaa tuollaiset ihmiset vastuuseen teoistaan.
9-3 Ss - 07 Post apocalypse. og900 - 91 Steamsprocket
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
muppelo
"Hölösuu"
Viestit: 1320
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 08:28
Paikkakunta: Joensuu

Re: Liikennekäyttäytyminen ja sifistynyt keskustelu

Viesti Kirjoittaja muppelo »

Emäntä kertoili joskus kun sen auton koukkuun (emäntä oli parkissa ja autossa oottamassa siskoonsa) oli joku bemariteini repiny autonsa. Toyota oli kans pompannu ihan hyvin. Sälli oli tyynenrauhallisesti revitelly tiehensä repien autoonsa siihen koukkuun lisää ja eikun karkuun. Ei puhettakaan et olis jääny tarkastamaan vahingot. Noh, ensinnäkin jälkeenpäin sai tietää kuka se oli ja onneksi oli mokoma telonu vaan oman biimerinsä :lol:
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
mursu
"Hirsch"
Viestit: 916
Liittynyt: Ti Tammi 20, 2004 18:49
Paikkakunta: Vihti

Re: Liikennekäyttäytyminen ja sifistynyt keskustelu

Viesti Kirjoittaja mursu »

Itse joskus parkkipaikalla tölväisin jotain Fordin KA:ta sillä seurauksella Fordi pomppasi puoli metriä eteenpäin.

No onneksi autossa oli kuski joka nousikin ulos heti välittömästi, samoin tein itse. Pyytelin anteeksi ja kyselin että mitäs tehdään niin tämä rouva näppäsi ovet lukkoon ja lähti kävelemään pois. Itse jäin hölmönä seisomaan parkkipaikalle. Onneksi 99:ssä oli sen verran järeät puskimet ettei kumpaankaan autoon jäänyt ainakaan pintapuolisesti jälkiä :)
wesku
"Hölösuu"
Viestit: 3599
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 11:38

Re: Liikennekäyttäytyminen ja sifistynyt keskustelu

Viesti Kirjoittaja wesku »

mursu kirjoitti:Itse joskus parkkipaikalla tölväisin jotain Fordin KA:ta sillä seurauksella Fordi pomppasi puoli metriä eteenpäin.

No onneksi autossa oli kuski joka nousikin ulos heti välittömästi, samoin tein itse. Pyytelin anteeksi ja kyselin että mitäs tehdään niin tämä rouva näppäsi ovet lukkoon ja lähti kävelemään pois. Itse jäin hölmönä seisomaan parkkipaikalle. Onneksi 99:ssä oli sen verran järeät puskimet ettei kumpaankaan autoon jäänyt ainakaan pintapuolisesti jälkiä :)
Näissä tilanteissa kannattaa sitten muistaa että jälkeenpäin saattaa tulla poliisilta soitto jossa kysellään miksi olet paennut kolaripaikalta.
Avatar
Schippy
"Turbo"
Viestit: 280
Liittynyt: Pe Joulu 12, 2008 20:49
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Liikennekäyttäytyminen ja sifistynyt keskustelu

Viesti Kirjoittaja Schippy »

Vilkkuihin liittyen: Ihan kätevää kun palautus on rikki - vilkuttaa kunnes muistaa/jaksaa laittaa pois päältä...
Derigo Saab ergo sum.
exät 3D 900i vm. 93, 9-3 TiD vm. 99, combi 900i vm. 90
Azanovix
"Hölösuu"
Viestit: 3672
Liittynyt: Ma Loka 15, 2007 00:30
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Liikennekäyttäytyminen ja sifistynyt keskustelu

Viesti Kirjoittaja Azanovix »

Schippy kirjoitti:Vilkkuihin liittyen: Ihan kätevää kun palautus on rikki - vilkuttaa kunnes muistaa/jaksaa laittaa pois päältä...
Onneks tuo Saab pitää niin kamalaa meteliä vilkun ollessa päällä, ettei jäisi vahingossakaan päälle yhtään liian pitkäksi aikaa. :lol:
Vastaa Viestiin