12.9.2009 200 500km
Oli auto sitten 200 tuhatta huollos.
Mitään erikoista ei tehty, valitin pienestä kolinasta ja yski moottorintukikumi vaihdettiin sitten, minusta kyllä kolina edelleen esiintyy. Pitäisi olla mekaanikko että saisi aina auton kuntoon ku vie huoltoon
Sen pistin merkille että eipä taaskaan vaihdettu niitä vaihdelaatikon öljyjä. Viimeksi vaihdettiin öljyt kun meni turbiini. Eli siitä lienee se 50km ainakin
Laitetaan se tiivistelmä
Mittaristo uusittiin koska kierrosluku väpätti / 25 000 km
Jarrutehostin / 50 000 km kohdalla
Laatikon öljyt hävisi / 50 000
Etu pyörän laakeri / 50 000
Raidetanko,ohjaustehostin anturi / 75 000
Etu pyörän laakeri / 80 000
Ohjaustehostin hihna / 105 000
Uudet jarru palat ympäri / 100 000
Etunivel vaihdettiin ? / 125 000
Laatikkoon uusi turbiini / 150 000
Peilin vilkku hajosi / 160 000
Jakohihna uusi / 175 000
Joku turboletku vaihdettu / 175 000
Oikean takapyörän laakeri vaihdettu / 175 000
Takaluukun lukko reistaili / 175 000
Jarru palat/levyt eteen / 185 000 ?
Moottorin tukikumi / 200 000 km
Siinäpä ne suurin piirtein onpi , auton huollot on 25 000 km välein
Voisin olettaa että autoon tulee vielä se 75-80 000 km ennenkuin vaihdan uuteen autoon.