NS83 kirjoitti:Niin vielä tästä, et 9-3ss:ä on ooppelin pohja ja diisselit fiiatin koneita.
Silti sillä on hintaa, kuin aidolla saabilla.

Minun mielestä varusteita on laitettu ruksattavaks liikaa, juuri mitään ei ole vakiona, vaan kaikki ekstraa. Ajonvakautus systeemit ja kaikki. Samaan hintaan alkaa saamaan 9-3ss sillä 150hp diisselillä, kun 320d BMW:n, siinä on vakiona jo yhtä ja toista. Väitän että toi BMW on parempi ajettava. Laadusta ja kestävyydestä en sano mitään,

fiat VS. BMW.
Tämän mielipiteen pohjana on kova tutkimus työ perheen autojen parissa. 9-3 2.0t löytyy ja 330d BMW(ei mitään vikaa vielä vaikka 107tkm ajettu)
PohjaLEVY on sama ku uudessa Vectrassa ja Mersusta löytyy myös Fiatin diisseleitä, onko se huono meriitti ? ei minusta.
9-3 SS on "aidompi Saab" kuin edellinen 9-3 jossa oli paljon enemmän Opelia, jos sillä nyt on jotain merkitystä
BMW on takavetoinen eli aivan erityyppinen ajaa, joku tykkää takavedosta, minä en, ilman ESPiä BMW:tä ei varmaan ostaisi kukaan
Ja vielä hinnoista, BMW maksaa diisselinä 4-5000 erkkiä enemmän kuin 9-3 SS, ei ne minusta ole samanhintaisia.. puhumattakaan ajettavuudesta jossa Saab 9-3 SS hakkaa 3-sarjan BMW:n mennentullen, huom talvikeleistä, tiloista ja valoista ei vielä ole edes puhuttu.
