Turbo16 kirjoitti:
Lisää vettä myllyyn..Tuntuu ettei Ruotsin viranomaiset oikein pidä Saabista tai sen ylipäätänsä siihen liittyviin asioihin. Luulisi sen olevan Ruotsinkin etu, että työpaikkoja pysyisi siellä ja tehdas pysyisi Ruotsissa.
En ymmärrä.
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Ymmärrän, ihan helposti. Aina kun verovaroja syydetään jonnekkin, täytyy olla erityisen tarkkana. Jollei asiasta ole päättäjillä täyttä varmuutta ja selvyyttä, niin parempi se on katsoa kuin katua. Ettei vain käy "Roverit" ja rahat menee, firma kaatuu muutaman vuoden kuluttua. Todella suurista summista on kyse ja hieman etukäteen katsottuna kokemattomat tahot ostaa Saabin niin en yhtään ihmettele noita "viranomaiskommentteja".
Suunnitelma - 70000 Saabia/vuosi, pieni luxus merkki jne kuulostaa ihan uskottavalta. Se vain tarkoittaa, ettei tulevaisuudessa Saab taida olla meikäläisen merkki. Nuo "boutigue" jutut kun ei ole duunareita varten. Nytkin on jo niin kallis auto, että "selväjärkisenä" päivänä tekee mieli vetää itseä turpiin ;D
vielä vähä henk.koht. ranttia,
Subarun tulevat mallit eivät todellakaan näytä / speksien valossa kuulosta kovin haluttavilta. Saabista tulee pieni boutigue merkki (lue: kallis ja erikoinen mutta hyvä), Audi ei edelleenkään kilauta mitään kelloja, BMW ja muut sakemannit vielä vähemmän. Volvosta ei tiedä mitä tulevaisuus tuo, jos tuo (chianghuanliang..? ). Joku Skoda voi olla tulevaisuudessa sovelias kärry mulle. Korealaisista tulee ihottumaa.. Antautumaan kai tässä joutuu, ei voi mitään. Mutta Avensista en osta. En.