Käyttösaabismi
Käyttösaabismi
Tänään iltapäivällä laitoin tapahtumat-osioon postauksen jossa tiedustelin kiinnostusta lopettakaa Saab tapahtumaan osallistumiseen. Ketjuun ehti tulla toistakymmentä postausta mutta nyt näyttää hävinneen. Yhdessä postauksessa kerrottiin jopa tappaneeni Turun seudun potkiaisetkin. Ihmettelen melkoisesti, vaikka en ole aikoihin perhesyistä ja työmatkailusta johtuen osallistunut tapahtumaan jonka aloittamisessa olin aktiivisesti mukana. Tuskin olen niin tärkeä henkilö että minun poissaoloni tapahtumaa tappaisi.
Oma Saab-harrastukseni alkoi vuonna 1989 ostaessani 400 markalla -69 mallisen kolaroidun ysiysin. Jatkoa seurasi enemmän tai vähemmän epäkuntoisista 99 ja 900 mallisista. Ensimmäisen tonnarin hankin vuonna 99. Tarkemmin en ole laskenut mutta arvelisin että suunnilleen 30 omistamaani Saabiin on hankintahintaa mennyt alle kymppitonni euroissa. Harrastus jatkuu ja mitä halvemmalla sen parempi, mitä enemmän hinnat tippuvat sen parempi.
Kerhon toimitaan tulin mukaan joskus 90-luvun loppupuolella. Herätin jo alkuaikoina pahennusta ilmaisemalla mielipiteitäni käyttösaabismin puolesta, alusta alkaen olen halunnut ainoastaan ajaa mukavilla autoilla edulliseen hintaan. Poistetussa ketjussa muistelinkin tuolloin kertoneeni upouuden mallin ysivitosten ostajille ostakaa paljon näitä niin saan sitten joskus vuonna 2010 kesäautoksi.
En nyt sitten enää keräile porukkaa lopettamista puoltavaan mielenosoitukseen tällä foorumilla, ehkä laitan vaikka suomi24 palstalle. Mielenkiintoista olisi kuitenkin ihan rehti keskustelu tästäkin aiheesta. Mielestäni sallittua pitäisi olla edullisen käyttöautoilun puolesta kirjoitteleminen tälläkin foorumilla. Toivottavasti ei tämäkin ketju kuole sensuuriin. Jos kuolee, kertokaa edes miksi
Oma Saab-harrastukseni alkoi vuonna 1989 ostaessani 400 markalla -69 mallisen kolaroidun ysiysin. Jatkoa seurasi enemmän tai vähemmän epäkuntoisista 99 ja 900 mallisista. Ensimmäisen tonnarin hankin vuonna 99. Tarkemmin en ole laskenut mutta arvelisin että suunnilleen 30 omistamaani Saabiin on hankintahintaa mennyt alle kymppitonni euroissa. Harrastus jatkuu ja mitä halvemmalla sen parempi, mitä enemmän hinnat tippuvat sen parempi.
Kerhon toimitaan tulin mukaan joskus 90-luvun loppupuolella. Herätin jo alkuaikoina pahennusta ilmaisemalla mielipiteitäni käyttösaabismin puolesta, alusta alkaen olen halunnut ainoastaan ajaa mukavilla autoilla edulliseen hintaan. Poistetussa ketjussa muistelinkin tuolloin kertoneeni upouuden mallin ysivitosten ostajille ostakaa paljon näitä niin saan sitten joskus vuonna 2010 kesäautoksi.
En nyt sitten enää keräile porukkaa lopettamista puoltavaan mielenosoitukseen tällä foorumilla, ehkä laitan vaikka suomi24 palstalle. Mielenkiintoista olisi kuitenkin ihan rehti keskustelu tästäkin aiheesta. Mielestäni sallittua pitäisi olla edullisen käyttöautoilun puolesta kirjoitteleminen tälläkin foorumilla. Toivottavasti ei tämäkin ketju kuole sensuuriin. Jos kuolee, kertokaa edes miksi
Re: Käyttösaabismi
Heh, ei muuten löydy enää threadia. Mielenkiintoista, mutta valitettavasti en ole yllättynyt.
Saabin lakkautamista en kannata, sillä mielestäni se (Saab) on itsessään suurempi arvo kuin mahdollisuus edulliseen autoiluun/harrastamiseen. Harmittaa, etten päässyt tänään Senaatintorille. Käyttöautolla olisin sinne mennyt, kuten kuvista päätellen suurin osa osallistujista. Mikäli olisin ollut harrasteautoilun parissa olisin ollut Orivedellä ajamassa jäärataa. En ollut sielläkään.
Juu, mutta mitä suvaitsevaitsuuteen tulee niin sitä lienee turha hakea tältä foorumilta. Mikä vaan poikkeaa "oikeasta" mielipiteestä on väärin, typerää, kerettiläistä ja mitä lie vanhakantaista ajattelua. Hällä väliä vaikka pitäisit käyttösaabiasia kuin morsianta ja pitäisit siitä yhtä paljon.
"Jos et ole heidän puolellaan, sä olet heitä vastaan / jos olet erilainen, sä olet sairas ja syntinen". (Juha Lehti)
Saabin lakkautamista en kannata, sillä mielestäni se (Saab) on itsessään suurempi arvo kuin mahdollisuus edulliseen autoiluun/harrastamiseen. Harmittaa, etten päässyt tänään Senaatintorille. Käyttöautolla olisin sinne mennyt, kuten kuvista päätellen suurin osa osallistujista. Mikäli olisin ollut harrasteautoilun parissa olisin ollut Orivedellä ajamassa jäärataa. En ollut sielläkään.
Juu, mutta mitä suvaitsevaitsuuteen tulee niin sitä lienee turha hakea tältä foorumilta. Mikä vaan poikkeaa "oikeasta" mielipiteestä on väärin, typerää, kerettiläistä ja mitä lie vanhakantaista ajattelua. Hällä väliä vaikka pitäisit käyttösaabiasia kuin morsianta ja pitäisit siitä yhtä paljon.
"Jos et ole heidän puolellaan, sä olet heitä vastaan / jos olet erilainen, sä olet sairas ja syntinen". (Juha Lehti)
96 V4 1980 || G31 520d xDrive -18 || Polestar 2 -23 || Goldwing Interstate 1986 || K 1300 GT -10
Re: Käyttösaabismi
Vai käyttösaabismi. Eli valmistuksen pitäisi loppua jotta wesku saisi mahdollisimman halvalla ostella itselleen jotain pommeja?
Ei tullut aiempaa ketjua nähtyä mutta ihan hyvä vaan ettei täällä ihan mitä tahansa sontaa tartte katsella.
Omasta mielestäni olisi lähinnä voitto koko foorumille jos wesku lopettaisi postailun kokonaan.
Ei tullut aiempaa ketjua nähtyä mutta ihan hyvä vaan ettei täällä ihan mitä tahansa sontaa tartte katsella.
Omasta mielestäni olisi lähinnä voitto koko foorumille jos wesku lopettaisi postailun kokonaan.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Käyttösaabismi
Aamen
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Re: Käyttösaabismi
Pommeja varaosiksi, parempia liikenteeseeen, mahdollisimman halavallajcarlson kirjoitti:Vai käyttösaabismi. Eli valmistuksen pitäisi loppua jotta wesku saisi mahdollisimman halvalla ostella itselleen jotain pommeja?
Re: Käyttösaabismi
Eikö Wesku ole kuullut suomalaisesta sananvapaudesta?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Käyttösaabismi
Vaihda merkkiä vaikka Pontiaciin. Tai Roveriin. Niissähän toiveesi on jo toteutunut, eli valmistus loppunut. No wesku, mitä siinä vielä toljotat? Ylihintaiset Saabit äkkiä kiertoon ja haalimaan halpoja, tuotannon lopettaneen merkin edustajia.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Käyttösaabismi
Mielipiteensä voi ilmaista rakentavastikin, ei vähättelemällä heti alkuun vastakkaista näkökulmaa ja provosoimalla.kaseva kirjoitti:Heh, ei muuten löydy enää threadia. Mielenkiintoista, mutta valitettavasti en ole yllättynyt.
...
Juu, mutta mitä suvaitsevaitsuuteen tulee niin sitä lienee turha hakea tältä foorumilta. Mikä vaan poikkeaa "oikeasta" mielipiteestä on väärin, typerää, kerettiläistä ja mitä lie vanhakantaista ajattelua...
Esimerkki 1: Turku on perseestä, se pitäisi polttaa uudestaan, turkulaiset lähettää Siperiaan ja levittää savuaville raunioille 10 metriä paksu betonilaatta, joka ympäröidään vallilla joka saattaa Kiinan muurinkin häpeään.
Esimerkki 2: Mielestäni Turun kaupunkisuunnittelussa on hieman parannettavaa, sekä myöskin joidenkin yksittäisten turkulaisten sisäänpäin kääntyneessä arvomaailmassa hieman itsetutkiskelun aihetta. Toivoisinkin rakentavaa kansalaiskeskustelua siitä, miten asiantilaa voitaisiin parantaa.
Kummanko esimerkin pelinavauksella luulet olevan edellytyksiä hedelmälliseen keskusteluun?
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Käyttösaabismi
wesku kirjoitti:Tänään iltapäivällä laitoin tapahtumat-osioon postauksen jossa tiedustelin kiinnostusta lopettakaa Saab tapahtumaan osallistumiseen. Ketjuun ehti tulla toistakymmentä postausta mutta nyt näyttää hävinneen. Yhdessä postauksessa kerrottiin jopa tappaneeni Turun seudun potkiaisetkin. Ihmettelen melkoisesti, vaikka en ole aikoihin perhesyistä ja työmatkailusta johtuen osallistunut tapahtumaan jonka aloittamisessa olin aktiivisesti mukana. Tuskin olen niin tärkeä henkilö että minun poissaoloni tapahtumaa tappaisi.
Oma Saab-harrastukseni alkoi vuonna 1989 ostaessani 400 markalla -69 mallisen kolaroidun ysiysin. Jatkoa seurasi enemmän tai vähemmän epäkuntoisista 99 ja 900 mallisista. Ensimmäisen tonnarin hankin vuonna 99. Tarkemmin en ole laskenut mutta arvelisin että suunnilleen 30 omistamaani Saabiin on hankintahintaa mennyt alle kymppitonni euroissa. Harrastus jatkuu ja mitä halvemmalla sen parempi, mitä enemmän hinnat tippuvat sen parempi.
Kerhon toimitaan tulin mukaan joskus 90-luvun loppupuolella. Herätin jo alkuaikoina pahennusta ilmaisemalla mielipiteitäni käyttösaabismin puolesta, alusta alkaen olen halunnut ainoastaan ajaa mukavilla autoilla edulliseen hintaan. Poistetussa ketjussa muistelinkin tuolloin kertoneeni upouuden mallin ysivitosten ostajille ostakaa paljon näitä niin saan sitten joskus vuonna 2010 kesäautoksi.
En nyt sitten enää keräile porukkaa lopettamista puoltavaan mielenosoitukseen tällä foorumilla, ehkä laitan vaikka suomi24 palstalle. Mielenkiintoista olisi kuitenkin ihan rehti keskustelu tästäkin aiheesta. Mielestäni sallittua pitäisi olla edullisen käyttöautoilun puolesta kirjoitteleminen tälläkin foorumilla. Toivottavasti ei tämäkin ketju kuole sensuuriin. Jos kuolee, kertokaa edes miksi
Olipa pitkä ja tylsän näköinen teksti.
En lukenut.
Re: Käyttösaabismi
Jos Saabit ovat liian kalliita niin ainahan voi vaihtaa merkkiä ja antaa Saabistien ajaa Saabilla. Miksi muiden pitää kärsiä siksi, että yksi haluaa ajella halvoilla romuilla? Enkä muutenkaan ymmärrä logiikkaa, jos merkki lakkautetaan, niin eiköhän vanhempien hyväkuntoisten Saabien hinnat ajan jonkin ajan kuluttua nousemaan sen sijaan että niistä tulisi halpoja käyttöautoja tuleviksi vuosikymmeniksi.
En yhtään ihmettele, että moinen topikki olisi poistettu tältä foorumilta.
En yhtään ihmettele, että moinen topikki olisi poistettu tältä foorumilta.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Käyttösaabismi
SS kirjoitti:Jos Saabit ovat liian kalliita niin ainahan voi vaihtaa merkkiä ja antaa Saabistien ajaa Saabilla. Miksi muiden pitää kärsiä siksi, että yksi haluaa ajella halvoilla romuilla? Enkä muutenkaan ymmärrä logiikkaa, jos merkki lakkautetaan, niin eiköhän vanhempien hyväkuntoisten Saabien hinnat ajan jonkin ajan kuluttua nousemaan sen sijaan että niistä tulisi halpoja käyttöautoja tuleviksi vuosikymmeniksi.
En yhtään ihmettele, että moinen topikki olisi poistettu tältä foorumilta.
Merkin lopettamisessa positiivista olisi se että katkaistaisiin kehitys jossa aina vain kauempana perinteisestä Saab-linjasta olevia tuotteita myytäisiin samalla nimellä, ehkä pikku japsisporteista citymaastureihin ja kuka tietää miksei tulevaisuudessa vielä laajemminkin. Tosin tuotteissa kuin tuotteissa nykyään näyttää olevan kyse mielikuvien myynnistä ja tuotteen ominaisuudet jäävät sivuseikan asemaan.
Lopettaminen vaikuttanee eniten 2000-luvun autojen hintaan. Onhan toki esim OG900 mallissa jo huomattavissa jonkinlaista antiikkiarvoa keskieuroopassa, vaikeaa sitten tietää nostaako vai laskeeko lopettaminen hintoja. Silläkään ei ole juuri merkitystä edullista käyttöautoilua hakevalle. Joidenkin mielestä kai hintalappu määrää auton hyvyyden, nettiautosta ja muualta vertaillaan hintoja ja kun hinta menee liian alas muuttuu omakin auto romuksi joka pitää vaihtaa uudempaan ja kalliimpaan.
Käytettyjen autojen arvon alennuksesta tulee lisähintaa lähinnä niille jotka vaihtavat säännöllisesti uuteen tai korkeintaan pari kolme vuotta vanhaan. Sen vuoksi ihmetyttää miksi näissä support kokoontumisissa näyttäisi suurin osa porukasta olevan niitä joilla ei ole aikomustakaan ostaa uusia autoja.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8088
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Käyttösaabismi
Voi ristus mitkä argumentit...wesku kirjoitti: Merkin lopettamisessa positiivista olisi se että katkaistaisiin kehitys jossa aina vain kauempana perinteisestä Saab-linjasta olevia tuotteita myytäisiin samalla nimellä, ehkä pikku japsisporteista citymaastureihin ja kuka tietää miksei tulevaisuudessa vielä laajemminkin. Tosin tuotteissa kuin tuotteissa nykyään näyttää olevan kyse mielikuvien myynnistä ja tuotteen ominaisuudet jäävät sivuseikan asemaan.
Tuolla logiikalla pitäisi jokainen olemassaoleva automerkki tai suurin osa yli 10v vanhoista tuotemerkeistä lopettaa. Vai lieneekö esim. VW Passat jollain tapaa "uskollinen" kuplalle? Pitäisikö Lamborghinin tehdä edelleen vain traktoreita ja IBM:n mekaanisia kirjoituskoneita? Maailma muuttuu, jäärät näemmä ei.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Käyttösaabismi
100% totta ja näin pitäisi aina pyrkiä toimimaan. Senpä takia tällä foorumilla vaikuttavien "auktoriteettien" pitäisi kyetä näyttämään esimerkkiä rakentavasta hengestä omissa posteissaan, jotta sensuuriin johtaville provokatiivisille keskustelunavauksille ei syntyisi tarvetta.V.J.S kirjoitti:Mielipiteensä voi ilmaista rakentavastikin, ei vähättelemällä heti alkuun vastakkaista näkökulmaa ja provosoimalla.kaseva kirjoitti:Heh, ei muuten löydy enää threadia. Mielenkiintoista, mutta valitettavasti en ole yllättynyt.
...
Juu, mutta mitä suvaitsevaitsuuteen tulee niin sitä lienee turha hakea tältä foorumilta. Mikä vaan poikkeaa "oikeasta" mielipiteestä on väärin, typerää, kerettiläistä ja mitä lie vanhakantaista ajattelua...
Rakentavasti pitää kirjoittaa, mutta olen edelleen sitä mieltä, että tämä on varsin totalitaarinen yhteisö, jossa yleistä mielipidettä (?) kyseenalaistavaa kirjoittajaa ei suvaita kovin helpolla. Mut niinhän se monesti menee elämässä, ei vaikuta mun Saabilla ajamiseen. Jos olis rahoja niin ostaisin muutaman lisää ja toivon, että näitä vielä tulevaisuudessakin valmistetaan. Jos olis loppunut ennen GM-aikaa olis tuokin nykyinen käyttösaabi taitanut jäädä tekemättä.
96 V4 1980 || G31 520d xDrive -18 || Polestar 2 -23 || Goldwing Interstate 1986 || K 1300 GT -10
Re: Käyttösaabismi
OT/ Turkuun raitiovaunukiskot takaisin, kiitos!V.J.S kirjoitti:
Mielipiteensä voi ...parantaa.
Toisekseen, ei täällä niin paljon niitä yksittäisiä henkilöitä ole, joiden sisäänpäin kääntynyt arvomaailma aiheuttaisi itsetutkiskelun aihetta. Onhan meitä kuitenkin täällä niin paljon, että yksittäiset ääripäät hukkuvat massaan.
Ja varsinaiseen aiheeseen, olen sikäli eri mieltä weskun kanssa, että missään nimessä ei tulisi toivoa Saabin loppua, mistä minä sitten autoni saan? En haluaisi ajella maailman ääriin vanhaa tekniikkaa edustavan ruostekasan kanssa (tarkoittaa omaa autoani tulevaisuudessa), vaan mielummin suuntaan auringon nousuun turvallisella, mukavalla, kehittyneellä, vähäpäästöisemmällä ja paremmalla(?) uudella Saabilla. Itse haluaisin ysisatkuni ainoastaan harrastekäyttöön. Ja ei, en tässä yhteydessä nyt sitten väitä että 9satku ei kelpaa kuin harrasteautoksi, mutta omalla kohdalla se täyttäisi loistavasti ne kriteerit. Mutta en silti ala tässä huutelemaan että "900 pois päivittäisestä ajosta, ei ne tielle kuulu koska MINÄ olen sitä mieltä. Toivottavasti ne autot hävitettäisiin maan päältä!".
Ja miksi kehitys tulisi katkaista? Minä pidän kännyköistä, mikroaaltouuneista, ilmalämpöpumpuista sekä kaukosäätimistä. Mikä olisi se aika jonka jälkeen kehitys olisi pitänyt pysäyttää? Onko se se aika kun maapallon todettiin olevan pyöreähkö? Ei varmaankaan, koska silloin ei ollut 99 Saabeja, ilmeisesti joku -70 - -80-luvun taite olisi ollut hyvä aika lopettaa kehitystyö kaikilla osa-alueilla. Ei kyllä kehitys olisi pitänyt pysäyttää vähän myöhemmin, onhan trionic otettu käyttöön vasta -91. Olen aivan rikki, mikä olisi ollut hyvä hetki pysäyttää kaikki kehitystyö?
Ex. mm. 9-5 -00 ja 9-5 -09. Nyt VW Multivan T5 2.0BiTDi 4motion
Re: Käyttösaabismi
Saab on aina huorannut muilta valmistajilta haalituilla osilla, tahtarissa "patenttivapaa" dkw:n tekele, fordin myötä päästiin nelitahteihin, triumphin pataa taas käytettiin pohjana "omaan" moottoriin, jonka kehitysversio löytyy vieläkin femman nokalta. Perinteinen saab-linja on siis ollut puhdasta huoraamista suuntaan tai toiseen jo 40-luvulta lähtien. Ei eroa siis juurikaan suomen politiikasta.wesku kirjoitti:Merkin lopettamisessa positiivista olisi se että katkaistaisiin kehitys jossa aina vain kauempana perinteisestä Saab-linjasta olevia tuotteita myytäisiin samalla nimellä, ehkä pikku japsisporteista citymaastureihin ja kuka tietää miksei tulevaisuudessa vielä laajemminkin. Tosin tuotteissa kuin tuotteissa nykyään näyttää olevan kyse mielikuvien myynnistä ja tuotteen ominaisuudet jäävät sivuseikan asemaan.
9-7X aeron ottaisin pihaan oikein mielellään, siinä on enemmän perinteikästä tekniikkaa, kuin yhdessäkään saabissa aiemmin. 9-2X:n jättäisin ehkä hommaamatta, vaikka sellainen vaimon kauppakassina olisikin oikein hyvä vaihtoehto.
Että silleen, lopeta se itkeminen ja vaahtoaminen, jos ei sinun perse kestä ostella hyviä käyttiksiä tulevaisuudessa(kaan).
-Sami
Sami Räihä #1910
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Patonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83