Lyhyesti kiteytit tätä asiaa aivan samantyyliseen suuntaan, kuin minäkin tästä olen ajatellut.Mepis kirjoitti:Kukin ajaa millä haluaa ja käyttää autoiluun sen verran tuohta kuin kulloinenkin varallisuus ja sen käytön prioriteetit sanelevat, mutta turha kehitystä on alkaa jarruttamaan (vaikka kehitys ei aina ole edistystä).
Jos ei valmisteta uusia autoja, niin 5 vuoden päästä ei ole viisi vuotta käytettyjä niitä hakevalle, eikä kymmenen vuoden päästä 10 vuoden ikäistä sitä halajavalle.
Sitä kuinka paljon autoiluun kannattaa laittaa rahaa on turha absoluuttisesti yrittää mitata. Jossitella voi sitten vaikka kolarin jälkeen riippuen siitä oliko alla 80-luvun turvavarustelu vai 2000-luvun. Elämä on.
Postimerkkeilyssäkin pitää keskittyä johonkin erikoisalueeseen ja sillä selvä.
Erilaista ajattelua ja kirjoittelua palstalla tarvitaan ja onneksi sitä myös sallitaan. Kirjoittelun pitää kuitenkin pysyä asiallisena.
Wesku on ilmaissut mielipiteensä, mutta ei aivan ole pystynyt asiaansa perustelemaan selkeästi.
-Saappia ei tarvitse lopettaa, että löytyy halpoja käyttöautoja tulevaisuudessa. Käyttöauton halpuuden määrittely on subjektiivinen juttu. Minun cabbe ostettiin käyttöautoksi ja niin myös tuo vanha 900:n
-Se, että chevy-harrastajat eivät tykkää nykyisistä malleistaan, ei määritä autofirman kokonaistilannetta. He voivat sitten keskittyä niihin "ainoisiin oikeisiin" malleihinsa.
Weskun esille tuomat pointit eivät siis vahvista käsitystä, että automerkkinä saab tulisi lopettaa, vaan päinvastoin, sen tulisi jatkaa.