Tyylipisteitä???
Ajoin noin 7 kierrosta, joista yhden ääniraita ei ollut sensuroinnin tarpeessa.Wheelspin kirjoitti:Hmmm... Äijäthän on herrasmiehiä, kun eivät yltyneet videolla pahasti noitumaan, vaikka pyörin siinä "jaloissa". Näytti siinä tosiaan autokin vähän pölläyttävän. Liekkö karannu renkaitten sutiessa rajoittajalle
.
500whp.net member
500whp.net member
Petri Tyrkkö kirjoitti:Mikäs tää nyt oli
http://www.students.tut.fi/~luoma22/Syy ... G_6285.jpg
Levänen Merkkiluokasta spinnasi kilpurinsa n. kolmannella kierroksellaan, kuivankelin renkaat ja silloin vielä märkä rata, "ammatti mies" piti auton hallussaan ja radalla, kone vaan ei tykännyt, pitkän starttauksen jälkeen pois radalta mustan savun kera ja trailerissa kotiin
Joo sen verran Antillekkin tiedoksi, että Jari päätti vähän hauskuuttaa väkeä ja itseään, ja veti tapansa mukaan sata lasissa (niillä kapeemmilla KUMHOILLA!!!)
Se kastoi siihen sitten tulpat, ei sen kummempaa.
Meillä oli yksi testi eli lisäsuuttimet, ja yhden suuttimen letku painoi löpöä konehuoneeseen. Lisäksi Jarin piti olla aikaisin kotona (meni töihin), joten siinä oli syyt miksi Jari lähti aikaisin kotiin.
Herra kertonee itse lisää jos näkee aiheelliseksi....
Tuosta mällistä suoran päässä, mun mielestä se kyllä näytti ihan puhtaalta ja perinteiseltä HARTIALUKOLTA!!!
Nooh vähän maalia, peltiä ja pakkelia, ja kyllä se siitä.
Onneks meillä oli taas se kymppikiloinen leka mukana
- Kalle Heikkilä #973 -
- Saab 96 V4 1978 turbo - Saab 99 Turbo Historic rata-auto projekti -
- Saab 96 V4 1978 turbo - Saab 99 Turbo Historic rata-auto projekti -
Ajelitko kenties hopeisen 5d 900c:n perässä?? kattelin peilistä että joku tumma 9-5 jätti rakoa parin pikku luisun jälkeenWheelspin kirjoitti:Kiitokset pröötille kuvista. Taisit käydä muutaman kierroksen kiertämässä kyydissäni (musta 9-5)? Märällä radalla renkaat "kulkivat" huomattavasti muuta koria pidemmän matkan ja näytti siellä vähän yhdellä jos toisellakin olevan kaarteissa hieman perä irti.
og900/9-3/9-5 vm.-88-05
Tech 2 china
Tech 2 china
Jeps kyydissä olin ja nimimerkkisi on aika osuvaWheelspin kirjoitti:Kiitokset pröötille kuvista. Taisit käydä muutaman kierroksen kiertämässä kyydissäni (musta 9-5)? Märällä radalla renkaat "kulkivat" huomattavasti muuta koria pidemmän matkan ja näytti siellä vähän yhdellä jos toisellakin olevan kaarteissa hieman perä irti.
.
Kiva olisi joskus harrastaa ratakuvausta ihan liikkuvasta autosta käsin. Eli ehkäpä ensi kerralla kattoluukullisesta autosta, joka liikkuisi samaa vauhtia kohteen kanssa, kuvausta. Saisi hienoja kuvia, joissa näkyisi kunnolla liikkeen tuntu. Jonkun onnistuneen taisin käsinkin seuraamalla saada. Pääsuoraa on vain vähän tylsä kuvata.
http://www.students.tut.fi/~luoma22/Syy ... _6398.html
Siispä hewidero laittaa ensikerraksi auton kuntoon ja minä revin jostain rahat digijärkkäriin
EXÄ: Saab 900c -88 -35mm madallus + kaasut
Kuvia Tampereen miitistä 11.5.2004
Kuvia Tampereen miitistä 11.5.2004
-
TurboJanne
- "Aero"
Toivottavasti tästä ei sentään tule Ahvenisto-perinnettä...
Nimittäin, allekirjoittanut rysäytti 4D Satkun 2v sitten kerhon syyskokouksen yhteydessä siihen pääsuoran alkumutkaan.
Sikäli tunsin tuon "RS:n" suhteen melko vahvoja sympatioita - omaakin
lelua olin rakentanut aika monta tuntia, ja radalla piti sitten se keula
muotoilla uusiksi...
Varoitus: Kenellä onkin 4-ov Satku enemmän rakenneltuna, älä aja sillä
2006 Ahveniston syyskokouksessa
Nimittäin, allekirjoittanut rysäytti 4D Satkun 2v sitten kerhon syyskokouksen yhteydessä siihen pääsuoran alkumutkaan.
Sikäli tunsin tuon "RS:n" suhteen melko vahvoja sympatioita - omaakin
lelua olin rakentanut aika monta tuntia, ja radalla piti sitten se keula
muotoilla uusiksi...
Varoitus: Kenellä onkin 4-ov Satku enemmän rakenneltuna, älä aja sillä
2006 Ahveniston syyskokouksessa
-
saab900turbo
- "Ruisku"
Eipä tullu hirveesti ajeltuu saabil. Piti viedä se viel tänä syksynä penkkii säädettäväx, Mut jää ens kevääseen. Kerkeepähän viel vähä räpläilee ruiskuu ennen sitäsadisti kirjoitti:Onni onnettomuudessa, pääasia ettei kenellekkään sattunut mitään. Taitaa Nurmijärvellä tallissa tapahtua taas syksyn aikana.Harmi sinänsä, auto kun ei vissiin kerinny hirveesti liikkumaan kesän aikana...
No laittaa vähä uutta peltii ja lasikuituu. Niin kyllä se siitä
PS. menikö putki hyvin paikoilleen?
Ja Speedou voimmehan ens syyspäräyksissä katsella kuinka niillä autoilla ajellaan jätetään se kinnustelu kotiin kun lähdetään sinne radalle
[/url]
Jarru on vauhdin surma!