Tyylipisteitä???

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Wheelspin
"Kaasari"
Viestit: 35
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 15:59
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Wheelspin »

Hmmm... Äijäthän on herrasmiehiä, kun eivät yltyneet videolla pahasti noitumaan, vaikka pyörin siinä "jaloissa" :oops: . Näytti siinä tosiaan autokin vähän pölläyttävän. Liekkö karannu renkaitten sutiessa rajoittajalle :twisted: .
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Wheelspin kirjoitti:Hmmm... Äijäthän on herrasmiehiä, kun eivät yltyneet videolla pahasti noitumaan, vaikka pyörin siinä "jaloissa" :oops: . Näytti siinä tosiaan autokin vähän pölläyttävän. Liekkö karannu renkaitten sutiessa rajoittajalle :twisted: .
Ajoin noin 7 kierrosta, joista yhden ääniraita ei ollut sensuroinnin tarpeessa. :lol: ja sen juuri tuo kierros videolla. Kun sitä joskus osais pitää turpansa kiinni, niin ois paljon parempi... :wink:
#1730
500whp.net member
kallejh
"Saabisti"
Viestit: 441
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 07:52
Paikkakunta: Loppi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kallejh »

Petri Tyrkkö kirjoitti:Mikäs tää nyt oli

http://www.students.tut.fi/~luoma22/Syy ... G_6285.jpg

Levänen Merkkiluokasta spinnasi kilpurinsa n. kolmannella kierroksellaan, kuivankelin renkaat ja silloin vielä märkä rata, "ammatti mies" piti auton hallussaan ja radalla, kone vaan ei tykännyt, pitkän starttauksen jälkeen pois radalta mustan savun kera ja trailerissa kotiin

Joo sen verran Antillekkin tiedoksi, että Jari päätti vähän hauskuuttaa väkeä ja itseään, ja veti tapansa mukaan sata lasissa (niillä kapeemmilla KUMHOILLA!!!)

Se kastoi siihen sitten tulpat, ei sen kummempaa.

Meillä oli yksi testi eli lisäsuuttimet, ja yhden suuttimen letku painoi löpöä konehuoneeseen. Lisäksi Jarin piti olla aikaisin kotona (meni töihin), joten siinä oli syyt miksi Jari lähti aikaisin kotiin.

Herra kertonee itse lisää jos näkee aiheelliseksi....


Tuosta mällistä suoran päässä, mun mielestä se kyllä näytti ihan puhtaalta ja perinteiseltä HARTIALUKOLTA!!! :twisted:
Nooh vähän maalia, peltiä ja pakkelia, ja kyllä se siitä.
Onneks meillä oli taas se kymppikiloinen leka mukana :lol:
- Kalle Heikkilä #973 -
- Saab 96 V4 1978 turbo - Saab 99 Turbo Historic rata-auto projekti -
Avatar
Juho80
"Hirsch"
Viestit: 751
Liittynyt: La Touko 24, 2003 11:39

Viesti Kirjoittaja Juho80 »

Wheelspin kirjoitti:Kiitokset pröötille kuvista. Taisit käydä muutaman kierroksen kiertämässä kyydissäni (musta 9-5)? Märällä radalla renkaat "kulkivat" huomattavasti muuta koria pidemmän matkan ja näytti siellä vähän yhdellä jos toisellakin olevan kaarteissa hieman perä irti :D .
Ajelitko kenties hopeisen 5d 900c:n perässä?? kattelin peilistä että joku tumma 9-5 jätti rakoa parin pikku luisun jälkeen :D Kivaa oli, vaikkakin tehoa 100 väsynyttä hevosta !!!
og900/9-3/9-5 vm.-88-05
Tech 2 china
Wheelspin
"Kaasari"
Viestit: 35
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 15:59
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Wheelspin »

Jep. Se rupes sulla siinä suolenkiltä noustessa perä karkaileen mutka mutkalta yhä reippaammin :D ja sitten ystävällisesti annoitkin tilaa ennen pääsuoralle tuloa :wink: .
prööt
"Kaasari"
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Helmi 23, 2004 15:36
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja prööt »

Wheelspin kirjoitti:Kiitokset pröötille kuvista. Taisit käydä muutaman kierroksen kiertämässä kyydissäni (musta 9-5)? Märällä radalla renkaat "kulkivat" huomattavasti muuta koria pidemmän matkan ja näytti siellä vähän yhdellä jos toisellakin olevan kaarteissa hieman perä irti :D .
.
Jeps kyydissä olin ja nimimerkkisi on aika osuva ;)

Kiva olisi joskus harrastaa ratakuvausta ihan liikkuvasta autosta käsin. Eli ehkäpä ensi kerralla kattoluukullisesta autosta, joka liikkuisi samaa vauhtia kohteen kanssa, kuvausta. Saisi hienoja kuvia, joissa näkyisi kunnolla liikkeen tuntu. Jonkun onnistuneen taisin käsinkin seuraamalla saada. Pääsuoraa on vain vähän tylsä kuvata.

http://www.students.tut.fi/~luoma22/Syy ... _6398.html

Siispä hewidero laittaa ensikerraksi auton kuntoon ja minä revin jostain rahat digijärkkäriin :)
EXÄ: Saab 900c -88 -35mm madallus + kaasut
Kuvia Tampereen miitistä 11.5.2004
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

#1730
500whp.net member
sadisti
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: Pe Tammi 16, 2004 15:05
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja sadisti »

Vai meni mr. Rokka tekemään faceliftin ala Ahvenisto. Olitko 900rs kyydissä?
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä: Toiset osaavat laskea ja toiset eivät.
saab900rs
"Aero"
Viestit: 389
Liittynyt: Ma Syys 08, 2003 09:04
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja saab900rs »

sadisti kirjoitti:Vai meni mr. Rokka tekemään faceliftin ala Ahvenisto. Olitko 900rs kyydissä?
Kyydissä oltiin :lol: pamaus oli pehmeä, kuljettajan kommentit vähemmän pehmeitä :twisted:
-¤Ahdin määrää tahdin¤-


Saab 900 t8 -85
Saab 900 t8 -81
#1765
TurboJanne
"Aero"
Viestit: 465
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 01:50
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja TurboJanne »

Toivottavasti tästä ei sentään tule Ahvenisto-perinnettä...
Nimittäin, allekirjoittanut rysäytti 4D Satkun 2v sitten kerhon syyskokouksen yhteydessä siihen pääsuoran alkumutkaan.
Sikäli tunsin tuon "RS:n" suhteen melko vahvoja sympatioita - omaakin
lelua olin rakentanut aika monta tuntia, ja radalla piti sitten se keula
muotoilla uusiksi...

Varoitus: Kenellä onkin 4-ov Satku enemmän rakenneltuna, älä aja sillä
2006 Ahveniston syyskokouksessa :P
vuorpe
"Hirsch"
Viestit: 992
Liittynyt: Ti Loka 07, 2003 10:58
Paikkakunta: Klaukkala

Viesti Kirjoittaja vuorpe »

Kuulemma ahvenisto on sellanen alastaroon verrattuna että siellä sattuu ja tapahtuu
Saabiton saabisti
#1470
ASTech
"Hölösuu"
Viestit: 1167
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 17:37
Paikkakunta: Uki

Viesti Kirjoittaja ASTech »

vuorpe kirjoitti:Kuulemma ahvenisto on sellanen alastaroon verrattuna että siellä sattuu ja tapahtuu
Tai lähinnä sattuu.
900C -86
sadisti
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: Pe Tammi 16, 2004 15:05
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja sadisti »

Onni onnettomuudessa, pääasia ettei kenellekkään sattunut mitään. Taitaa Nurmijärvellä tallissa tapahtua taas syksyn aikana. :) Harmi sinänsä, auto kun ei vissiin kerinny hirveesti liikkumaan kesän aikana... :(
Maailmassa on kolmenlaisia ihmisiä: Toiset osaavat laskea ja toiset eivät.
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Sitä pitää hei osata ajaa ;)

Ahvenisto on kyllä ratana todella paljon hauskempi, kuin Alastaro, mutta onhan affenistolla joo nuo kaiteet.
STCF #3
saab900turbo
"Ruisku"
Viestit: 125
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 22:36
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja saab900turbo »

sadisti kirjoitti:Onni onnettomuudessa, pääasia ettei kenellekkään sattunut mitään. Taitaa Nurmijärvellä tallissa tapahtua taas syksyn aikana. :) Harmi sinänsä, auto kun ei vissiin kerinny hirveesti liikkumaan kesän aikana... :(
Eipä tullu hirveesti ajeltuu saabil. Piti viedä se viel tänä syksynä penkkii säädettäväx, Mut jää ens kevääseen. Kerkeepähän viel vähä räpläilee ruiskuu ennen sitä :twisted:
No laittaa vähä uutta peltii ja lasikuituu. Niin kyllä se siitä :P .
PS. menikö putki hyvin paikoilleen?

Ja Speedou voimmehan ens syyspäräyksissä katsella kuinka niillä autoilla ajellaan jätetään se kinnustelu kotiin kun lähdetään sinne radalle :wink:

[/url]
Jarru on vauhdin surma!
Vastaa Viestiin