316d, 318d ja 320d on kyllä nelisylinterisiä...aero kirjoitti:
Laskeskelinpa 3-sarjalaisen hinnan. Kolmoseen ei näköjään saa nelosdieseleitä, joten pitäisi ottaa 3-litrainen kutonen (joka kyllä sinänsä kelpaisi, mutta...), eli SC:täni lähinnä vastaava malli olisi 330d. 'bout samalla varustuksella tuolle 330d:lle kertyisi hintaa n. 27ke enemmän kuin mitä SC maksoi, enkä ihan sitä summaa ole takavedosta ja tuosta 30d:n lisätehosta maksamaan, vaikka auto sinänsä varmasti hieno onkin. Eli joo, bemariin saa kyllä likimain mitä tahansa, mutta hinta nousee melko järjettömään luokkaan jo sillä varustelulla, mikä Saabissa on vakiona.
VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?
Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?
Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?
Tässä käsityksessä olen itekin elänyt, mutta bmw.fi:n laskurisysteemi ei moisia lainkaan tarjonnut.rälläkkä kirjoitti:316d, 318d ja 320d on kyllä nelisylinterisiä...
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?
No lähtöhinnat ovat 330d:n verrattuna halvempia: 12000, 10120 ja 6640 jos haluaapi räknäillä.aero kirjoitti:Tässä käsityksessä olen itekin elänyt, mutta bmw.fi:n laskurisysteemi ei moisia lainkaan tarjonnut.rälläkkä kirjoitti:316d, 318d ja 320d on kyllä nelisylinterisiä...
Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?
Eli 316d:llä (vissiin sama 116hv 2.0 turbodiesel kuin 116d:ssä) olisi päässyt jopa vain 15ke hintaeroon SC:hen verrattuna. Samaan teholuokkaan (150hv vs 143hv) osuva 318d sitten vain 17ke SC:tä kalliimpi. Ihan tuota summaa en takavetoisuudesta ole valmis maksamaan...rälläkkä kirjoitti:No lähtöhinnat ovat 330d:n verrattuna halvempia: 12000, 10120 ja 6640 jos haluaapi räknäillä.aero kirjoitti:Tässä käsityksessä olen itekin elänyt, mutta bmw.fi:n laskurisysteemi ei moisia lainkaan tarjonnut.rälläkkä kirjoitti:316d, 318d ja 320d on kyllä nelisylinterisiä...
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?
No siis tottakai. Onhan BMW merkkinen henkilöauto ylivertainen ominaisuuksiltaan ja laaadultaan lähes mihin tahansa merkkiin verrattuna saatikka sitten jonkun hikiseen SAAB:iin verrattuna. BMW on edistyksellinen, loistava ja lähes täydellisyyttä hipova kokonaisuus jota ei vain tämmöinen saabisti pysty edes käsittämään. Ai niin ja se jumalainen ajamisen ilo jota vain BMW voi maailmalle tarjota.Suppari kirjoitti:Koittakaahan nyt ottaa ne saablasit pois päästänne ja myöntäkää että kyllä se Saab häviää kaikilla muilla osaalueilla paitsi ehkä ylläpitokustannuksissa,vikoja noissa on kyllä(ei sen erikoisempia kuin saabeissakaan..) mutta niistä kannattaa maksaakkin...
Edit.Senverran muokkausta,älkää ottako pois,vaan raottakaa niitä lasejanne,saatatte yllättyä.
Suosittelen tuota lasien raottamista itse kullekkin.
9-3 SC Vector XWD -09
#3086
#3086
- ysitonnari93
- "Hölösuu"
- Viestit: 2625
- Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 21:01
- Paikkakunta: n. 1200 km:n päässä trollhättanista
Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?
Pakko kommentoida tähän sen verran että on se kyllä väliin melkoisen koomisen näköistä noiden "ylivoimaisten" bemareiden meno näillä talviliukkailla. Olin viikonloppuna peräkkäin liikennevaloissa bemarin kanssa odottamassa vihreiden vaihtumista ja molemmat nostettiin kytkintä vihreillä, mutta oli lähellä etten jysäyttänyt bemun persiisiin kopiks, kun se seisoi edelleen paikoillaan kuin tatti takapyörien pyöriessä tyhjää No ei siinä auttanut muuta kuin katsella aikansa ja miettiä että keritäänköhän tästä minnekkään ennen kuin valot vaihtuu takaisin punaisiksi Lähtihän se siitä sitten viimein liikkeelle renkaista höyry nousten ja niin se sitten päästyään kuivalle uralle polki urku auki seuraaviin valoihin odottamaan valojen vaihtumista. On se sellaista lottoa ettei voinut kuin nauraa Piristi päivää kummasti
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?
Harisella softaus ei taida ihan tuota 3000e maksaa,ja antaa +210hp ja vääntöjä riittävästi.Harisen ohjelmalla varustettua kärryä ajaneena ei voi kun suositella(e90 320d).Paremmin liikkuu kun softaamaton 530d e6x. Toisaalta,BMW ilman kutosmoottoria on ku saab ilman turboa.
Jos mulla olis rahaa käyttää sen verran mitä uusi SC pakollisilla varusteilla maksaa,käyttäisin sen mielummin jonkun vuotta vanhaan BMW:hen alle sadan tonnin ajomäärällä kaikilla namuilla ja jäis rahaa muuhunkin.
Yleisimmät "viat" mitä BMW:ssä on kohdalle tullut,on enemmälti ominaisuuksia saabissa,saabin omistajat ei vaan narise.Yhtenä esimerkkinä REILUSTI yleisempi mitä tuo BMW välijäähdyttimeen kondensoitunut vesi,lienee kaikille selvä sysipaska t7 moottori.
Jos mulla olis rahaa käyttää sen verran mitä uusi SC pakollisilla varusteilla maksaa,käyttäisin sen mielummin jonkun vuotta vanhaan BMW:hen alle sadan tonnin ajomäärällä kaikilla namuilla ja jäis rahaa muuhunkin.
Yleisimmät "viat" mitä BMW:ssä on kohdalle tullut,on enemmälti ominaisuuksia saabissa,saabin omistajat ei vaan narise.Yhtenä esimerkkinä REILUSTI yleisempi mitä tuo BMW välijäähdyttimeen kondensoitunut vesi,lienee kaikille selvä sysipaska t7 moottori.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?
Bemariin ei lisävarusteena suoraan menevää yksilöä.On suomen uraiset tiet ihan myrkkyä.Ja uudehkoista puhun,ikääntyminen tuskin vähentää taipumusta.520d,525d siis uusinta mallia,sellaisen ratin ääres tuli 06 istuttua jokunen sata tuntia työks.Penkki ihme kumma ok(tai niis oli sport penkit)mis normi penkkejä enemmän säätöjä.Hiljaisia,konekin(525)ja toki urattomalla,nastojen hakkausta väil oleval tiel ei tarttenu ratista pitää kiinni.Ja niitähän suomes riittää
Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?
Älä edes yritä väittää, ettei tuo olisi juuri toisinpäin..Suppari kirjoitti: Yleisimmät "viat" mitä BMW:ssä on kohdalle tullut,on enemmälti ominaisuuksia saabissa,saabin omistajat ei vaan narise.
Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?
Ei vaan tiedän.Kummanko omistaja natisee herkemmin,jos siis vertaillaan esim. uuden täysin varustellun Saabin vaiko täysin varustellun BMW:n omistaja?Hintaeroa n.40ke ainakin.Tri-Lo kirjoitti:Älä edes yritä väittää, ettei tuo olisi juuri toisinpäin..Suppari kirjoitti: Yleisimmät "viat" mitä BMW:ssä on kohdalle tullut,on enemmälti ominaisuuksia saabissa,saabin omistajat ei vaan narise.
Oikeat bemaristit(ei lippalakkiset) hoitavat autojaan keskiverto tuulipuku kansaa paremmin,kun täydellisessä paketissa kuuluu jokin ylimääräinen ääni,yms. hakataan rahaa vaikka tonnikaupalla kunhan tulee kuntoon,vaikkei ajamista haittaisikaan.
Cab95 lienee ajanut tehdasasenteisilla runflat renkailla,jotka todella on järkyttävät renkaat.e60 ei ole uusinta mallia,ja se menee kyllä ohjaamatta kunnon renkailla oli uria tai ei.
Sport penkit hyvät,comfortit parhaat.
Pointti siis mulla että uuden hyvinvarustellun saabin hinnalla saa todella paljon paremman ajettavamman auton hyvillä(paremmilla) varusteilla samaan hintaan,vaikka sitten jokunen vuosi ja kymmentuhat takana olisikin.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?
Suppari kirjoitti: Ei vaan tiedän.Kummanko omistaja natisee herkemmin,jos siis vertaillaan esim. uuden täysin varustellun Saabin vaiko täysin varustellun BMW:n omistaja?Hintaeroa n.40ke ainakin.
Hyvä esimerkki, mistä luulet sen 8vuoden pidennetyn moottoritakuun tulleen? Taskuihin kiristetyistä nyrkeistäkö..? Esim. BMW myöntänyt mitään vastaavaa, koskaan?Suppari kirjoitti:Yhtenä esimerkkinä REILUSTI yleisempi mitä tuo BMW välijäähdyttimeen kondensoitunut vesi,lienee kaikille selvä sysipaska t7 moottori.
Ahaa, ja nimenomaan se keskiverto tuulipukukansako niillä Saabeilla sitten ajaa, maailmalla, käsittääksesi?Suppari kirjoitti:Oikeat bemaristit(ei lippalakkiset) hoitavat autojaan keskiverto tuulipuku kansaa paremmin,kun täydellisessä paketissa kuuluu jokin ylimääräinen ääni,yms. hakataan rahaa vaikka tonnikaupalla kunhan tulee kuntoon,vaikkei ajamista haittaisikaan.
Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?
Autohistoriasi selittää sen hyvinkin pitkälle,ja veikkaan että "alavääntö,etuvetoisuus suorituskyky" on sulle auton valinnassa kaiken a ja o.Unohtamatta e30teinien aiheuttamaa Bmw kuski on mulk*u titteliä. Riippuen koska olet ostanut allekirjoituksesi ysivitosen,sillä olisi saanut enemmän ajonautintoa tarjoavan BMW:n vaikka enemmän kilometrejä olisikin.georgahti kirjoitti:miksi se 520i ei sitten kelvannut minulle, vaikka 9-5 oli "saman hintainen"??Suppari kirjoitti:..Pointti siis mulla että uuden hyvinvarustellun saabin hinnalla saa todella paljon paremman ajettavamman auton hyvillä(paremmilla) varusteilla samaan hintaan,vaikka sitten jokunen vuosi ja kymmentuhat takana olisikin.
Myös mulle tuli siittämisvaiheessa Saabismi,mutta se ei tarkoita etteikö parempaa olisi olemassa.Herätys.
Jos BMW olisi huonoin ja saab paras,miksi saab on rypenyt vuosikymmenet talousvaikeuksissa?
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?
Pikkasen täytyy kyllä olla samaa mieltä. Osalla porukasta nuo saab lasit hitsautuneet päähän.Autohistoriasi selittää sen hyvinkin pitkälle,ja veikkaan että "alavääntö,etuvetoisuus suorituskyky" on sulle auton valinnassa kaiken a ja o.Unohtamatta e30teinien aiheuttamaa Bmw kuski on mulk*u titteliä. Riippuen koska olet ostanut allekirjoituksesi ysivitosen,sillä olisi saanut enemmän ajonautintoa tarjoavan BMW:n vaikka enemmän kilometrejä olisikin.
Myös mulle tuli siittämisvaiheessa Saabismi,mutta se ei tarkoita etteikö parempaa olisi olemassa.Herätys.
Jos BMW olisi huonoin ja saab paras,miksi saab on rypenyt vuosikymmenet talousvaikeuksissa?
Sierra Alfa Alfa Bravo. "The Swedish Car With Aircraft Quality"
Saab 9-5 2.3t Wagon ARC
#2203
Saab 9-5 2.3t Wagon ARC
#2203
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2869
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?
Kotimarkkinoiden koko ja kunnolla tekemisen tahto.Suppari kirjoitti:Jos BMW olisi huonoin ja saab paras,miksi saab on rypenyt vuosikymmenet talousvaikeuksissa?
"Huonoin", "Paras". Voi LOL vai miten nyt pitäis sanoa.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?
Mars vaan tuonne --> http://www.btcf.fi/ niin ei tarvitse ihmetellä ja itkeä että SAAB foorumilla porukka tykkää enemmän SAAB:eista kun baijjerin mutteri virityksistä.
9-3 SC Vector XWD -09
#3086
#3086