Otsikko: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?Tri-Lo kirjoitti:Suppari kirjoitti: Ei vaan tiedän.Kummanko omistaja natisee herkemmin,jos siis vertaillaan esim. uuden täysin varustellun Saabin vaiko täysin varustellun BMW:n omistaja?Hintaeroa n.40ke ainakin.Hyvä esimerkki, mistä luulet sen 8vuoden pidennetyn moottoritakuun tulleen? Taskuihin kiristetyistä nyrkeistäkö..? Esim. BMW myöntänyt mitään vastaavaa, koskaan?Suppari kirjoitti:Yhtenä esimerkkinä REILUSTI yleisempi mitä tuo BMW välijäähdyttimeen kondensoitunut vesi,lienee kaikille selvä sysipaska t7 moottori.
Ahaa, ja nimenomaan se keskiverto tuulipukukansako niillä Saabeilla sitten ajaa, maailmalla, käsittääksesi?Suppari kirjoitti:Oikeat bemaristit(ei lippalakkiset) hoitavat autojaan keskiverto tuulipuku kansaa paremmin,kun täydellisessä paketissa kuuluu jokin ylimääräinen ääni,yms. hakataan rahaa vaikka tonnikaupalla kunhan tulee kuntoon,vaikkei ajamista haittaisikaan.
8vuoden moottoritakuu,joka menetetään sadan kilometrin/päivän ylitys huoltovälissä,suorastaan lojaalia saabilta.Tri-Lo kirjoitti:Suppari kirjoitti: Ei vaan tiedän.Kummanko omistaja natisee herkemmin,jos siis vertaillaan esim. uuden täysin varustellun Saabin vaiko täysin varustellun BMW:n omistaja?Hintaeroa n.40ke ainakin.Hyvä esimerkki, mistä luulet sen 8vuoden pidennetyn moottoritakuun tulleen? Taskuihin kiristetyistä nyrkeistäkö..? Esim. BMW myöntänyt mitään vastaavaa, koskaan?Suppari kirjoitti:Yhtenä esimerkkinä REILUSTI yleisempi mitä tuo BMW välijäähdyttimeen kondensoitunut vesi,lienee kaikille selvä sysipaska t7 moottori.
Ahaa, ja nimenomaan se keskiverto tuulipukukansako niillä Saabeilla sitten ajaa, maailmalla, käsittääksesi?Suppari kirjoitti:Oikeat bemaristit(ei lippalakkiset) hoitavat autojaan keskiverto tuulipuku kansaa paremmin,kun täydellisessä paketissa kuuluu jokin ylimääräinen ääni,yms. hakataan rahaa vaikka tonnikaupalla kunhan tulee kuntoon,vaikkei ajamista haittaisikaan.
Imusarja ongelmaa ei kai olekkaan tunnustanut,mutta jälkeenpäin lisännyt huoltoohjelmaan imusarjan vaihdon 100tkm välein? (eli tuohon väliin t7 saabiin vaihdetaan 2x turbo,1x kansipahvi 3x sytkäkasetti ja kerran alakerta), imusarjan hinta n.400e ja läppien poisto 0e itse tekemällä jos sen haluaa tehdä.
Tuollaista kondensiohommaa ei kertaakaan viellä ole kohdalle sattunut,eikä oikeastaan BMW:n kohdalla muitakaan kuin normaalista kulumisesta johtuvia vikoja,jäätyneitä huohottimia bensa bemareissa tänä talvena kymmenkunta.
Keskiverto saabisti tietää että kuuluu vetää urissa ja kolkottaa montuissa,saatikka vaihtaa esim. yllämainitut osat tietyin kilometrein,bmw:ssä vaihdetaan lähinnä jarrupalaa ensimmäiseen 200tkm normaalihuoltojen lisäksi.
Kuten sanottu,bmw:n viat ovat saabeissa(kin) jokapäiväisiä ominaisuuksia,BMW:ssä pieni kolahdus väärässä kohtaa pilaa ajonautinnon,koska sen ei sellaista kuulu pitää.
Henkankin itku voisi saada lisäpontta jos edes jonkinlaisia perusteluita on esittää?