VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
siiseli
"Hölösuu"
Viestit: 1169
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 22:58

Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?

Viesti Kirjoittaja siiseli »

Liekkö Saab foorumi oikea paikka ylistää BMW:tä? Sama kun menisit Israeliin kantamaan hakaristilippua.

Edit. Turha quote pois..
#3834
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Jos oma tuote on niin hyvä kuin sen ajattelet olevan,ja olet tyytyväinen valintaasi,niin tämä "ylistäminen" ei pitäisi häiritä ketään.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828
Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska

Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

siiseli kirjoitti:Liekkö Saab foorumi oikea paikka ylistää BMW:tä? Sama kun menisit Israeliin kantamaan hakaristilippua.

Edit. Turha quote pois..
No siinähän meni kauan, että natsit saatiin tähänkin vedettyä :roll:

Ei kait se ylistäminen nyt niin välttämätöntä ole mutta käännetään toisinpäin, onko se nyt niin tarpeellista vetää jotain itkupotkuraivareita jos mainitaan joku muu automerkki kuin Saab?
siiseli
"Hölösuu"
Viestit: 1169
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2008 22:58

Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?

Viesti Kirjoittaja siiseli »

rälläkkä kirjoitti:Ei kait se ylistäminen nyt niin välttämätöntä ole mutta käännetään toisinpäin, onko se nyt niin tarpeellista vetää jotain itkupotkuraivareita jos mainitaan joku muu automerkki kuin Saab?
Ei, mutta kannattaako tälläista eipäs-juupas keskustelua jatkaa? Tuskin tässä voittaja selviää ainakaan tämän vuoden aikana.
#3834
Avatar
ysitonnari93
"Hölösuu"
Viestit: 2625
Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 21:01
Paikkakunta: n. 1200 km:n päässä trollhättanista

Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?

Viesti Kirjoittaja ysitonnari93 »

Eihän ne ole ku autoja 8O Kaikissa on kori ja neljä rengasta sekä moottori, vaihdelaatikko ja akselit. Kaikkia pitää tankata ja huoltaa. Yks kaveri ajaa audilla toinen volvolla ja kolmas bemarilla. Jotkut tykkää päästellä myös toyotalla, mersulla sekä subarulla ym ym........... Kaikki näistä pystyy samaan eli niillä pääsee paikasta A paikkaan B ja myös toisinpäin :wink: Jopa sillä saabilla jonka minä valitsin :mrgreen: Onneksi tässä maassa on vielä vapaus valita millä peltilehmällä ajelee :wink: Se on hyvin yksinkertaista :!: Käy ostamassa sen mikä eniten miellyttää ja omat tarpeet tyydyttää 8) Minä olen valintani tehnyt, mutta ei minun tarvi siitä numeroa tehdä, eikä tuputtaa muille :wink:
Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Eiköhän nää saabistien BMW-antipatiat liene selitettävissä pelkästään kateudella? Buimureita ei tunnuta inhottavan näin ansiokkaasti millään muulla automerkiforumilla kuin täällä Saabiklubilla?
Itse ainakin myönnän "kadehtivani" naapurin e6x(en tiedä onko se e60 vai e61) -05 530iA -puimuria, tai siis soisin itsellenikin samanlaisen koska vaan :D
Eikait bemarissa ole mitään muuta vikaa kuin kova hinta, "mulkun maine" lienee vain saabistien fantasiaa?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
puutiikeri
"Ruisku"
Viestit: 110
Liittynyt: Ma Heinä 06, 2009 15:28
Paikkakunta: Kempele

Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?

Viesti Kirjoittaja puutiikeri »

Eiköhän nää saabistien BMW-antipatiat liene selitettävissä pelkästään kateudella?
Enpä sanoisi että pelkästään...
Autofoorumeista ei niin kamalasti kokemusta, mutta itse tieliikenteessä olen tullut huomanneeksi jo ennen Saabin omistamista että suurin prosentti (ainakin täälläpäin) tiellä sikailijoista ajaa kyseisellä automerkillä. Se on karua faktaa.
Eipä sillä, olen myös saanut tienpäällä apua Bemarimiehiltä, mikä kyllä on myös muuttanut aiemmin hieman jyrkempää suhtautumistani :) Kiitoksia heille.
Niin, ja jos pitäisi valita joko uusi Bimmeri tai uusi Saab, jälkimmäinen olisi ehdottomasti minun valintani. Muiden valintoja en lähde mollaamaan.
PR 900 LUX T16 5D '84
KA 9-5 2.3t Vector Wagon Biopower stage 1 '04
PR 9000 '85
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

puutiikeri kirjoitti:
Eiköhän nää saabistien BMW-antipatiat liene selitettävissä pelkästään kateudella?
Enpä sanoisi että pelkästään...
Autofoorumeista ei niin kamalasti kokemusta, mutta itse tieliikenteessä olen tullut huomanneeksi jo ennen Saabin omistamista että suurin prosentti (ainakin täälläpäin) tiellä sikailijoista ajaa kyseisellä automerkillä. .
Tääläpäin sikailijat ajaa lähes poikkeuksetta V70Volvolla tai jollain HiPo turrrpodiissel pakettiautolla, joka on yleisimmin Transporter.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Henkka #2283
"Hölösuu"
Viestit: 2869
Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

ng900aero kirjoitti:Eiköhän nää saabistien BMW-antipatiat liene selitettävissä pelkästään kateudella?
Kyl mä vähän ihmettelen :D

Lähestulkoon aina tähän ajautuneissa keskusteluissa määrittävänä tekijänä on ollut joku historiallisen tarratuunatun kippomallin BMW:n hurmoshenkinen ajaja/fani, jonka "maailman paras" yms -paatokseen esitetyt vasta-argumentit on tapana tulkita kateudeksi. Voi jessus.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?

Viesti Kirjoittaja f-19 »

ng900aero kirjoitti:naapurin e6x(en tiedä onko se e60 vai e61)
E60 sedan, E61 farkku
E90 sedan, E91 farkku, E92 coupe, E93 avo

hienoja autoja, oisipa minullakin joku päivä vielä bmw!
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?

Viesti Kirjoittaja Suppari »

Riippuu kukkarosta,tosin kehotit etten ota kantaa kukkaroosi,niin noilla kriteereillä saa esim. http://www.nettiauto.com/bmw/535/1714800 tai http://www.nettiauto.com/bmw/335/2987703
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828
Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska

Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

georgahti kirjoitti:
rälläkkä kirjoitti:
georgahti kirjoitti: pieni muna ja avara katse?
Etkö ihan oikeasti enää muuta keksinyt?
mistä helvetistä minä voin tietää mitä niiden päässä liikkuu :?: itse joudun ajamaan sen verran paljon, että sitä on mieluummin hiukan suppeakatseinen, mutta kai sitä voi olla avarakatseinen jos ajelukin on vain harrasteluajoa ja vartin välein voi pysähtyä kahville.
Arvaapa viidesti kumpaa tarkoitin. Tuota nuijasotien aikaista pieni muna-klisettä vai avaraa katsetta kun kysyin, että etkö muuta enää keksinyt?
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828
Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska

Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?

Viesti Kirjoittaja rälläkkä »

georgahti kirjoitti:
rälläkkä kirjoitti:...nuijasotien aikaista pieni muna-klisettä ...?
kumpien nuijasotien aikaista? 1200-luvun daavidin vai 1500-luvun jaakon?

taisin minä siitä jo yyveenkin sinulle eilen(?) pistää, että sen tarkoitus oli vain ja ainoastaan ärsyttää.
Valitse vaan ihan vapaasti enemmän miellyttävä ajanjakso. Ja ne yyyyyveeeeeet voi jättää laittamatta jos ei ole mitään oikeaa asiaa.

Tätä minä suuresti kyllä ihmettelen, että miten saabisteilla on varaa vinoilla muilla automerkeillä ajaville kun oman merkin sisälläkin on vähän päästä joku wanhat "kunnon" Saabit vs. GM-ajan Saabit-taistelu menossa?
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7571
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

sisälläkin on vähän päästä joku wanhat "kunnon" Saabit vs. GM-ajan Saabit-taistelu menossa?
Ja ajatelkaas että Spyker tuli vielä tähän soppaan mukaan...
Kyllä on odotettavissa kunnon rähinöitä, ja potkiaisiin tuskin uskaltaa lähteä.
:mrgreen:
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5668
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: VINKKEJÄ. ''Bemari'' miehelle vastalause?

Viesti Kirjoittaja tturku »

joo, kohta on käsirysyt ja karhunpainit potkuissa menossa klubin joukkomylläköistä puhumattakaan :lol:
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Vastaa Viestiin