Garret dp-lähtö

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
9000cse
"Aero"
Viestit: 325
Liittynyt: To Huhti 10, 2008 17:30
Paikkakunta: Turku

Garret dp-lähtö

Viesti Kirjoittaja 9000cse »

Onko Garrett gt17 ja Garrett t25 sama downpipe lähtö.? 3" dp:tä olen tekemässä ja sais rauhassa aherella kunnolla ton dp:n kun yks ylimääränen gt17 pyörii nurkissa.
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
9000cse
"Aero"
Viestit: 325
Liittynyt: To Huhti 10, 2008 17:30
Paikkakunta: Turku

Re: Garret dp-lähtö

Viesti Kirjoittaja 9000cse »

siis onko se laippa sama mikä tulee turbiinikoteloon kiinni, just kävin kaivamassa gt17 esille varaston pohjilta mut ei osaa silmämääräsesti sanoa onko sama.
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Garret dp-lähtö

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

On sama.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
9000cse
"Aero"
Viestit: 325
Liittynyt: To Huhti 10, 2008 17:30
Paikkakunta: Turku

Re: Garret dp-lähtö

Viesti Kirjoittaja 9000cse »

juu ku vilkas kunnol sinne pellinki alle ni näyttihän se samalta ja nyt on jo 3" mutka hitsattu kasaan, pikku hiljaa takapuskuriin päin jatkuu.
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
Vastaa Viestiin