Löytyykö tee-itse pesupaikkaa Kuopiosta?

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
JuHem
"Hölösuu"

Löytyykö tee-itse pesupaikkaa Kuopiosta?

Viesti Kirjoittaja JuHem »

Eihän sitä saabisti uudessa kaupungissa pärjää, jos ei pääse missään autoa pesemään. Eli mahtaako Kuopiosta löytyä pesupaikkaa jossa voi pestä omilla välineillä. Vaatimuksena siis lähinnä lämmin vesi ja tila (syksyn tullen mielellään tietysti lämmin)

Tässä kerran fillaroidessa huomasin Pitkälahden/Matkuksen (en varmaksi tiedä kumpaan kuului) suunnalla yhden pesupaikan mutta se oli suljettu ilmeisesti aika pysyvästi :(

Luulisi tämän kokoisesta kaupungista jo jonkun pesupaikan löytyvän...
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
j0ne
"Hölösuu"

Re: Löytyykö tee-itse pesupaikkaa Kuopiosta?

Viesti Kirjoittaja j0ne »

Ei oo kokemusta, mutta tommonen sattu silmään: http://www.hallineuvos.fi/pesuhalli.htm

Polettipaikkoja taitaa olla parikin, Metsurinkadulla tais olla joku autokaupan pihassa.

Tuolla on käsinpesu 20€ http://www.tuomotors.com/documents/25.html
JuHem
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja JuHem »

Kiitos vinkeistä! Tuo Hallineuvos vaikuttaa muuten hyvälle, mutta 15€/tunti on aika suolainen hinta. Siinä ei viitsisi jäädä mitään ylimääräisiä nysväämään...

Vielä kovemmalle hinta tuntuu, kun vertaa sitä TuoMotorsin 20€ hintaan. Äkkiä pesussa kuitenkin reilu tunti menee. Vaikka onhan se toisaalta jo vähän periaatekysymys, että auton pesen itse. Se on sitä laatuaikaa oman saban kanssa :wink: ja näkee kaikki mahdolliset virheet maalipinnassa, joita voi sitten itsekseen kirota siinä samalla...

Jos ei muuta löydy, niin pitää käydä tuolla hallineuvoksella katselemassa ja ihmettelemässä
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
saba2,1
"Aero"

Viesti Kirjoittaja saba2,1 »

ulkopesun kyllä saa hoidettua iisisti puoleen tuntiin, eikä tartte edes hosua.. :lol: 8)
-900i2,1-92, käyttis: Vo**o v40 D3 Summum aut.
-ex: 9000cse 2.0t -93
jäsenkin #2534
Vastaa Viestiin