tech tampereella?
tech tampereella?
Onko tampereen alueella muita kuin metro auto jotka voi lukea vikakoodeja tonnarista?
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Nokialla on Autosähköliike M.Takala Ky.
Heidän varsinaisesta asiantuntemuksestaan en tiedä sanoa mitään, mutta jos vain vikakoodit tarvitsee lukea niin tuolla ainakin minun kohdallani asia on hoitunut joustavammin, nopeammin ja halvemmalla kuin Metrossa.
EDIT: Jos kyse on LH-Jetronicilla olevasta Tonnarista niin Boschin lelujen kanssa touhuavat ainakin Lempisen autosähkö Ky ja Tampereen autosähkö Oy. Janhusellakin taitaa olla Boshin testerit.
Heidän varsinaisesta asiantuntemuksestaan en tiedä sanoa mitään, mutta jos vain vikakoodit tarvitsee lukea niin tuolla ainakin minun kohdallani asia on hoitunut joustavammin, nopeammin ja halvemmalla kuin Metrossa.
EDIT: Jos kyse on LH-Jetronicilla olevasta Tonnarista niin Boschin lelujen kanssa touhuavat ainakin Lempisen autosähkö Ky ja Tampereen autosähkö Oy. Janhusellakin taitaa olla Boshin testerit.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Takalalla ei onnistunut koodien lukeminen. Mulla on LH, mutta kyllä takala ihmetteli miksei saanut yhteyttä.
Kiitoksia noista muista pajoista soittelen niihin huomenna, kun tosiaan tuonne metroon saa aina mennä häntä koipien välissä.
Kiitoksia noista muista pajoista soittelen niihin huomenna, kun tosiaan tuonne metroon saa aina mennä häntä koipien välissä.
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon