Edit: tämä ei ollut sitten kenellekkään tarkoitettu henkilökohtaisesti, enkä nähnyt sitten poistettua viestiä
Nöyryytetty aerokuski
-
SledgeHammer
- "Hirsch"
- Viestit: 733
- Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
- Paikkakunta: Västra Götaland
- Viesti:
Joo tavallinen etuveto MI 16 on pohjalla, T-16:sta ei kestäisi voimansiirto nykyisiä tehojaVigge kirjoitti:Tämä tietääkseni viri viri pösö ei t16, vayne voi varmaan itse kertoa lisää...make206 kirjoitti:405:n kun on kerta ollut, niin hypoteettinen mahdollisuus on että on ollut myös tollanen 406 t16, tyyliin
http://weaky.free.fr/php/fiches/fiches.php?ID=PEU009
Noita ei muistaakseni ole ensimmäistäkään alkuperäistä suomeen uutena rekisteröity, tuontiherkuista en enää tiedä. Liukas peli ja vielä 4-veto.
1/1993 TM:ssa on tuo 405 T16 ja M3 BMW artikkeli. Mitattu 7,1s 0-100km/h..
Noita T-16:sta on tuotu 16 kpl suomeen ja muutama on mällätty. 200 hv ja overboostilla 45 sekunttia 220 hv.
Pösöt vaatii kyllä huoltoa
Tuolla on kuvia ym. tietoa jos kiinnostaa(ehkä vähän vanhaa tietoa nyt mut kuitenkin):
http://www.saunalahti.fi/vayne
[/url]
405 MI 16 turbo
Audi S4 Avant -00
Audi S4 Avant -00
Re: Nöyryytetty aerokuski
Ei.SledgeHammer kirjoitti:Hmm. Mersuforumin Jorma?Jorma kirjoitti:saba9000 kirjoitti:Nyt sitten kävi ohrasesti.
Uskallus ei loppunut kesken, mutta vauhti sappaasta kyllä.
Nyt on pakko ottaa vähän nöyrempi asenne liikenteessä kunnes on viriä hankittu pellin alle.
-
SledgeHammer
- "Hirsch"
- Viestit: 733
- Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
- Paikkakunta: Västra Götaland
- Viesti:
Re: Nöyryytetty aerokuski
Selvä pyyJorma kirjoitti:Ei.SledgeHammer kirjoitti:Hmm. Mersuforumin Jorma?Jorma kirjoitti:
Saab 9-5 Aero SC BP MY04
-
Stressfläkt
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Tuli tuossa mieleen noista muitten autojen mollaamisesta tämmönen topicci http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=24107
Sieltä sitte viivalle video.
Sorry hieman offtopic mutta tuo on vain niin perus pätkä, "minä tiedän yhen tutun kaverin auton joka jättää tuon milloin tahansa missä tahansa"
Onnittelut vaynelle onnistuneesta virityksestä.
Omasta mi:stä meni aikoinaan laatikko, mutta oli lähes 300tkm mittarissa.
Kone oli kyllä kuolematon, mitä nyt venttiilin varren kumit mahollisti pientä öljynsyöntiä.
Sähköistä en mainitse mitään, mutta toimi oman ikänsä mukaan
Sieltä sitte viivalle video.
Sorry hieman offtopic mutta tuo on vain niin perus pätkä, "minä tiedän yhen tutun kaverin auton joka jättää tuon milloin tahansa missä tahansa"
Onnittelut vaynelle onnistuneesta virityksestä.
Omasta mi:stä meni aikoinaan laatikko, mutta oli lähes 300tkm mittarissa.
Kone oli kyllä kuolematon, mitä nyt venttiilin varren kumit mahollisti pientä öljynsyöntiä.
Sähköistä en mainitse mitään, mutta toimi oman ikänsä mukaan
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Aivan LOISTAVA pätkä, heppu on kun kävelevä dumppivenaStressfläkt kirjoitti:Tuli tuossa mieleen noista muitten autojen mollaamisesta tämmönen topicci http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=24107
Sieltä sitte viivalle video.
Sorry hieman offtopic mutta tuo on vain niin perus pätkä, "minä tiedän yhen tutun kaverin auton joka jättää tuon milloin tahansa missä tahansa"![]()
Silmät ku pan kiinni ja kuunteli niin ihanku Lahden oma pihauttelija Koppsa olis ajannut ohi
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Jep pösöltä kuulostaaStressfläkt kirjoitti:
Omasta mi:stä meni aikoinaan laatikko, mutta oli lähes 300tkm mittarissa.
Kone oli kyllä kuolematon, mitä nyt venttiilin varren kumit mahollisti pientä öljynsyöntiä.
Sähköistä en mainitse mitään, mutta toimi oman ikänsä mukaan
405 MI 16 turbo
Audi S4 Avant -00
Audi S4 Avant -00
Täältä rispektit.Joo tavallinen etuveto MI 16 on pohjalla, T-16:sta ei kestäisi voimansiirto nykyisiä tehoja
Noita T-16:sta on tuotu 16 kpl suomeen ja muutama on mällätty. 200 hv ja overboostilla 45 sekunttia 220 hv.
Pösöt vaatii kyllä huoltoa mutta ihmeen hyvin on kestänyt turbo rääkkiä 30 tkm.
Tuolla on kuvia ym. tietoa jos kiinnostaa(ehkä vähän vanhaa tietoa nyt mut kuitenkin):
http://www.saunalahti.fi/vayne
On se hyvä että joku näpäyttää välillä meitä TurboSaabisteja..
Aki Peltola #1132
Niinhän nää on kaikki, Sonetteja lukuunottamatta. Meillä monella on vaan liian suuret luulot oman Saabin kulkupuolesta.Tohon edelliseen viestiin kommentoiden vielä, että mun on ainakin puhtaasti perheauto eikä kilpaauto vaikka steget tuleekin kiinni.
Kun tosiasia on se, että vaikka pulttaa kii kaikki stegit mitä saabiin saa, niin sellainen kaveri, joka osaa oikeasti virittää autoja pyhkii sivu vaikka Nissan Micralla.
Aki Peltola #1132
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"

- Viestit: 7831
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Niin jos osaa virittää.....
http://www.cardomain.com/member_pages/v ... =25&val=50
http://www.saabnet.com/tsn/photo/0107.html
Auto on kaunis kun se on nopea
http://www.classiccartimes.co.uk/Featur ... S%5CP3.jpg
http://www.cardomain.com/member_pages/v ... =25&val=50
http://www.saabnet.com/tsn/photo/0107.html
Auto on kaunis kun se on nopea
http://www.classiccartimes.co.uk/Featur ... S%5CP3.jpg
Viimeksi muokannut 9000CD23T, Ma Loka 11, 2004 07:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Täytyy nostaa sulle kyllä hattua, hieno projekti sullavayne kirjoitti:Joo tavallinen etuveto MI 16 on pohjalla, T-16:sta ei kestäisi voimansiirto nykyisiä tehojaVigge kirjoitti:Tämä tietääkseni viri viri pösö ei t16, vayne voi varmaan itse kertoa lisää...make206 kirjoitti:405:n kun on kerta ollut, niin hypoteettinen mahdollisuus on että on ollut myös tollanen 406 t16, tyyliin
http://weaky.free.fr/php/fiches/fiches.php?ID=PEU009
Noita ei muistaakseni ole ensimmäistäkään alkuperäistä suomeen uutena rekisteröity, tuontiherkuista en enää tiedä. Liukas peli ja vielä 4-veto.
1/1993 TM:ssa on tuo 405 T16 ja M3 BMW artikkeli. Mitattu 7,1s 0-100km/h..![]()
Noita T-16:sta on tuotu 16 kpl suomeen ja muutama on mällätty. 200 hv ja overboostilla 45 sekunttia 220 hv.
Pösöt vaatii kyllä huoltoamutta ihmeen hyvin on kestänyt turbo rääkkiä 30 tkm.
Tuolla on kuvia ym. tietoa jos kiinnostaa(ehkä vähän vanhaa tietoa nyt mut kuitenkin):
http://www.saunalahti.fi/vayne
[/url]
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Saab 9-5 Aero Man. -04
Jaahas... pääsyyllinenkin on löytynyt!vayne kirjoitti:Joo tavallinen etuveto MI 16 on pohjalla, T-16:sta ei kestäisi voimansiirto nykyisiä tehojaVigge kirjoitti:Tämä tietääkseni viri viri pösö ei t16, vayne voi varmaan itse kertoa lisää...make206 kirjoitti:405:n kun on kerta ollut, niin hypoteettinen mahdollisuus on että on ollut myös tollanen 406 t16, tyyliin
http://weaky.free.fr/php/fiches/fiches.php?ID=PEU009
Noita ei muistaakseni ole ensimmäistäkään alkuperäistä suomeen uutena rekisteröity, tuontiherkuista en enää tiedä. Liukas peli ja vielä 4-veto.
1/1993 TM:ssa on tuo 405 T16 ja M3 BMW artikkeli. Mitattu 7,1s 0-100km/h..![]()
Noita T-16:sta on tuotu 16 kpl suomeen ja muutama on mällätty. 200 hv ja overboostilla 45 sekunttia 220 hv.
Pösöt vaatii kyllä huoltoamutta ihmeen hyvin on kestänyt turbo rääkkiä 30 tkm.
Tuolla on kuvia ym. tietoa jos kiinnostaa(ehkä vähän vanhaa tietoa nyt mut kuitenkin):
http://www.saunalahti.fi/vayne
[/url]
Hiaanosti se 405 kulkee! Vähän sait provosoitua ja sitten mentiin!
Mahdoitko vetää sillon ihan jalka suorana? ... törmäsin vaan jossain, että olisit ajanut 5s 0-100 ja 10s 100-200 aikoihin =)
Tai täältähän noi löysin:
http://hurjas.telija.net/ajat.php?laji=100-200
Aivan loistava peli kyllä sulla.
Joo taitaa loppua tosta tomaatti aerosta potentiaali kesken... joten sillä ei tarvi tulla leikkimään toista kertaa =) Taitaa maksimissaan kestää semmosta 400nm toi loota.
Meillä ollaan hommaamassa juuri toista kulkupeliä ja oon kovasti miettinyt turbo uunoa mahdolliseksi kakkosautoksi. Tuo pitäisi saada budjetillakin kulkemaan kovaa. Mutta puhutaan sitten kun on mistä puhua =)
9-5 Aero