
Kannattaa varoa näitä vanhempia pösöjä, nimittäin vastaavalla koneella mutta jopa tehokkaammalla virityksellä löytyy pienempiäkin pösöjä

Perheautona tämä minullakin on


Pösö jää joko leikkikaluksi tai myydään jos siitä saa sopivan hinnan

Näinhän se on, mutta mun ei tarvitse edes haaveilla että kulkee TÄYSII kun on automaatti.Aksu900 kirjoitti:Niinhän nää on kaikki, Sonetteja lukuunottamatta. Meillä monella on vaan liian suuret luulot oman Saabin kulkupuolesta.Tohon edelliseen viestiin kommentoiden vielä, että mun on ainakin puhtaasti perheauto eikä kilpaauto vaikka steget tuleekin kiinni.![]()
Kun tosiasia on se, että vaikka pulttaa kii kaikki stegit mitä saabiin saa, niin sellainen kaveri, joka osaa oikeasti virittää autoja pyhkii sivu vaikka Nissan Micralla.
Hyvin sanottu... Vaynelle hatunnosto reilusta urheiluhengestä! Sain jopa toisen tilaisuuden kokeilla =) ... minkä sitten hannarina jätin käyttämättä =)se93tbo kirjoitti:Eikös tässä hommassa ole pääasia että jää itselle se hyvänolontunne kun ei ole se teidentukko vaikka ei nopein koskaan olisikaan
edit: Niin Sonett on ainoia kilpa saappi.
Tuoltahan tuo auto löytyy... on pistetty kyllä ihan uuteen uskoon laite:Turbo Sensonic kirjoitti:Onko tolle Mi16:n koneelle (sisäisille osille, männät jne.) tehty mitään, vai onko tuohon koneeseen "vain" lisätty fööni?
Tarkoitatko esim. tämmöstä -> http://kotinetti.suomi.net/enkenberg/Pe ... 85_01.html9000cst kirjoitti:Täytyy nostaa sulle kyllä hattua, hieno projekti sulla. Sais oulussakin olla näitä muun merkkisiä "vanha-koppaisia" nöyryyttäjiä. Noi uudeen auton omistajat joissakin tapauksissa ansaitsevat pienen näpäytyksen
Pitäähän aina uusi mahdollisuus antaasaba9000 kirjoitti:Hyvin sanottu... Vaynelle hatunnosto reilusta urheiluhengestä! Sain jopa toisen tilaisuuden kokeilla =) ... minkä sitten hannarina jätin käyttämättä =)se93tbo kirjoitti:Eikös tässä hommassa ole pääasia että jää itselle se hyvänolontunne kun ei ole se teidentukko vaikka ei nopein koskaan olisikaan
edit: Niin Sonett on ainoia kilpa saappi.
Joopa joo... turbo miehet varmaan menneet kovaa taas aamulla... en tiedä onko psykologista, mutta 10'C lämpötilan lasku imuilmassa tekee kummia tehoille =)
Kone on melko vakio sisältä, meinaan männistä on vaan tiputettu puristussuhde 9 pintaa ja muita ei ole vahvistettu. Kansi on kyllä tehty mutta se ei mitään vahvista, kanget ja kampura on vakiot. Sylinteriputket on vaihdettu vaan vähemmän ajettuihin vakioihin.Turbo Sensonic kirjoitti:Onko tolle Mi16:n koneelle (sisäisille osille, männät jne.) tehty mitään, vai onko tuohon koneeseen "vain" lisätty fööni?
Eikö kyseessä ollut uusin M5? Kyllä se vanha "taksikin" kulkeeCC Aero kirjoitti:Noin siinä voi joskus käydä.Tuo muiden merkkien mollaaminen on omasta mielestä täysin turhaa mutta onneksi on näissä Saab-piireissä aika harvinaista. Koomista lukea kaiken maailman jeesusteluja aina silloin, kun joku kymmenen vuotta vanhempi/kymmenen kertaa halvempi auto näyttää toiselle perävaloja. Joidenkin on vaikea mieltää, ettei kyse ole tuollaisessa tilanteessa siitä auton imagosta, nopeampi voittaa ja sillä selvä.
Ehkä paras esimerkki tästä löytyy bemaripuolelta, kun vanha nokivasara kuritti (talvisäädöillä) uutta M3:sta. Sekös korpesi montaa bemarimiestä suunnattomasti.
![]()
Olisi aika tylsää tämä elämä, jos kaikki ajelisivat samanlaisilla/merkkisillä autoilla(=kartanovolvoilmiö). Sinäänsä hauskaa, että yleensä juuri silloin käy ohraisesti, kun odottaa sitä kaikista vähiten.
Mielenkiintoinen projekti Vaynellä, onnea ja menestystä jatkossa! Tietää ainakin itse jatkossa varoa Pösöjä..