Höpö höpö, täyttä asiaa se on. Vantaalaisia autoilijoita voi lähinnä verrata johonkin bosnialaisiin suhareihin. Liikennevalot eivät ole edes suuntaa antavat, vaan jengi poukkaa menemään juuri silloin risteyksestä yli, kun siltä sattuu tuntumaan. Täysi villi länsi tuo Tikkurila.V.J.S kirjoitti:Täyttä kakkelssonia ja itsensä huijaamista Milanon lähiöissä, joissa on yhteensä ehkä 100metriä pyörätietä, tuli fillaroitua vuoden päivät duuniin, ainoastaan kaks kertaa piti vähän "nojailla" autoja vastaan, eikä pelottanu yhtään, vaikka käyttämäni tiet oli aamuruuhkaan aika tukkeessa, eikä mitenkään leveydellä pilattu Esim tässä: KLIKAzanovix kirjoitti:Tikkurilan läpi fillaroiminen on hengen vaarallista, joten se ei tullut kyseeseen.
Ekan kerran meinas liikenneympyrässä sisäkaistalta poistumisväylälle kiilannu foordsoni keilata meikäläisen, pienellä väistöliikkellä ja kylki vaasten kylkeä nojaamisella siitä selvittiin. (paikka TÄMÄ Fordsoni poistui tuosta oikealle kun itse jatkoin seuraavaan exittiin.) Toisella kerralla keilasin jostain opelixista hanttarin peilin, kun kävi tila tienpenkkaa poikkeuksellisesti koristaneen lumivallin ja autojonon välissä liian kaposeksi
Molemmilla kerroilla autoilijoita ei muuten kiinnostanut yhtään autolleen (saatika meikäläiselle) koituneet "vahingot", Ford mies jatkoi pysähtymättä matkaa kättään heilauttaen ja opelixin naiskuski ei keskeyttänyt edes puheluaan (odotti liikennevaloissa) kun tunkkasin sitä peilin kuorta takas paikalleen
Se miksi tuolta niinkin harvoin raportoidaan henkilöuhreja johtuu siitä, että niiden tilastoiminen on lopetettu täysin Vantaalla; ei ole mitään järkeä mustata koko Suomen tilastoja vain siksi, että jossain ihmishenki on halvempi kuin Atrian hamppari kaupassa.