Nostetaan 60 -> 70 ja 80 -> 90. Samalla logiikalla 100 -> 110 ja 120 -> 130.
Eihän tää ollutkaan niin vaikeaa.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Vähempikin paatos varmaan piisaisi? Tämä koko nopeusrajoitus juttuhan oli jälleen yhden asiantuntevan toimittajan tunarointi / mielikuvituksen tuote, mitään rajoituksia ei olla laskemassa.Minuteman kirjoitti:.....
meverkko kirjoitti:
Eli tarkoituksena on tehdä yksityisautoilusta kalliimpaa, hitaampaa, hankalampaa, ikävämpää jne...
Kilpailutilanteessahan on kaksi tapaa parantaa kilpailukykyä: voi joko parantaa omaa suoritusta tai heikentää kilpailijanespe kirjoitti:meverkko kirjoitti:
Eli tarkoituksena on tehdä yksityisautoilusta kalliimpaa, hitaampaa, hankalampaa, ikävämpää jne...
...toisin sanoen: sitä mitä joukkoliikenne jo on. Mitäköhän sillä voitetaan?
Asiahan on viimeiseen asti poliittinen. Tässä yksi esimerkki asian liepeiltä:VKe kirjoitti:Just näin.
Ja tätä perustellaan mm. ympäristösyin. Hmmm.... Ympäristö, ympäristöministeri, puolue... justjust. Täähän on selvä homma. Lisää turvetta tuleen ja nopeusrajoitukset alas, CO2-saldo nolla?????
Ei herranjestas, kuinka paljon ne oikeen voi Suomea kupata ja lypsää?
Anteeksi asian politisointia.
Tässä viimeisimpiä:meverkko kirjoitti:Kilpailutilanteessahan on kaksi tapaa parantaa kilpailukykyä: voi joko parantaa omaa suoritusta tai heikentää kilpailijanespe kirjoitti:meverkko kirjoitti:
Eli tarkoituksena on tehdä yksityisautoilusta kalliimpaa, hitaampaa, hankalampaa, ikävämpää jne...
...toisin sanoen: sitä mitä joukkoliikenne jo on. Mitäköhän sillä voitetaan?![]()
Tosin pitää autojen laatua ja teiden kuntoa heikentää vielä aika paljon ennen kuin pystyy samaan häiriötaajuuteen kuin mitä VR:llä on ihan jokapäiväistä.
Kuinka kauan lupauksesi on voimassa?V.J.S kirjoitti: mitään rajoituksia ei olla laskemassa
Onneksi vastaavasti sakkotulot nousevat, koska nopeusrajoitukset vastaavat vielä nykyistä huonommin kansan oikeustajua, eikä niitä noudateta senkään vertaa.Saappi Kuski kirjoitti:Siinähän on sellainen perkeleellinen dilemma että jos nopeusrajoituksia lasketaan ja siksi polttoaineen kulutus vähenee, niin myös valtion verotulot vähenee joka taas tarkoittaa sitä että polttoaineveroa pitää korottaa.