Mikä ettei kelpaisi ?
http://www.iltalehti.fi/autotestit/2010 ... 1_at.shtml
Saab kelpaa yhä vaihdossa
Saab kelpaa yhä vaihdossa
NG 9³ 2,0t Cab -05 M5 Silver met. Aero-Griffin Look. Nevs 9³ Aero -14 (-15) A6 Jet Black met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Saabisti vuodesta -75. #6700. MB E- All-Terrain 4-Matic -19 Cavansite Blue met.
Re: Saab kelpaa yhä vaihdossa
Niin, mikä ettei.
Kiinnitti huomiota tämä kommentti
"Tuoreemman Saabin kohdalla olen törmännyt turbovikaan vain kerran, Pirtilä muistelee."
Hehheee...että gt17 *tyrsk* siis kestää
Kiinnitti huomiota tämä kommentti

"Tuoreemman Saabin kohdalla olen törmännyt turbovikaan vain kerran, Pirtilä muistelee."
Hehheee...että gt17 *tyrsk* siis kestää

kelpaa se suorallakin ostolla autoliikkeeseen, eräskin autoliike osti 2kpl 900 saabia jotta on tarjota asiakkaille lämpösiä vaihtoautoja.
omistaja yritti tarjota niitä täällä myös myyntiin mutta sai yli puolet enemmän kuin mitä täällä tarjottiin autoista suorassa kaupassa autoliikkeeseen
ei tinkimisiä ei itkemisiä ei renkaanpotkintaa ei muuta kuin rahaa pöytään ja paperien tekoon.
omistaja yritti tarjota niitä täällä myös myyntiin mutta sai yli puolet enemmän kuin mitä täällä tarjottiin autoista suorassa kaupassa autoliikkeeseen
ei tinkimisiä ei itkemisiä ei renkaanpotkintaa ei muuta kuin rahaa pöytään ja paperien tekoon.
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Ehkä täällä olevilla on jo tarpeeksi saabeja, ja into ostaa vain jos halvalla saa?
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/alfa ... -ostajalle
Olen samaa mieltä, köyhällä ei ole varaa kuin joko Alfaan tai Saabiin, jos haluaa ostaa pikkurahalla suht nykyaikaisen ja hyvin varustellun auton
Totta tuokin että Alfassa on vielä Saabiakin parempi hinta-laatusuhde, mutta ei voi Saabiakaan moittia tässä suhteessa.
Luulisi että tälläisten tutkimusten jälkeen Saabien haluttavuus käytettyjen markkinoilla paranee entisestään.
Olen samaa mieltä, köyhällä ei ole varaa kuin joko Alfaan tai Saabiin, jos haluaa ostaa pikkurahalla suht nykyaikaisen ja hyvin varustellun auton

Luulisi että tälläisten tutkimusten jälkeen Saabien haluttavuus käytettyjen markkinoilla paranee entisestään.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98