PKS potkijaiset 14.10

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Saab.96
"Hölösuu"
Viestit: 4071
Liittynyt: Pe Touko 23, 2003 10:48
Paikkakunta: Sipoo, Nikkilä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saab.96 »

NII... V4:seen vaan ruisku päälle ja katti perään! Tulis noita saudneja uudempiinki Suappeihin!
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Turbo Sensonicille

Viesti Kirjoittaja Bob »

Kun viet SS:si lohkolämmittimen asennukseen - kysy mihin ne aikovat porata pistokkeelle reijän maskiin. Jos et sano mitään toivomusta, niin ne täräyttävät oletuksena sen reijän siihen isomman ja pienemmän kromikehyksen väliin - näin siis ainakin Saabin merkkiliikkeellä. Siinä menee tyylikkäämpikin keula piloille. Itse laitatin sen siihen rekkarin viereen alas. Niin ja jos laitatat myös sisäpistorasian niin pyydä laittamaan myös läpivientikumi tulipeltiin - meikäläisen autossa merkkiliikkeen (Espoossa) asennuksen jälkeen aurinko paistoi jalkotilaan, kun konepellin avasi - olisi tullut myös kaikki vedet sisään ellen olisi itse huomannut laittaa läpivientikumia.
SSAero
"Turbo"
Viestit: 210
Liittynyt: To Maalis 18, 2004 19:12

Re: Turbo Sensonicille

Viesti Kirjoittaja SSAero »

Bob kirjoitti:Kun viet SS:si lohkolämmittimen asennukseen - kysy mihin ne aikovat porata pistokkeelle reijän maskiin. Jos et sano mitään toivomusta, niin ne täräyttävät oletuksena sen reijän siihen isomman ja pienemmän kromikehyksen väliin - näin siis ainakin Saabin merkkiliikkeellä. Siinä menee tyylikkäämpikin keula piloille. Itse laitatin sen siihen rekkarin viereen alas. Niin ja jos laitatat myös sisäpistorasian niin pyydä laittamaan myös läpivientikumi tulipeltiin - meikäläisen autossa merkkiliikkeen (Espoossa) asennuksen jälkeen aurinko paistoi jalkotilaan, kun konepellin avasi - olisi tullut myös kaikki vedet sisään ellen olisi itse huomannut laittaa läpivientikumia.
Ehdottomasti puskurin alle rekkarin viereen + tsekkaa kumpi puoli sinulle parempi, kun tiedät missä usein miten pidät autoa ja miten päin (ei siis katolleen kuitenkaan). Itse aikanaan tsekkautin tuon paikan ennen asennusta.

SSAero
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Mä taas ajattelin laitattaa tuon pistokkeen siihen mustaan maskin osaan, koska pistokekin on musta. En oikein haluaisi mustaa pistoketta punaiseen puskuriin.

Mulla on NG900:ssakin tuo pistoke tuossa mustassa maskin osassa.
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin