http://www.iltalehti.fi/autot/2010080112093616_au.shtml
Moottoriin on vaihdettu injektioruiskut 750 000 kilometrin kohdalla
Turbo meni vaihtoon 850 000 kilometrin kohdalla
Autossa on ilmajousitus. Se on uusittu kahteen kertaan.
Kertaalleen autoon on vaihdettu kardaaniakseli samoin kuin starttimoottori.
Viime syksyyn sattui myös toinen ongelma: ilmastointilaite hajosi.
Öljyt on vaihdettu säännöllisesti 20 000 kilometrin välein.
Jatkuvasti Sport-asennossa
Tarvaisen vinkki automaattivaihteen pitkään ikään on, että hän pitää vaihdetta aina Sport-asennossa.
- Se varmistaa, että auto lähtee aina ykkösvaihteella eikä luistata sen vuoksi kytkintä. Normaaliajossa auto lähtisi usein kakkosella, mutta luistattaisi jonkin verran ja varmasti myös rasittaisi enemmän, Tarvainen sanoo.
Mites saabistit puollustautuu, onko kukaan ylittänyt maagista 1 000 000km rajaa omalla ajokillaan ?
Kenellä mahtaa olla eniten tietä nähnyt ajoneuvo tällä foorumilla ?
Tohon ei taida VAG koskaan täästä noilla DSG hökötyksilläänVaihdelaatikon rikkoontumisen miljoonassa kilometrissä hän jo hyväksyy. Se on niin pitkä ikä laatikolle