georgahti kirjoitti:samaa varmaan miettii se jeepin kuljettaja, jonka ohitin masalan ja gesterbyn välissä, kun sillä ei näyttänyt pääsevän edes neljääkymppiä lumisella tiellä. toki myönnän, että saabini on vajaatehoinen, mutta vetotapaan on parempi jonkun asioista perillä olevan ottaa kantaa.J.N kirjoitti:Todelliset talviautot, joilla ei tarvitse hidastella ja suddailla liikkeellelähdöissä, ovat jokapyörävetoisia ja varustettu riittävällä suorituskyvyllä. Vain sellaisten omistajilla on todellinen oikeus avautua nutailijoista, kun 95% muista tielläliikkujista sinä mukaan lukien pyörii jaloissa kokoajan.
Mutu tuntumalta sanoisin, että moni maasturisti koittaa säästää ja ajaa samoilla all terrain renkailla ympäri vuoden. Niissä kun monista löytyy M+S merkintä. Yhden talven kokemuksella BF Mud Terraineista uskallan kuitenkin väittää, että ei ne mitään talvirenkaita ole ja siksi pitää ajaa hiljaa. Viimeksi pari tuntia sitetn näin kuinka neliveto lähti liukkaasta risteyksestä rivakasti. Pikkasen vain niiasi ja sitten lähti eleettömästi. Kyllä sen ratissa varmasti tuntuu kaikki kaksivetoiset nutailijoilta risteyksissä.
Nimim. Subaru WRX:stä haaveileva..