Racechronon käyttö?

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Saab.96
"Hölösuu"
Viesti:

Racechronon käyttö?

Viesti Kirjoittaja Saab.96 »

Heippa!

Mulla on ollut jo pari vuotta kännykässä toi racechrono mutta jäänyt aina käyttämättä kun en osaa käynnistää "mittausta".

Osaisiko joku kertoa miten sen saa "käynnistettyä"?

Sen verran oon päässyt eteenpäin että onn luonut uuden session ja valinnut 80-120 km/h mittauksen mut sitten kun pitäisi aloittaa mittaus en saa sitä käyntiin mistään?

Puusilmä kun olen niin en vaan keksi ratkaisua, nettiä oon selannut melkein loputtomiin ratkaisua etsien....

:oops: :oops:
Jäsen #1682
Saab 96 V4 Turbo 1976 / Saab 900 2.1 3D 1992 / Saab 9-3 Cabrio 2009
http://www.tonikoskinen.com
SAIRASTAN.VARMASTI.SAABISMIA.
haffu
"Hölösuu"
Viesti:

Re: Racechronon käyttö?

Viesti Kirjoittaja haffu »

Jos oot luonut session ja käynnistänyt sen niin mittauksen pitäisi itsessään käynnistyä automaattisesti. Riippuen toki millaista mittausta haetaan. 80-120km/h mittauksessa mittaus itsessään alkaa kun gps-nopeus ylittää tuon 80km/h ja päättyy 120km/h ylityttyä. Todellisuudessa nuo tulevat hieman jälkijunassa riippuen gps-paikantimesta, mutta itse sain venyttää sinne ~130km/h tietämille kunnes mittaus sulkeutui. 0-XX mittauksissa ollaan aluksi hetken aikaa paikoillaan, jotta lukemat näyttävät nollaa ja kun laite havaitsee liikettä alkaa myös mittaus. Ja tämäkin mittaus päättyy kun haluttu mittaus on saatu loppuun.

Ja session aloituksen jälkeen tosiaan etsii hetken aikaa sateliitteja. Nyt ei ole hetkeen tullut käytettyä tuota, kun Nokialaista ei ole ollut reiluun puoleen vuoteen. Tämän vuoksi ei myöskään pysty puhelimesta vilkaisemaan miten se menikään.
Jäsen #2659 Tero Ruohonen
Vastaa Viestiin