putiikki skruvat.fi tulossa suomeen

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
SS
"Hölösuu"
Viestit: 3496
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 20:21
Paikkakunta: Pirkkala

Re: putiikki skruvat.fi tulossa suomeen

Viesti Kirjoittaja SS »

Kiitolinjan kuski ainakin soitti mulle ennen kuin yritti tavaraa tuoda.

Muuten asiakaspalvelu ei oikein vakuuta. Olen yrittänyt kysellä, mitä tehdä hajonneelle sytytyskasetille. Laitoin kyselyä suomenkieliseen sähköpostiosoitteeseen, josta tulleen automaattivastauksen mukaan lupaavat vastata 24 tunnin sisään. Tuosta on nyt kulunut 2 arkipäivää vailla vastausta. Täytynee seuraavaksi soitella tai kokeilla tuota returnwebb -sivua, tosin suomenkielisenä sitä ei ole :(
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
nahkis
"Aero"
Viestit: 460
Liittynyt: Ma Helmi 09, 2004 20:21
Paikkakunta: Eura

Re: putiikki skruvat.fi tulossa suomeen

Viesti Kirjoittaja nahkis »

Sama homma itsellä kuljetuksen kanssa, soittivat myös ennen.

Oma tilaus meni hyvin ainakin, taisi alle viikossa olla tavarat kotona. Soittivat vielä ruotsista, kun olivat lähettäneet tavarat. Kyselivät samalla onko muuten kaikki mennyt hyvin ja olihan ne.
900i -86 (KA), 900 Turbo -80 (MR), 96 GL Super -79 (MR), 99 LEA -73 (MR), 96 -73 (PR), 96 -65 (PR), 96 -63 (MR), Volvo S90 T8 -18 (KA)
#2819
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: putiikki skruvat.fi tulossa suomeen

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Jaa sieltä kai ne on yrittäneet soitella kun on ruotsista joku tuntematon numero soittanu enkä oo vastannu. No paketti tuli perille kuitenkin.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Lahti411
"Hölösuu"
Viestit: 1788
Liittynyt: Ma Elo 03, 2009 09:51
Paikkakunta: Lahti

Re: putiikki skruvat.fi tulossa suomeen

Viesti Kirjoittaja Lahti411 »

Mulle tuli paketti muutamassa arkipäivässä, vaikka sytkäkasetti ei varastokamaa ollutkaan. Ei kyllä kukaan soitellut ennen toimitusta, vaikka tilauksen vahvistuksessa niin sanottiinkin. Onneksi satuin ihan sattumalta olemaan kotona, vaikka normaalisti olisin ollut kyllä töissä siihen aikaan.
Hitusen vaan huolestuttaa nuo SS:n kokemukset kasetin laadusta... Viitsiikö tuota ollenkaan autoon laittaa, jos kärvähtää samantien :roll:
Citroen CX Pallas -84, VW 411 Variant -72, Citroen D-Super -71
himppu
Matalapaineturbo
Viestit: 182
Liittynyt: La Syys 09, 2006 18:54
Paikkakunta: Kuopio

Re: putiikki skruvat.fi tulossa suomeen

Viesti Kirjoittaja himppu »

Taitaa tuo soittaminen riippua (jos kuski soittaa) ihan jakelufirman mielenkiinnosta hoitaa asia kerralla kuntoon, eli ei viedä lähetystä takaisin terminaaliin ja yritetään jakelua "paremmalla" ajalla :D

Olin alalla aikoinaan, ja itse kyllä soitin heti jos numero oli vain tiedossa (tai numerotiedustelusta löyty numero), kun mikään ei vois vähempää ketuttaa kuin turha reissu jonnekin perämetsään. Kyllä tuo jakelutiedustelu(soitto asiakkaalle) pitäisi olla nykypäivää, säästäähän siinä jakelufirma aikaa, palkkakustannuksia, polttoainetta yms. vrt. minimaaliset puhelinkustannukset.
SS
"Hölösuu"
Viestit: 3496
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 20:21
Paikkakunta: Pirkkala

Re: putiikki skruvat.fi tulossa suomeen

Viesti Kirjoittaja SS »

Hitusen vaan huolestuttaa nuo SS:n kokemukset kasetin laadusta... Viitsiikö tuota ollenkaan autoon laittaa, jos kärvähtää samantien
Juuh, itseänikin kiinnostaisi jos jollain muullakin olisi näistä kokemuksia. Tietäisi uskaltaako vaihtaa samanlaiseen vai vaihtaa muuhun tavaraan tai rahaan (mitä ensisijaisesti yritän). Varakasetti ainakin kannattaa olla mukana jos näillä ajelee, tuollaiseksi onneksi kasetin alunperin ostinkin.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
SS
"Hölösuu"
Viestit: 3496
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 20:21
Paikkakunta: Pirkkala

Re: putiikki skruvat.fi tulossa suomeen

Viesti Kirjoittaja SS »

No niin, vihdoinkin vastasivat meiliin ja ihan suomeksi. Hajonneen kasetin saa palauttaa ja maksavat rahat takaisin (mitä itse ehdotinkin). Asiallista palvelua, vaikkakin hieman hidasta.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Lahti411
"Hölösuu"
Viestit: 1788
Liittynyt: Ma Elo 03, 2009 09:51
Paikkakunta: Lahti

Re: putiikki skruvat.fi tulossa suomeen

Viesti Kirjoittaja Lahti411 »

Tänään uskalsin laittaa halpiskasetin kiinni ja käydä koeajolla. Ei ainakaan toistaiseksi ilmaantunut ongelmia. Mulla on viimeaikoina aika tiuhaan syttynyt CE-valo, mutta nyt motariajon ja kiihdyttelyn yms. jälkeen ei valo enää syttynyt. Toivotaan, että SS:llä oli vaan huona tuuria ja että noi halpiskasetit kestäis edes jotenkin siedettäviä kilsoja. Katellaan ny -alkuperäisen kasetin taidan kuitenkin pitää varmuuden vuoksi kontissa mukana koko ajan...
Citroen CX Pallas -84, VW 411 Variant -72, Citroen D-Super -71
SS
"Hölösuu"
Viestit: 3496
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 20:21
Paikkakunta: Pirkkala

Re: putiikki skruvat.fi tulossa suomeen

Viesti Kirjoittaja SS »

Kerrottakoot Skruvatin asiakaspalvelusta, että hyvittivät kasetin hinnan ja postikulut mukisematta takaisin. Ei siis palvelun suhteen valittamista vaikka alussa hieman hitaasti vastasivatkin. Alun jälkeen vastauksia on tullut kiitettävän ripeästi.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Vastaa Viestiin