Ei se Mersukaan enään laatua takaa
Re: Ei se Mersukaan enään laatua takaa
mersut nykyään ylihintasta kuraa eräs 35.v tehtaalla työskennellyt tokas että nyky "mersuista" pitäisi repiä merkit irti.ei mitään tekemistä saksalaisen laadun kanssa ja häpäisevät kunniakkaan historian
-
- "Hirsch"
- Viestit: 893
- Liittynyt: To Touko 10, 2007 16:17
- Paikkakunta: Porvoo
Re: Ei se Mersukaan enään laatua takaa
En nyt lähtis innolla kehumaan saabinkaan nyky iskareita. alihankittujahan ne on kaikilla. nm: yhden sarjan 9-3:een vaihtanut. voisi jopa sanoa että iskarien lotina, hajoaminen jousien katkeilu ja yläpään laakerit jonkin asteinen tyyppivika 9-3:ssa. ettei se sen kummempaa ole yhdelläkään merkillä kun sutsisatsi sattuu tehtaalta.
Re: Ei se Mersukaan enään laatua takaa
Itse Mersu-ukkona sanon että ei ole mersujen mailmassa w123 korimallin voittanutta Itellä käyttöautona kyseisen korimallin 200D. Kiirehän ei saa olla, mutta eipä mulla ole. Kovasti tykkään ja mennään vielä muutamia vuosia ennenkun jätän pelkälle kesäajolle.
Mutta niinhän tuo on, että lienee kaikissa nykykeksinnöissä laatu vähän tippuneen entiseen nähden jollon oli autot rautaa (tai rehtiä ruostetta) eikä muovia ja halkeamia uretaanipaikoin...
Mutta niinhän tuo on, että lienee kaikissa nykykeksinnöissä laatu vähän tippuneen entiseen nähden jollon oli autot rautaa (tai rehtiä ruostetta) eikä muovia ja halkeamia uretaanipaikoin...
#6289
NG 9-5 2.0TiD -10 9-5 2.3t -98 9000 CD 2.0 -96 900i 5D -88 90 -84 M-B 200D w123 -83 Fiat Punto -98
NG 9-5 2.0TiD -10 9-5 2.3t -98 9000 CD 2.0 -96 900i 5D -88 90 -84 M-B 200D w123 -83 Fiat Punto -98
Re: Ei se Mersukaan enään laatua takaa
On toki W123:n voittanut. Sen nimi on W124, tuo overengineeringin kliimaksi. Sen jälkeen joku keksi Bill Of ManufacturinginLossi kirjoitti:Itse Mersu-ukkona sanon että ei ole mersujen mailmassa w123 korimallin voittanutta...
Mistä tulikin oiva aasinsilta siihen, että laitoin juuri yhden kakkosnelosen myyntiin...
Linkki.
Nuts:in kannattaisi ehkä tarkistaa tuo linkkia ja harkita, hankkiiko aakkoseen uudet iskarit vai historian vankimman saksalaisauton
-T
Re: Ei se Mersukaan enään laatua takaa
Taitaa olla Mersuporukoissa yksi kinatuin asia, kumpi onkaan oikeasti se parempi. w123 vai w124eerola kirjoitti:On toki W123:n voittanut. Sen nimi on W124, tuo overengineeringin kliimaksi. Sen jälkeen joku keksi Bill Of ManufacturinginLossi kirjoitti:Itse Mersu-ukkona sanon että ei ole mersujen mailmassa w123 korimallin voittanutta...
Mistä tulikin oiva aasinsilta siihen, että laitoin juuri yhden kakkosnelosen myyntiin...
Linkki.
Nuts:in kannattaisi ehkä tarkistaa tuo linkkia ja harkita, hankkiiko aakkoseen uudet iskarit vai historian vankimman saksalaisauton
Itse kyllä kallistun ensimmäiseen, kokemuksia kummastakin
#6289
NG 9-5 2.0TiD -10 9-5 2.3t -98 9000 CD 2.0 -96 900i 5D -88 90 -84 M-B 200D w123 -83 Fiat Punto -98
NG 9-5 2.0TiD -10 9-5 2.3t -98 9000 CD 2.0 -96 900i 5D -88 90 -84 M-B 200D w123 -83 Fiat Punto -98
Re: Ei se Mersukaan enään laatua takaa
Paremmuuteen mitenkään kommentoimatta mutta oikeesti,mikä pointti tossa hintapyynnissä on? En ite kyllä maksais moisia summia noin vanhasta autosta..Oli se sitten saab taikka mersu...
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1102
- Liittynyt: Pe Syys 22, 2006 14:29
- Paikkakunta: Hausjärvi - Tre- Seinäjoki
Re: Ei se Mersukaan enään laatua takaa
Huonoimmasta mersusta en ole kuullut kuin yhdenlaista mielipidettä: Väyrynen. Kyse lienee siitä, että pommin varma W124 vaihtui pommiksi 1995.Lossi kirjoitti:eerola kirjoitti:On toki W123:n voittanut. Sen nimi on W124, tuo overengineeringin kliimaksi. Sen jälkeen joku keksi Bill Of ManufacturinginLossi kirjoitti:Itse Mersu-ukkona sanon että ei ole mersujen mailmassa w123 korimallin voittanutta...
Mistä tulikin oiva aasinsilta siihen, että laitoin juuri yhden kakkosnelosen myyntiin...
Linkki.
Nuts:in kannattaisi ehkä tarkistaa tuo linkkia ja harkita, hankkiiko aakkoseen uudet iskarit vai historian vankimman saksalaisauton
Taitaa olla Mersuporukoissa yksi kinatuin asia, kumpi onkaan oikeasti se parempi. w123 vai w124
Itse kyllä kallistun ensimmäiseen, kokemuksia kummastakin
Oma nykyinen W202 ei kyllä vastaa ollenkaan aikaisemmin omistamaani W124:ää kestävyydeltään. Toisaalta huipputeho on kaksinkertainen.
Outo juttu että C250 diesel mersu vie aika tarkkaan saman verran polttoainetta kuin 4 vuotta vanhempi bensakoneinen (viritetty) Saab.
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Re: Ei se Mersukaan enään laatua takaa
Meikäläinen kun piehtaroi edelleen SL mersukuumeessa niin on tullut surffittua ahkerammin jenkkiläisellä mersufoorumilla. R230 koppa SL haave alkaa vaihtua vauhdilla vanhempaan R129 malliin kun vähän lueskelee R230 mallin ABC- eli tämän huippuhienon aktiivihydraulijousituksen ongelmista ja mitä niiden korjaaminen maksaa. Siis jopa jenkeissä tuhansien taalojen osia. Siihen kun laittaa VeroFinlandian pakollisen +100-200% veholisää niin johan on lystiä.
Samaa sutta ja paskaa ne nykyään laittaa autoihin oli 20 tai 200 tonnin auto. Ei ne osien LAATUA paranna vaikka hienouksia onkin enemmän - usein juuri päinvastoin.
Samaa sutta ja paskaa ne nykyään laittaa autoihin oli 20 tai 200 tonnin auto. Ei ne osien LAATUA paranna vaikka hienouksia onkin enemmän - usein juuri päinvastoin.
9000CS 2,3
Re: Ei se Mersukaan enään laatua takaa
Täältä (sivu 19) löytyy lauantain ratoksi pari ajatusta R129:sta.Saappi Kuski kirjoitti:...vanhempaan R129 malliin...
-T