Pakko kysyä!

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Onhan noita kolkuttelioita mutta zone on pellittänyt ainakin vielä hyvin . :wink:
saabracing
"Hölösuu"
Viestit: 4093
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
Paikkakunta: jkl, laukaa

Zonealarm

Viesti Kirjoittaja saabracing »

Pisteet Zone alarmille.
TuuSaR
"Hölösuu"
Viestit: 1472
Liittynyt: Ma Elo 25, 2003 15:28
Paikkakunta: Orimattila/Töölö

Viesti Kirjoittaja TuuSaR »

Kun asensin Zonen tossa jokunen aika sitten niin semmosta 400 matokontaktia tuli päivässä. Mutta eihän niistä minulle mitään haittaa ole ennenkään ollut kun on vaan käynyt tiheästi windows updatessa hakemassa päivityksiä.

Tilanne esim. tässä Elisan-verkossa on siinä mielessä häjy että jos nyt haluaisin asentaa puhtaalta windowsin niin heti kun verkkoajurit olisi ok niin mato tulisi koneeseen. Tutulle kävi juuri näin, ei ehdi windows updateen

Ja paras käyttishän on win2k :wink:

Mitä muuten tulee turvallisuus trendeihin niin monet eivät käytä nykyään enää virustorjuntaa ollenkaan vaan luulevat liikoja Ad-aware tyyppisistä ohjelmista. Noh nämä kaksi eri ohjelma-tyyppiä kyllä sulautuvat aikanaan yhteen.
Hallu
"Hölösuu"
Viestit: 2724
Liittynyt: To Elo 14, 2003 12:32
Paikkakunta: R136a1

Viesti Kirjoittaja Hallu »

TuuSaR kirjoitti: Ja paras käyttishän on win2k :wink:
Totta, ja siitähän on saatavilla jopa paranettu versio, kantaa nimeä XP :wink:
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

V.J.S kirjoitti:Korso ei ole hakkereiden mielestä maailmankartalla :D
No entäs Korson Räkkärimarketti :?: :wink: Se on varmaan maailmankartalla, kiitos YLEn ja jo lopetetun Tarja Kulhon ohjelman :wink: No ei vaineskaan, vitsi vitsi :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8088
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Turbo Sensonic kirjoitti:
V.J.S kirjoitti:Korso ei ole hakkereiden mielestä maailmankartalla :D
No entäs Korson Räkkärimarketti :?: :wink: Se on varmaan maailmankartalla, kiitos YLEn ja jo lopetetun Tarja Kulhon ohjelman :wink: No ei vaineskaan, vitsi vitsi :wink:
:?: Nyt mä oon pihalla kun lumiukko...Kuka ihmeen Tarja Kulho ja mikä ihmeen Räkkärimarketti :oops: :?:
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

V.J.S kirjoitti: :?: Nyt mä oon pihalla kun lumiukko...Kuka ihmeen Tarja Kulho ja mikä ihmeen Räkkärimarketti :oops: :?:
Etkö sä ikinä kuunnellut edesmennyttä Radiomafiaa (nykyään nimellä YLEX)? Siellä oli sellainen ohjelma kuin Tarja Kulho, jota esitti joku näyttelijä, jonka nimeä en nyt tähän hätään muista. Tarja Kulho työkenteli Korsolaisessa Räkkärimarketissa, jossa sattui yhtä ja toista. Toi ohjelma oli aika hauska kuunnelmatyylinen proggis, jonka YLEn pomot suuressa "viisaudessaan" (harmi kyllä :evil:) lopetti, kun Radiomafia muuttui YLEX:ksi :evil:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8088
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Njaa, no ilmankos. Mä oon enemmän Radio Cityn miehiä, tosin kärsivällisyys on koetuksella, kun valtakunnallisen kuuluvuuden astuttua kehiin ei koko perkuleen kanava meinaa kuulua duunimatkalla (välillä Tuusula-Hyvinkää tie nro 45) kunnolla. Aiemmin kun kuului "vain" pääkaupunkiseudulla, ei ollu mitään ongelmia...Mafia/YLEXiltä kuuntelen satunnaisesti vain Pietarinkadun Oilers GoGo:n tai "Alkkarit" (=alivaltiosihteerit).

-Ville
#1572
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

V.J.S kirjoitti:Mä oon enemmän Radio Cityn miehiä, tosin kärsivällisyys on koetuksella, kun valtakunnallisen kuuluvuuden astuttua kehiin ei koko perkuleen kanava meinaa kuulua duunimatkalla (välillä Tuusula-Hyvinkää tie nro 45) kunnolla. Aiemmin kun kuului "vain" pääkaupunkiseudulla, ei ollu mitään ongelmia...Mafia/YLEXiltä kuuntelen satunnaisesti vain Pietarinkadun Oilers GoGo:n tai "Alkkarit" (=alivaltiosihteerit).
No niin mäkin kuuntelen enimmäkseen Cityä, jos edes ylipäätänsä kuuntelen radiota. Pääasiallisesti CD -levyjä. YLEX:ltä tulee tosiaan kuunneltua Oilers Go-Go ja Alivaltiosihteerihän valitettavasti "muutti" YLEQ:n puolelle :evil: Ei kai sitä muuten tulisikaan kuunneltua niin paljon noita YLEn kanavia, mutta kun muija on YLEllä töissä ja tykkää kuunnellta YLEX:ää :evil:

Nimimerkillä "Vihaan Peltsiä ja Juusoa" :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin