Remonttia
Re: Remonttia
ainakin hinaaminen maksaa maltaita toivottavasti vakuutukset on kunnossa.
jokaiselta autohoffilta melkein löytyy paja jossa luulis rempan onnistuvan
(ainakin rekan saa kuntoon)tai ainakin silloin sai kun siellä ajelin
hinnoista en sano mitään mutta kannattaa ainakin romiksilta kysellä
jokaiselta autohoffilta melkein löytyy paja jossa luulis rempan onnistuvan
(ainakin rekan saa kuntoon)tai ainakin silloin sai kun siellä ajelin
hinnoista en sano mitään mutta kannattaa ainakin romiksilta kysellä
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: Remonttia
Joo Saappi on saappihuollossa etelä Saksassa tuomio turpo kaput
Kustannus arvio kaksituhatta euroa ??
Voiko työ olla sakuilla tuplasti kalliimpaa kuin täälä?
Kustannus arvio kaksituhatta euroa ??
Voiko työ olla sakuilla tuplasti kalliimpaa kuin täälä?
Re: Remonttia
kyllä ja turistia kusetetaan ihan surutta
# 4490
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
tech 2 ohjelmoinnit ja vikakoodien luvut kaikkiin automerkkeihin p.044-2100131
Re: Remonttia
Ainakin tonnarin kanssa onnistui ajelu rikkinäisellä turbolla ihan ongelmitta noin kuukauden ajan, kun tulppasin vain turbon öljykierron ja laitoin ilmanoton suoraan ulkoa.
En tiedä miten ilmamassamittarilliset pelaisivat vastaavalla virityksellä.
Missä päin Saksaa Saab hajosi? Ainakin Saab Zentrum Bayreuth oli todella edullinen työkustannuksiltaan ja varaosatkin edullisemmat kuin Suomessa. Ja palvelu oli todella mahtavaa, halusivat tosissaan jeesata turisteja pulassa
Taisi olla tuo paikka: http://www.werkstattcheck.de/Saab_Zentr ... 33232.html
En tiedä miten ilmamassamittarilliset pelaisivat vastaavalla virityksellä.
Missä päin Saksaa Saab hajosi? Ainakin Saab Zentrum Bayreuth oli todella edullinen työkustannuksiltaan ja varaosatkin edullisemmat kuin Suomessa. Ja palvelu oli todella mahtavaa, halusivat tosissaan jeesata turisteja pulassa
Taisi olla tuo paikka: http://www.werkstattcheck.de/Saab_Zentr ... 33232.html
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: Remonttia
Ei valitettavasti toimi ainakaan T7, letku irti mittarin jälkeen ja kone ei enää käy.En tiedä miten ilmamassamittarilliset pelaisivat vastaavalla virityksellä.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: Remonttia
Voihan T7 ottaa ilmamassamittarin sähköliittimen irti, jolloin mennään imusarjan paineilla. Softassa on olemassa kartta tätä varten.
Re: Remonttia
Saappi on saatu takaisin kuulemma. Sihti tai sihdin pala joka olisi pitänyt vaihtaa huollossa oli mennyt turboon ja oli särkenyt sen. mikä sihti?? mahtaa olla kyseessä
ei kai se öljy sihti voi olla? (turbo 930€)
ei kai se öljy sihti voi olla? (turbo 930€)