![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Johtopäätös: Seuraavat sulat ovat perinteisesti valmistetut metallirunkoiset. Boschia olen suosinut, mutta jos Boschilta ei löydy metallirunkoisia sulkia enää, niin pakko on vaihtaa merkkiä.
Taitaa olla useampikin autonvalmistaja siirtymässä näihin "läpyköihin". Muistan nähneeni myös joissain uusissa MB-merkkisissä myös niitä.Saha kirjoitti:Vähän asian vierestä: mitä ne uudet sulat on mitä oon ainakin Octaviassa nähnyt. Siis niissä ei ole muuta kuin se silikoni-osa taimikälie, eli sellaset ihan lötköt![]()
Joku viisaampi jos tietää onko ne nyt sitten kätevät tai mitä eroa niillä on noihin tavallisiin niin kertokoot jotta ei ihmetys jatku
Isälläni on 9-5:ssa toista vuotta käytössä tuollaiset Valeon sulat ja hyvin toimii mielestäni talvellakin....tevisu kirjoitti:Tuli ostettua Motonetista Valeon XTRM -sulka eli ilman metallihimmeliä oleva kumilärpäke. On tullut mallistoon 53 cm malli, joka käy ainakin tonnariin tuohon koukkupäiseen pyyhkijänvarteen. Oli kohtuullisen hintava läpyskä ja ostin kokeeksi vain yhden. Katsotaan miten toimii näin talvella.
Mä ostin kanssa ja totesin että huonoimmat mitä toistaiseksi olen kokeilluttevisu kirjoitti:Tuli ostettua Motonetista Valeon XTRM -sulka eli ilman metallihimmeliä oleva kumilärpäke. On tullut mallistoon 53 cm malli, joka käy ainakin tonnariin tuohon koukkupäiseen pyyhkijänvarteen. Oli kohtuullisen hintava läpyskä ja ostin kokeeksi vain yhden. Katsotaan miten toimii näin talvella.