Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096 Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Viesti
Kirjoittaja V.J.S » To Marras 25, 2004 18:38
No helkkari, onnea vaan "uudelle" autolle tästäkin suunnasta. Kannattaa vaan varautua tuohon tullin lottokoneeseen ainakin henkisesti. Oma -92CS 2.3T (manuaali, kasettiradio) kun oli tullin mielestä puolitoista vuotta sitten n. 11500 verotusarvoltaan, ja siitähä sitten räpsähti 4082€ veroja kaikkine alveineen, kun odottelin lähemmäs 3000€...
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3133 Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu
Viesti
Kirjoittaja V-M » To Marras 25, 2004 19:10
Juu ja tänne räpsähti tuosta konevikasesta sigussa olevasta 131tkm ajetusta 3959e että silleen. Ja tämä oli elokuun lopulla.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja peinu » To Marras 25, 2004 19:24
Mimmi kirjoitti: Olihan tuo Trionicilla
Trionic 5 tontuissa on 200hv, mutta LH-jetronic-tontuissa on 194hv.
OT: Muista Panu ottaa POIS radio ja CD-boxi, kun menet näyttämään Tulliin autoasi. Niistä kun joudut muuten maksamaan veroa.
Taitaa olla 7/93 eli tuskin on trionic.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Sabo
"Hölösuu"
Viestit: 1048 Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 21:52
Paikkakunta: Nokia
Viesti
Kirjoittaja Sabo » To Marras 25, 2004 22:30
Jos se on -93 tehty, niin sitten taitaa olla trionic.
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja peinu » Pe Marras 26, 2004 08:41
Jotkut sanoo, että -93 trioniceja oli vaan Aerot ja Griffinit, mutta mua ei haittaa yhtään, vaikka tuokin olisi
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321 Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Turbo Sensonic » Pe Marras 26, 2004 16:49
Onnex olkoon tonnarista
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja peinu » Pe Marras 26, 2004 17:36
Jepjep, ja kiitos kiitos. Heti maanantaiaamukahdeksalta Finnsteven portin taakse kolkuttelemaan.
Muutama kuva lisää Lübekin satamassa:
http://www.kanetti.fi/peinu/auto/frank/
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
9000CD23T
"Team Ylläpito"
Viestit: 7771 Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 9000CD23T » Pe Marras 26, 2004 20:07
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471 Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo
Viesti
Kirjoittaja G-mies » Pe Marras 26, 2004 23:41
Onnea vaan uudelle tonnarille! Toivottavasti kaverisi muisti ottaa avaimet kuskin ovesta kuvien ottamisen jälkeen
Matti
Cruor
"Viggen"
Viestit: 564 Liittynyt: Ma Kesä 02, 2003 18:52
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti
Kirjoittaja Cruor » La Marras 27, 2004 01:33
Vielä topicciin liittyen Riku tekee samanlaisen öljynvaihto + forte käsittelyn noin 80 eurolla ainakin og satkuun.
Ja onnea nyt uudelle autolle vielä
Matti Penttinen #1807
9-3 2.0t Cabriolet -00
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja peinu » La Marras 27, 2004 12:24
No, siellä on satamamiehillä 2 päivää aikaa rällätä meitsin turbolla. Toivottavasti on mukavata!
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja peinu » Ma Marras 29, 2004 22:18
Iih, se on kotona ja kunnossa. Huomenna konttorille ja tulliin. Asiallinen vekotin. Ei paljon muutakun pieniä polttimoita ympäri kabiinin pimeenä.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
9000CD23T
"Team Ylläpito"
Viestit: 7771 Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja 9000CD23T » Ke Joulu 01, 2004 08:06
Kerroppas Peinu kauanko tonnarissasi kestää starttaaminen..?
Ihan sillä vaan kysyn kun omassani kestää n. 3...5s keli kuin keli.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6203 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja peinu » To Joulu 02, 2004 11:54
Piti oikein kiinnittää aaumulla huomioita. +2 kelillä ilman lämmitystä (ei mulla kyllä lohkista olekaan) sekuntin starttaus. Kyllä se joskus pidempänkin kestää. Pitää tarkkailla.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
heikki.rantalaiho
"Aero"
Viestit: 404 Liittynyt: Pe Heinä 18, 2003 17:28
Paikkakunta: Jyväskylän MLK
Viesti
Kirjoittaja heikki.rantalaiho » La Joulu 04, 2004 20:50
Niin! Onnittelut vaan minunkin puolesta uudesta autosta. Olitkos nyt viikonloppuna siis täälläpäin? Ois kiva nähdä tuokin peli...
-Heikki
-93 9000 Griffin
-98 Volvo V70