.
Re: RE85 tankkaus. Keksin ratkaisun 85 asemien vähäisyyteen!
_mikä_ lentokone tuo on ?
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: RE85 tankkaus. Keksin ratkaisun 85 asemien vähäisyyteen!
Lockheed L-1011, RAF taitaa olla ainoa käyttäjä nykyään.
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: RE85 tankkaus. Keksin ratkaisun 85 asemien vähäisyyteen!
Saatat olla oikeassa.SS kirjoitti:Lockheed L-1011, RAF taitaa olla ainoa käyttäjä nykyään.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Saab jo 50 vuotta!
Re: RE85 tankkaus. Keksin ratkaisun 85 asemien vähäisyyteen!
No siis toi takana oleva turbiinin koko oli jotain ihan Star Wars kokoluokkaa niin pisti ihan silmään että onko joku photoshopannut tilanteen.
Mutta olihan sille luonnollinen selitys
Mutta olihan sille luonnollinen selitys
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: RE85 tankkaus. Keksin ratkaisun 85 asemien vähäisyyteen!
Käsijarrulla pitäs saada tankinluukku osoittamaan menosuuntaan...
Nykyinen: Saab 9-3 SC Aut. 1.9TiDS 2008, stage 1+, EGR off
Wanha: Saab 9-5 Aero Wagon Aut. 2.3T 2004, stage 2½, RE85
Wanha: Saab 9-3 SE Man. 2.0T 2001, stage 1
Suomen SAAB-Klubi jäsen #3883
Wanha: Saab 9-5 Aero Wagon Aut. 2.3T 2004, stage 2½, RE85
Wanha: Saab 9-3 SE Man. 2.0T 2001, stage 1
Suomen SAAB-Klubi jäsen #3883
Re: RE85 tankkaus. Keksin ratkaisun 85 asemien vähäisyyteen!
Vauhtia vaan pitää olla vähintään 200km/h
Oli: OG9-3 2.0t 2003
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm)
Muuta: Kiina TECH2
Re: RE85 tankkaus. Keksin ratkaisun 85 asemien vähäisyyteen!
Overview Trollhättan/Saab
02.10.2013 17:56, Näpistys, Vaxjo
Kuljettaja vihreä Saab tankattiin päälle ¨ OKQ (yhdystien ja katosi maksamatta.
Organisaatio
Poliisiviranomainen Kronoberg
Teksti: Vb Catarina Brandt . Lähetetty: 10.2.2013 18:18 .
Google käännös!
02.10.2013 17:56, Näpistys, Vaxjo
Kuljettaja vihreä Saab tankattiin päälle ¨ OKQ (yhdystien ja katosi maksamatta.
Organisaatio
Poliisiviranomainen Kronoberg
Teksti: Vb Catarina Brandt . Lähetetty: 10.2.2013 18:18 .
Google käännös!
Saab jo 50 vuotta!
Re: RE85 tankkaus. Keksin ratkaisun 85 asemien vähäisyyteen!
Mielenvikasta läpändeerusta !
Aina joku Saabbi...
Re: RE85 tankkaus. Keksin ratkaisun 85 asemien vähäisyyteen!
L-1011 Tristar juurikin, tosin RAF käyttää nimitystä KC-1 tuon alkuperäisen mallimerkinnän lisäksi.vesa67 kirjoitti:_mikä_ lentokone tuo on ?
Kone oikein, loppu ei niinkään. Aktiivisia Tristareja 14kpl; RAF/8, RollinsAir/3, Sam Intercontinental/1, Gee Bee Air/1 ja Kallat El Saker Air/1SS kirjoitti:Lockheed L-1011, RAF taitaa olla ainoa käyttäjä nykyään.
Juuei, Kympeissä Prätkän JT9D-versioita tai KenraaliSähkön CF6-versioita (Pratt&Whittney / GE), Tristarit ainoastaan Rolls Royce RB211-sarjan moottoreilla, oli Launchi kyseiselle moottorityypille, joka muuten oli yksi syy Tristarin hankalaan alkutaipaleeseen.f1dtmgp2 kirjoitti:Sama kuin DC 10:ssä
Hieno kone kaikinpuolin