
Talbot Horizon Petro -83







Ai aero:n SC on vaihtunut 159:n? Onkos tuosta jotain juttua ja kokemuksia täällä, mennyt ihan ohi moinen asia?aero kirjoitti:Käyttöauto:

Juu, tuossa karvan vajaa vuosi takaperin, tuli tuosta joskus HML:n potkiaisketjussa mainittuakin. Tuntuu semmonen ~100tkm olevan mulle joku haamuraja, minkä yhdellä autolla jaksaa ajaaJ.N kirjoitti:Ai aero:n SC on vaihtunut 159:n? Onkos tuosta jotain juttua ja kokemuksia täällä, mennyt ihan ohi moinen asia?
 . Nyt on käytännöllisempi kontti (joo, mun käytössä sedanin peräkontti hakkaa farkun 10-2 ihan oikeasti, vaikka sitä monen onkin vaikea uskoa), näkyvyyttä myös taaksepäin, enempi voimaa, viides pytty (tasaisempi käynti alakierroksilla - juu, olen kermaperse) ja tumma sisusta...
. Nyt on käytännöllisempi kontti (joo, mun käytössä sedanin peräkontti hakkaa farkun 10-2 ihan oikeasti, vaikka sitä monen onkin vaikea uskoa), näkyvyyttä myös taaksepäin, enempi voimaa, viides pytty (tasaisempi käynti alakierroksilla - juu, olen kermaperse) ja tumma sisusta......ja etenkin vähemmän sutimista ja vakaampi ajettava (mikä kyllä yllätti, NG9-3 ei nimittäin ole huono sekään). Vastapuolella penkki ei enää liiku sähköllä ja auto esilämpiää vain sähköllä. Ja vaikkei 159:n valot huonot ole, niin FL NG9-3:n bi-xenonit oli lähinnä jotain käsittämätöntä. Kokemusperäinen ennuste sanoo, että autokuume iskee n. 70tkm/1,5v päästä, sitä voinee pitää ennusteena että koska 159 ilmestyy myyntiin, katotaan osuukoJ.N kirjoitti:Hieno peli! Kuvausteknisistä seikoista päätellen varustettu (oikeaoppisesti) myös vetävillä takapyörillä.
 .
.







