Di-kasetin poisto

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
nipponkippo
Matalapaineturbo
Viestit: 175
Liittynyt: Su Joulu 04, 2011 20:00
Paikkakunta: Jalasjärvi

Di-kasetin poisto

Viesti Kirjoittaja nipponkippo »

Ehtoota. Kaikkee kummalista päässä taas liikkuu... Mitä JOS di-kasetin korvais jollain muulla??? Vahvistin ja puola(t). Hintaa näille jäis kumminki vain tarvike kasetin verran. Kasetin vaihto olis edessä itsellä. Ehkä.
Jäsen 5478
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Di-kasetin poisto

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Ei todellakaan. Samalla menettäisit nokka-akselin asentoanturin ja nakutustunnistuksen. Trionicin ilman DI-kasettia voi unohtaa.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
nipponkippo
Matalapaineturbo
Viestit: 175
Liittynyt: Su Joulu 04, 2011 20:00
Paikkakunta: Jalasjärvi

Re: Di-kasetin poisto

Viesti Kirjoittaja nipponkippo »

Olipas nopea vastaus :) no enää ei tota sitte tartte miettiä.
Jäsen 5478
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
TTH
"Hirsch"
Viestit: 853
Liittynyt: Ti Elo 09, 2011 22:58
Paikkakunta: Maailma.

Re: Di-kasetin poisto

Viesti Kirjoittaja TTH »

Musta DI voisi olla kova sana. Siitäkin on vaikka kuinka paljon vääntöä että toimiiko se vai ei, onko se nakusignaali nyt kuinka paljon sitten erilainen? Jos se on koko käyrältä sen 20-30% heikompi niin eikö sen voi Suitella korjata tai laittaa väliin vaikka jonkun vahvistamaan tuota signaalia..
RE85-softa sisään niin ei paljoa nakuja tarvii pelätä mustallakaan kassulla :twisted:
9-3 Aero Cab MY02
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
Vastaa Viestiin