Di-kasetin poisto
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 175
- Liittynyt: Su Joulu 04, 2011 20:00
- Paikkakunta: Jalasjärvi
Di-kasetin poisto
Ehtoota. Kaikkee kummalista päässä taas liikkuu... Mitä JOS di-kasetin korvais jollain muulla??? Vahvistin ja puola(t). Hintaa näille jäis kumminki vain tarvike kasetin verran. Kasetin vaihto olis edessä itsellä. Ehkä.
Jäsen 5478
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
Re: Di-kasetin poisto
Ei todellakaan. Samalla menettäisit nokka-akselin asentoanturin ja nakutustunnistuksen. Trionicin ilman DI-kasettia voi unohtaa.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 175
- Liittynyt: Su Joulu 04, 2011 20:00
- Paikkakunta: Jalasjärvi
Re: Di-kasetin poisto
Olipas nopea vastaus
no enää ei tota sitte tartte miettiä.

Jäsen 5478
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
Saab ng900 2.0t -96
Opel vectra c 1,9cdti -06
Menossa mukana:
JMO Racing
Re: Di-kasetin poisto
Musta DI voisi olla kova sana. Siitäkin on vaikka kuinka paljon vääntöä että toimiiko se vai ei, onko se nakusignaali nyt kuinka paljon sitten erilainen? Jos se on koko käyrältä sen 20-30% heikompi niin eikö sen voi Suitella korjata tai laittaa väliin vaikka jonkun vahvistamaan tuota signaalia..
RE85-softa sisään niin ei paljoa nakuja tarvii pelätä mustallakaan kassulla
RE85-softa sisään niin ei paljoa nakuja tarvii pelätä mustallakaan kassulla

9-3 Aero Cab MY02
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.