veijostin kirjoitti:Tuo otsikon 6 k€ oli budjetti kun lähdin kesäkuussa kuluvaa vuotta käyttöautoa katseleen. Haaviin jäi allekirjoituksen 9-5 ja budjetista jäi vielä sen verran, että sai softauksen ja ö-pohjan siivouksen hoidettua. Tyytyväinen olen toistaiseksi ollut.
Ruotsitsa taisit hakea?
Autonhankinta ei ole edistynyt sitten mihinkään allekirjoittaneella. Budjetti on hieman kasvanut, mutta ei mahdottomia. Sedan femma olis omaan makuun paras. Mutta topicin tarkoituksen muikaisesti auennut vähän silmät muillekin merkeille..
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD(KA) 2005 9³CV Aero 2.0T (HA) 1990 9000CC 2.0T A (MR) 1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR) 1975 99L 2.0 A (HA)
systerin perhe tarvii farkun, täytys kestää 2v ilman isompaa rempaa. Jäsenillä on toki kuntoon laitettuja, RE85 olis plussaa, eli ei siis dieseliä, kiitos.
Ei tarvi olla SAAB. Olisko joku bongannu hyvän ehdokkaan Oulun suunnalla?
Aikaa maaliskuun loppuun.
Oben ohne - Aero-ilmaa Ukista 2002 avo
NG9-5 TiD aut. 2010
Hanke hangessa: NG 9-3SC
Exiä: 95 7p -75, 900 T8 -80, NG 9-3 -03
kimmoa kirjoitti:Ei sitä kuutta tonnia tietenkään pakko siihen autoon oo käyttää, sanoinhan että osto maksaa 500-1000. Loput voi ryypätä. Sitäpaitsi omasta mielestäni Xantia varsinkin farkkuna on erittäin linjakas: pitkä ja matala.
Saabit on ihan hyviä harrasteautona ja 9000 menee ajoautona. Muut mallit on semmosia että jos ajaa pitäis niin ranteet auki.
Niin no tuommosen sitikan, kun ostaa saa käyttöönotto remonttiin varmasti sen 5000e uppoamaan
96GL V4 Super -78 ikuisuus projekti
99T16 Petro -81
9-3 1.8t SC man. BioPower -10
#2713
Haza kirjoitti:En nyt viitsi puuttua varsinaiseen aiheeseen sinänsä mutta kun noita 9-5:ia niin kovin kehutaan niin täytyy todeta että sillä 6k€ voi iskeä myös kätensä paskaan ja pahasti, tuo M00 9-5 AerowagonA oli ollut alkuvuodesta liki 6k€ pyynnillä myytävänä ja kun mukana tulleita papereita selailin niin edellinen omistaja oli laittanut (huoltoihin ja) korjauksiin yli 2000€ alle puolessa vuodessa, tämän vuoden aikana mulla menee kaikkiaan siihen pommiin luultavasti jotain 1500€ lisää pelkkiin osiin ja silti se ei tule olemaan kaikilta osin kunnossa.
Kyllä, huonon yksilön ostin, mutta hinta oli sellainen ettei edelleenkään harmita. Ei vaan voi netissä olevan ilmoituksen perusteella tietää mitä siellä oikeasti on vaikka kuinka näyttäisi hyvältä kuvissa ja umpirehellinen automyyjä kehuisi maasta taivaisiin.
Se on niin turista kiinni ja onko autoon JO edellisen omistajan toimesta tehty ne remontit vai ei. Itsekin tein tonnikaupalla remonttia aeroon oston jälkeen ja nyt se on 4-5v sen jälkeen toiminut ihan ilman vikoja, tavallisua kulumisremppoja lukuunottamatta. 9-5:kin on sellainen auto että siinä on ne tietyt tyyppiviat jotka tulee varmasti suunnilleen jokaiseen yksilöön. Ne kun korjaa pois niin kyllä sillä sitten taas pääsee.