Kyseessä taisi kuitenkin olla liukuesteettömät talvirenkaat (Blizzak) ja märkä jää -yhdistelmä.V.J.S kirjoitti:Yhden Saabinhan tuo rouva katolleen tohon Paippisten pelloille ajoi, mutta siinä olikin alla ylihintaset merkkirenkaat (Bridgestone)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Kyseessä taisi kuitenkin olla liukuesteettömät talvirenkaat (Blizzak) ja märkä jää -yhdistelmä.V.J.S kirjoitti:Yhden Saabinhan tuo rouva katolleen tohon Paippisten pelloille ajoi, mutta siinä olikin alla ylihintaset merkkirenkaat (Bridgestone)
Hep! Elossa ollaan ja Achillekset on menossa auton alle taas jossain vaiheessaMinuteman kirjoitti:Ei ole ei. Liekö hengissäkään..Ja harvoinpa huijatuksi joutunut tai kätensä kakkiin iskenyt kehtaa edes valittaa osaansa.
No mitä sitten? Eipä "pelastanut" merkkirengas tuota tilannetta. Muutamien rengasfanaatikkojen kirjoituksista voisi tulkita että millään muulla kuin kalliilla Testi Voittaja kesärenkaalla ei pysy tiellä, ei edes kesäsateen kastelemalla asfaltilla. Merkki Kumi sitten taas samojen herrasmiesten mielestä antaa niin paljon pelivaraa että melkeen sama mitä kuski pöljäilee ja siitä kannattaa maksaa satasia enemmänRisto kirjoitti:Kyseessä taisi kuitenkin olla liukuesteettömät talvirenkaat (Blizzak) ja märkä jää -yhdistelmä.V.J.S kirjoitti:Yhden Saabinhan tuo rouva katolleen tohon Paippisten pelloille ajoi, mutta siinä olikin alla ylihintaset merkkirenkaat (Bridgestone)
Kannattaa mieluummin edes yrittää ymmärtää lukemansa kuin lähteä omille poluilleen tulkitsemaan jo selviä asioita. Toki tosiasioita väisteleville kaikenlaisiin tulkintoihin harhailu on ilmeisesti mukavampi vaihtoehto. Sitäpaitsi jos puheeksi ottamistasi "fanaatikoista" puhutaan niin mikähän silloin on henkilö joka tunkee fanittamaansa merkkiä joka väliin rengasasioita koskeviin ketjuihin ja myös muihin ketjuihin joissa ei edes puhuta renkaista?V.J.S kirjoitti:Muutamien rengasfanaatikkojen kirjoituksista voisi tulkita...
Ja oli vieläpä väärin tulkittu. Kyse ei nyt ollut mistään Premium vs. Halpis- asetelmasta vaan ainoastaan siitä että josko annettaisiin lukijoille touudenmukaista tietoa renkaista lapsellisen fanituksen sijaan.V.J.S kirjoitti:...että millään muulla kuin kalliilla Testi Voittaja kesärenkaalla ei pysy tiellä, ei edes kesäsateen kastelemalla asfaltilla.
^Tämä oli pelkkää posketonta kehumista.V.J.S kirjoitti:Achilleksiin on helppo luottaa.
^Ja tuossa taas jo rehellisempää arviointia ja huomattavasti reilumpaa lukijoita kohtaan. Kumpikohan on terveellisempi tyyli kun ajatellaan että foorumilta luettua tekstiä voi joku rengasvalintaa tekevä ja valinnastaan mahdollisesti nauttiva/kärsivä uskoakin? Jos menee kehumaan jotakin olennaisesti turvallisuuteen vaikuttavaa tavaraa maasta taivaisiin eikä sille kehulle löydy todellisuudesta katetta niin pahaa-aavistamattoman tai muuten kokemattoman käsissä nettilegenda ja todellisuus voivat kohdata pahimmalla mahdollisella tavalla, liikenteessä. Muusta ei ole kyse, ei edes merkkirenkaiden ja halpisten keskinäisestä paremmuudesta tai huonoudesta vaan siitä että pysyttäisiin (tylsässä?) todellisuudessa ja totuudessa kerrottaessa renkaiden ominaisuuksista.tturku kirjoitti:eikös Achilleet olleet viime vuoden rengastesteissä vain hieman keskitasoa huonommalla sijoituksella ........ Achillekset on suurinpiirtein samaa luokkaa GT radialien kanssa.
Osaatko kertoa paljonko noilla Falkeneilla on ajettu, jos alkavat olla vaihtokunnossa? Itselläni ollut pari kesää ZE912:t alla, kilsoja tullut n. 10.000 ja pintaa on omasta mielestä mennyt jo aika reilusti.SledgeHammer kirjoitti:225/45 R17 94W tai Y-luokan kesärenkaista suosituksia? Tyyliin Hankook, Falken..
Alla nyt Falken ZE912 Ziexit.
Sain viime vuonna vanteiden mukana Nokian Z kesänakit ja niissä on jäätävän hyvä pito kuivalla ja märällä http://www.nokianrenkaat.fi/tiedote?id=27579346 Osalla nuo sulanut kesässä alle, mutta itsellä vielä hyvin pintaa jäljellä. Massiivinen ero edellisiin Nankang 2:n, jotka sutivat vielä vauhdissa kolmosella, kun tien pinta edes vähän kostea.Koskimaa kirjoitti:Mitkä olisivat oikeasti erittäin pitävät renkaat kuivalla ja märällä? Melu ja kuluvuus ei ole se ykköskriteeri vaan ainoastaan huippuluokan pito.