Vanhalla muutaman satasen Fordilla ajelin 150-200 tkm, eikä siinä ikinä ollu mitään vikaa
n.6v kesti yhteinen taival.. sinä aikana mm.
Ford Escort 1.4CVH 1997.
Laturi,Öljypohja,Termostaattikotelo ( rikkinäisen kotelon takia auto ei lämmennyt ikinä normaalilämpöiseksi ) Etutukivarret,Termostaatti,( tämä siksi että ampui talvella öljykorkin irti, oli kesätermari ) Takapyörän laakerit
Etummainen pakoputkenpätkä,Iskunvaimentajat ( koko kierros ),jarrupalat,jarrukengät ( takaa lähti pinnat kävelemään, rumpu osaa sitten olla lujassa kiinni tämän takia )
jouset ( eteen ),starttimoottori,
Korjaushalut loppuivat siinä vaiheessa, kun huomattiin että auto on läpeensä ruostunut
helmasta, sauman vierestä puhki koko auton matkalta, molemmilta puolin.
( auto on tällä hetkellä autojen taivaassa, isommilla baanoilla )
Niin ja 2006 fiaskon kanssa yhteinen taival loppui siihen, kun huomattiin auton olevan ruostumassa ovien,nokkapellin,takaluukun saumojen kohdalta.
Voortin puhkiruostumattomuustakuu ei toteutunut ainakaan meidän kohdalla.
Mutta eihän tuo ole lähelläkään sitä mitä tonnariin kului.
Mutta ei SAAB sentään ruostunut ollut, ja olihan se aivan jotain muuta kuin mitä
voorti pystyi tarjoamaan.
Äitimuori ajaa vielä saabilla jossa 200000 ajettuna pyöri jo kolmas kone nokalla. Että se niitten kestävyydestä.
naapurilla oli OG900 4D Sedan, mittarissa oli puolimiljoonaa km.
Ja alkuperäinen pata paikallaan.
Tuo 200tkm tuntuu vähän lyhyeltä matkalta kolmelle koneelle.
Puuttuuko tuosta yksi 0..?
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#