Foorumin taso laskenut

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4027
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

lucaf kirjoitti:pahoittelen omasta puolestani että minulla on asiapuolellakin alkanut välillä juttu lipsumaan off-topic puolelle, yritän parantaa tapojani.

itse henk. koht. pidän tosi paljon tästä foorumista, vaikka pientä läpänheittoa harrastetaan, niin kysymyksiin saa useimmiten paljon hyviä kannanottoja lyhyessä ajassa.
Pieni läpän heitto, sellainen small talk hyvällä maulla, kuuluu asiaan, mutta tässä taisi taustalla olla hieman överiksi lipsahtanut keskustelu, johon modet joutui puuttumaan. Liian myöhään tosin, koska tämä threadi ehdittiin aloittaa. Otamme opiksemme ja aloitetaan uusi vuosi pirtein mielin.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Mitä,onko mopo karannut joillakin käsistä? :wink: Juu,minä ainakin sanon just sen mitä mieltä asioista olen enkä kaunistele.Ja kemiallisia aineita ei tule käytettyä :arrow: sattuu olemaan antabus.Elämä ja foorumi jatkuu.Se oli vaan yksi topic muiden joukossa mitä väliä :?:
Siriam
"Viggen"
Viestit: 511
Liittynyt: La Kesä 05, 2004 14:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Siriam »

Heh, hirvee haloo jos modet joutuu puuttumaan yhteen aiheeseen kuukauden aikana. Tiedän Forumeita joissa modet joutuu lukottelee jokapäivä aiheita. Tosin niissä valtaosa on alle 18v. ;)

Tällä forumilla on todella asiallista ja rentoa porukkaa! Siksi täällä viihtyykin! :)
Ensimmäinen Saab: 900i 2.0L -89
Toinen Saab: 9-3 1.8t(=2.0t?) 2004vm.
lucaf
"kukkahattu"
Viestit: 6420
Liittynyt: Ke Touko 07, 2003 10:55
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja lucaf »

Siriam kirjoitti:Heh, hirvee haloo jos modet joutuu puuttumaan yhteen aiheeseen kuukauden aikana. Tiedän Forumeita joissa modet joutuu lukottelee jokapäivä aiheita. Tosin niissä valtaosa on alle 18v. ;)

Tällä forumilla on todella asiallista ja rentoa porukkaa! Siksi täällä viihtyykin! :)
no näinhän se juuri on. miten taso voisi enää noustakaan jos se on jo huipussaan? silloinhan ainoa suunta on alaspäin, jonka jälkeen on taas hyvä kolkutella huippua :)
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Siriam kirjoitti:Heh, hirvee haloo jos modet joutuu puuttumaan yhteen aiheeseen kuukauden aikana. Tiedän Forumeita joissa modet joutuu lukottelee jokapäivä aiheita. Tosin niissä valtaosa on alle 18v. ;)

Tällä forumilla on todella asiallista ja rentoa porukkaa! Siksi täällä viihtyykin! :)
Joo se on sitten sitä korpela meininkiä josta joskus oli tääläkin puhetta :D
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
turporuuvi
"Turbo"
Viestit: 285
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 10:17
Paikkakunta: Käläviä

Viesti Kirjoittaja turporuuvi »

Joo taisin aiheuttaa tietämättäni hullunmyllyn tyhmällä jutullani, antakoon foorumilaiset anteeksi tyhmyyteni.

Lupaan kautta kiven ja kannon ettei tämä toistu. :!:
9000 turboS -91
96 Super -78
99 GL 5Speed -81
99 Turbo sedan -80
95 -71
99 GL 5speed -83
moksu
"Hölösuu"
Viestit: 1260
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 16:33

Viesti Kirjoittaja moksu »

älkää ny pojat olko mököllään :wink:
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
Firon
"Viggen"
Viestit: 519
Liittynyt: Ti Joulu 16, 2003 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Firon »

Kysehän on varmaan myös siitä, että moderaattorit ovat olleet kenties turhan kiireisiä eivätkä ole puuttuneet heti asiattomaan keskusteluun vaikka tarvetta on ilmennyt. Ehdotan, että hankitaan pari kappaletta uusia moderaattoreita vanhojen rinnalle jakamaan työtaakkaa. Toivottavasti sopivia pitkäpinnaisia ja ahkeria käyttäjiä löytyy joukostamme.

Firon ;-)
#1899
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Firon kirjoitti:Kysehän on varmaan myös siitä, että moderaattorit ovat olleet kenties turhan kiireisiä eivätkä ole puuttuneet heti asiattomaan keskusteluun vaikka tarvetta on ilmennyt. Ehdotan, että hankitaan pari kappaletta uusia moderaattoreita vanhojen rinnalle jakamaan työtaakkaa. Toivottavasti sopivia pitkäpinnaisia ja ahkeria käyttäjiä löytyy joukostamme.

Firon ;-)
Nykyiset ovat oikein hyviä ja kykeneväisiä toimeensa. PISTE

Nyt ei hajoiteta koko systeemiä. :twisted:

Jaska
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jussi »

On juurikin tyypillistä että ennen pitkää jokaisella laudalla keskustellaan siitä mistä palstalla saa keskustella ja millaisilla äänenpainoilla keskusteluun saa osallistua.

Laudoilla on säännöt, übermoderaattorit tekevät säännöt, moderaattorit valvovat sääntöjä, moderaattorien sana on laki ja heidän päätöksistään ei ole valitusoikeutta... turhanpäiväiset käyttäjien keskustelut siitä mistä ja miten saa keskustella ovat juurikin omiaan laskemaan laudan tasoa.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Firon
"Viggen"
Viestit: 519
Liittynyt: Ti Joulu 16, 2003 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Firon »

Firges9000 kirjoitti: Nykyiset ovat oikein hyviä ja kykeneväisiä toimeensa. PISTE
Nyt ei hajoiteta koko systeemiä. :twisted:
Sen verran siirrän sun pistettä, että en mä niitä erottamassa olekaan vaan lisäämässä pari kaveria apuun. Edes vaikka siksi että väärään paikkaan kirjoitetut aiheet saataisiin siirrettyä minne kuuluu ja APUA!!! otsikot yms muutettua asiaa kuvaaviksi ja koskeviksi.

Firon
#1899
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2520
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

Jussi kirjoitti:On juurikin tyypillistä että ennen pitkää jokaisella laudalla keskustellaan siitä mistä palstalla saa keskustella ja millaisilla äänenpainoilla keskusteluun saa osallistua.

Laudoilla on säännöt, übermoderaattorit tekevät säännöt, moderaattorit valvovat sääntöjä, moderaattorien sana on laki ja heidän päätöksistään ei ole valitusoikeutta... turhanpäiväiset käyttäjien keskustelut siitä mistä ja miten saa keskustella ovat juurikin omiaan laskemaan laudan tasoa.
No jaa, ei täällä nyt mitään hirveän tiukkoja sääntöja kai ole. Jokainen vastaa omista kirjoituksistaan, eikös. Tuskin on moderaattorien kovin monta kirjoitusta tarvinnut poistaa? (tämä on pelkkää arvailua)
En minä ole mitään isompia ongelmia täällä huomannut, vai olenko vaan sokea..ainakin omille kirjoituksilleni tietysti.. :roll:

Mielestäni vapaa keskustelu on sallittua, tämä on kai juuri sitä. Ei tämäkään topicci foorumin tasoa laske, päinvastoin.
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
SledgeHammer
"Hirsch"
Viestit: 733
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
Paikkakunta: Västra Götaland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SledgeHammer »

En mä ole huomannut että mun aikana taso olisi laskenut :roll:
Saab 9-5 Aero SC BP MY04
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

SledgeHammer kirjoitti:En mä ole huomannut että mun aikana taso olisi laskenut :roll:
"ihanan kallista" :lol: :lol: :lol:

varo hyökyaaltoja :idea:
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Petkele
"Kaasari"
Viestit: 35
Liittynyt: To Marras 11, 2004 22:55
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Petkele »

Mie olen vähän enemmän uskaltanut puhua niin heti valitetaan tason laskemisesta... :oops:
Vastaa Viestiin