A6 ilmastointi..
Re: A6 ilmastointi..
Taitaa olla jotkut muut lasit, mutta eiköhän se mieli muutu kun ikää, kokemusta ja varallisuutta kertyy lisää ja turha fanatismi tippuu pois.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: A6 ilmastointi..
Jaa että kaikista tulee iän, kokemuksen ja varallisuuden myötä audimiehiä? No ei kun odottelemaan vain sitten, vaikka voi kyllä käydä aika pitkäksi. Kattotaanko joku ikävuosi johon mennessä pitäisi satkut olla paalissa ja pihassa olympiarenkaita, vai päätelläänkö tarvittaessa siitä mitä autotalliin jää perikunnan huolehdittavaksi? 

#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: A6 ilmastointi..
Ei, vaan ehkä ymmärtää että ei tarvitse sokeasti tuijottaa sitä merkkiä keulalla vaan voi myöntää että jokin auto saattaa olla hyvä riippumatta siitä lukeeko siinä
tai jotain muuta.

#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
- Rattivaihde
- "Hölösuu"
- Viestit: 6798
- Liittynyt: La Tammi 28, 2006 22:36
- Paikkakunta: Isokyrö
Re: A6 ilmastointi..
Mutta tuo mittaristo olisi minusta syvältä myös Peugeotissa, Mazdassa tai (ooh!) Saabissa. Siinä on typerällä jaotuksella varustettu nopeusmittari, pimeällä silmiin käyvä taustavalaistus ja funktionalistin näkökulmasta turhaa tyylittelyä. Se että ko. mittaristo on Audissa vaikuttaa vain minun näkemykseeni Audista, ei kantaani mittaristosta itsessään.
Muusta autosta en osaa sanoa muuta kuin mitä olen korjauskustannuksista muualta lukenut, kun en ole moisessa muistaakseni ikinä edes istunut.
Muusta autosta en osaa sanoa muuta kuin mitä olen korjauskustannuksista muualta lukenut, kun en ole moisessa muistaakseni ikinä edes istunut.
#5168
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Saab 900c Combi Coupé '89 | Saab 900i 2.1-16 valve ’92 | Saab 9000 CDE 2.3TA ’96 | Honda Accord 1.8 VTEC S ’99 | Citroën C5 HDi 136 A Exclusive '08 | Tesla Model 3 ’22
Re: A6 ilmastointi..
Itse en ikinä haluaisi omistaa Audia, liisurina tai jotekin muuten saa jonkun muun maksamaan käyttökustannukset niin heti ensimmäisenä!
Mitä noita oon ajanu (harmi vaan että pelkkiä vajaa vetoisia) niin ainakin B5 A4 on kuin mikroautolla ajaisi, niin nopea ohjaus. C5 A6 ja B5 pasuuna ovat taas semmoisia jumpuroita, ei kovin herkästi vaihda suuntaa.
Toki se on mistä tykkää, itse jostain syystä tykkään tuosta NG-satkusta, suhteellisen vakaa uretaanialustalla ja kuitenkin vastaa mielestäni aika hyvin ohjausliikkeisiin..
Ja mittaristosta, NG900 on ainakin tuo 70, 90 , 110.. -jako ja ei tuo kyllä niin kamala oo että siitä pitää avautua ja vängätä. Satasen alueella ajaa sitä ensimmäistä kolminumeroista lukemaa niin ei tuu sakkoja ja matkantekokin käy sopivaa tahtia.. Ja ennenkö aletaan avautumaan että miksi NG900 on tuommoinen mittaristo niin muistele, minkälaiset rajoitukset ovat kaiken pahan alkulähteellä Ruotsissa.
Mitä noita oon ajanu (harmi vaan että pelkkiä vajaa vetoisia) niin ainakin B5 A4 on kuin mikroautolla ajaisi, niin nopea ohjaus. C5 A6 ja B5 pasuuna ovat taas semmoisia jumpuroita, ei kovin herkästi vaihda suuntaa.
Toki se on mistä tykkää, itse jostain syystä tykkään tuosta NG-satkusta, suhteellisen vakaa uretaanialustalla ja kuitenkin vastaa mielestäni aika hyvin ohjausliikkeisiin..
Ja mittaristosta, NG900 on ainakin tuo 70, 90 , 110.. -jako ja ei tuo kyllä niin kamala oo että siitä pitää avautua ja vängätä. Satasen alueella ajaa sitä ensimmäistä kolminumeroista lukemaa niin ei tuu sakkoja ja matkantekokin käy sopivaa tahtia.. Ja ennenkö aletaan avautumaan että miksi NG900 on tuommoinen mittaristo niin muistele, minkälaiset rajoitukset ovat kaiken pahan alkulähteellä Ruotsissa.
9-3 Aero Cab MY02
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
9000 2.3T
T5/T7 ohjelmointi + yleinen vianhaku.
-
- "Viggen"
- Viestit: 502
- Liittynyt: Pe Elo 10, 2012 13:41
- Paikkakunta: Tampere City
Re: A6 ilmastointi..

Viimeksi muokannut Johtaja_Turhapuro, To Kesä 03, 2021 14:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#5673
SAAB-SCANIA 900i 2.116-VALVE 5d -92 (HA)
SAAB-SCANIA 900i16-VALVE 2d -89 (PR)
SAAB 9-5 Wagon 2.0t Aut. -04 (PR->KA)
SAAB-SCANIA 900i 2.116-VALVE 5d -92 (HA)
SAAB-SCANIA 900i16-VALVE 2d -89 (PR)
SAAB 9-5 Wagon 2.0t Aut. -04 (PR->KA)
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: A6 ilmastointi..
No emoyhtiössä tämäkin on klaarattu vähän paremmin.Mutta Audissahan olikin 10-30-50-70-100-140-180 -jako
http://image.motortrend.com/f/roadtests ... ometer.jpg
Mutta Englantilaisilla se vasta kummallinen jako noissa mittareissa on..

900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: A6 ilmastointi..
Aikoinaan Suomessa oli erikseen säädetty nopeusmittareiden jaottelustakin, poikkeusluvasta löytyi sitten maininta rekisteriotteesta kun oli erilainen jako, tosin nopeusmittari tuli pakolliseksi varusteeksi vasta 80-luvulla.
#5417 OG9-5Aero_03 OG9-5TID_04 X1/9