Tuota keinoa soveltaen voisi mäntä lähteä liikkeelle jos ei liuottelut tuota haluttua tulosta.
Eli kannenpulttien kierteisiin sopivat pultit (M12?) ja lattaraudan pätkä jossa kolme reikää jossa keskimmäisessä kierre/hitsattu mutteri vaikka M16 pultille. Latta kiinnitetään lohkoon ristikkäisistä kannenpultin kierteistä. Keskipultin pään ja männän väliin sopiva holkki joka keskittää voiman männän ulkokehälle ettei tule männän keskelle reikää.
Keskipulttia kiristämällä mäntä lähtenee liikkeelle alaspäin Kun tätä toistaa riittävän monta kertaa viereisille männille, alkaa männät liikkua niin hereästi että saa purettua irti lohkosta.
Ainakin itse olen saanut muutaman moottorin avattua kyseisellä toimenpiteellä.
Mutta kuten aiemmin mainittu, männän kunnollinen lämmitys ja jäähdytys voi auttaa jo sellaisenaan.
Joo toi on muuten hyvä idea. vois kokeillaan näitten liuottelujen jälkeen.
Mutta joo tänään kävi uskomaton tuuri. Kävin kaupassa ja sitten oli tarkotus mennä apteekkiin. Törmäsin kaupassa kaveriin ja tuli sitruunahappo puheeksi. No ei siinä, kaverin emännältä löyty sitruunahappoo. Nyt mulla on sitä vajaa 2kg eikä suostunu rahaa ottamaan vastaan...
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
Juu sain tuon irroitettua jo jonkin aikaa sitten. Irtos pienellä toholla ja kumivasaralla
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta