^Niinpä. Ne jotka kommentoivat, että esim. LS-malli on "vain Toyota", ovat tuskin sillä ajaneet. Tuolla ajaessa sana "vain" ei tule helposti mieleen. Lisää, on enempi huulilla. Tämähän painaa pari tonnia, joten mikään raketti ei ole. Pojan kun hain kaupungista, piti kokeilla hieman tiukempaan väliin liikenteeseen ujuttautumista. Veikeä, linkomainen fiilis, kun malmikasa singahti 0-70 km/h, niin kuin isolla ritsalla ammuttaisiin menemään, laatikossa ei pykälät tunnu, ei tunnu vauhtikaan, mutta lukemat nousee nopeusmittarissa. Reilut 100 km tuli tänään ajettua, koko matkalla taisin kiinnittää laatikon toimintaan huomiota n. kaksi kertaa, melkoisen eleetöntä vaihtamista ja tästä puuttuu se hybridi-GS:n huuto-efekti, mikä on oikein hyvä. Pakoäänet saisivat mun puolesta kuulua vähän paremmin, kaikkea tulee mieleen, jos poistaisi takimmaiset äänenvaimentimet ja vetäisi suoran rosteriputken tilalle

Pysyisi matka-ajossa melu kohtuulukemissa, mutta toisi vähän fiilistä pienempään pyörittelyyn.
No niin, rauhassa vaan.
To-do lista on tämän näköinen ekan päivän jälkeen:
1. Uusi kattoantenni
2. Pakoputkiston keskiosan pienen resonanssiäänen paikannus ja poisto, veikkaan jotain lämpöpeltiä tms, mun tuurilla siellä on sisuskalut irti vaimentimessa...
3. Riisutun mallin Mark Levinsonien päivitys, cd-vaihtaja on hävinnyt kokonaan, oikean etuoven kaiutin ei sano mitään, takahyllyn subbari on hiljaa ja muissakin kaiuttimissa on häikkää, käytännössä nyt voi kuunnella Radio Novaa takakaiuttimilla maltillisella volyymilla. Eli uusi BT-soitin, ainakin uudet ovikaiuttimet x 4 ja varmaan muutakin.
4. Putkenpäät taakse, liian hillitty, kun putket on piilotettu tällä tavalla->

Pistetään vähän tuninkia tässä vaiheessa, jos suorat putket laittaa, niin sitten ulos asti.
Mut ei rynnitä, tehdään ajan kanssa, kuten Hiacenkin kohdalla tein.
Skoda Superb Combi 1.5 TSI eTEC -25, Mazda 2 Hybrid-25, Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid-24, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 autom -05, Lincoln Town Car Ultimate 4.6 V8 -04, Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634