Auton sisäsiivoukses melkein suurin synti on se, että ei pese kumimattoja kuumalla vedellä ja kunnon myrkkypesuaineella. Päälle silikonispray. Itse ainakin autoja hypistelles ekana huomaan ne tasaisen harmaat kumimatot. Tosin Astras helpoin on heivata ne pois ja heittää pakasta vedetyt kangasmatot tilalle. Tai no siä alla ne on jo pari vuotta pyöriny...
Mä nyt tein radikaalin päätöksen ja jos huomenna anoppilareissulta kotiudun ihmisten aikoihin, niin tuuppaan Astran pesukadun läpi, imuroin sisätilat ja käytän puoli pakettia Lidlin puhdistuspyyhkeitä. Sit kuvat ja chättiautoon hintaan 12 500 €. Jos joku on tulos katsomaan, niin sitte on hyvä syy kömpiä ittensä tonne kylmää maata vaste selälleen, jotta saa korjattua sen tutkan johdon, niin ei herjaa parkkitutkan ja katvehälyn viasta enää. Sen jälkeen suurin itsekuritus (siivous) on tehty ja voikin todeta, että joko puhelin soi tai sitten se ei soi.
Nettiautoa on tullut tässä koko viikonloppu selattua ja kyllä se vaan on niin, että kaikki autot jotka eivät ole perushajuttomia ja -mauttomia, niin ne maksaa sen + 20 k€

No sellainen raha ei tule kuuloonkaan ja periaatteessa olen nyt alkanut karsimaan taloudenhoitoa uuteen malliin. Realistinen ongelma on siis se, että vaikka kilsakorvauksilla ei tienaa, niin niillä on maksanut auton kuluja kuitenkin. Ja nyt auton kulut ovat olemassa, mutta kilsakorvauksia ei. Ja rivitaloelämä kaikkine asunto-osakeyhtiöpaskuuksineen alkaa taas tökkimään siihen malliin, että pakko alkaa laittamaan rahaa sivuun, jotta kehtaa pankista anoa rakentamislainaa omakotitalolle. Siin on vain melkoinen urakka säästettävänä, et en sit tiiä... Eli alkuperäinen kuvio kehiin: Astra kiertoon, avo tilalle. Optioajatuksena on ollut myös OG900 ahdetulla koneella. Jos siä päikys pitää käydä ja maitopurkkia noutaa Salesta, niin sen voi tehdä myös tyylillä

Se tietty on realistinen ongelma, että hyvä ahdettu OG900 maksaa saman mitä toi Astra